Tapsan veli

jaa-a

18

11467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

On siinä nyt vähän jotain samaa näköä kuin tapsassa.

• Tyhmät Kansat

Taitaa olla kansantauti tuo tyhmyys....

• Lorujaje
      • fakta

Seppo on Tapsaa muutaman vuoden nuorempi.

• Anonyymi

eip näy koko kuvaa !

• aika velikultia

Jaa Tapsan velikin laulaa ! Olisi joskus kiinnostavaa kuulla heitä laulamassa yhdessä.

• tapsu-tussukka.

Eipä taida olla Tapsukan veli.
      On nimittäin ihan järkevän
      näköinen.

• mistelli.

Tapsan Suvi- siskolla on kanssa hyvä ääni kertoi minun isäni joka on kuullut Suvin laulua joskus jossain.

• Oskariliini

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

• fakta
        Oskariliini kirjoitti:

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

Äläpäs nyt yhtään yritä, kun ei ole edes faktat kohdillaan. Suvilla Tuulikki-nimi oli käytössä lapsuudessa vain puhuttelunimenä, ensimmäinen etunimi on siis aina ollut käytössä. Ja Kuorikoski on edelleen Kuorikoski.

• Tapsa-fani
        Oskariliini kirjoitti:

Tuulikki Eloranta on aivan eri ihminen kuin Tuulikki Kuorikoski .

• Elvis-fan

Eipä ole kuvaa Tapsan veljestä !

• Kotkanpimu

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

• KatriHelena
        Kotkanpimu kirjoitti:

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

Eli rääkyi yhtä hirveällä tavalla kuin veljensä. Molemmat muuten susirumia!

• Anonyymi
        Kotkanpimu kirjoitti:

Jee

• Anonyymi

Tapsan sisko oli nuorena nätti.

• Anonyymi

Suvi oli koulukaverini aikoinaan. Osaa laulaa myös

• Anonyymi

Rääkyy kuin korppikotka, siis Suvi Tuulikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe