Tapanin seppo- veli tässä jutussa ja kuvassa :
http://www.kaupunkilehtiankkuri.fi/Uutiset/?news_id=4822
Tapsan veli
18
8737
Vastaukset
On siinä nyt vähän jotain samaa näköä kuin tapsassa.
- Tyhmät Kansat
Taitaa olla kansantauti tuo tyhmyys....
- Lorujaje
No jaa... enpä tiedä samannäköisyydestä. Tässä tuo Seppo Kansa näyttää ainakin ihan kaimaltaan Seppo Kääriäiseltä :
http://www.karhulantyovaennayttamo.fi/jokainenseppokansa.jpg
Liekö tuo Seppo Kansa Tapsaa vanhempi ? Siltä hän ainakin näyttää.- fakta
Seppo on Tapsaa muutaman vuoden nuorempi.
- Anonyymi
eip näy koko kuvaa !
- aika velikultia
Jaa Tapsan velikin laulaa ! Olisi joskus kiinnostavaa kuulla heitä laulamassa yhdessä.
- tapsu-tussukka.
Eipä taida olla Tapsukan veli.
On nimittäin ihan järkevän
näköinen. - mistelli.
Tapsan Suvi- siskolla on kanssa hyvä ääni kertoi minun isäni joka on kuullut Suvin laulua joskus jossain.
- Oskariliini
Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/
- fakta
Oskariliini kirjoitti:
Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/
Äläpäs nyt yhtään yritä, kun ei ole edes faktat kohdillaan. Suvilla Tuulikki-nimi oli käytössä lapsuudessa vain puhuttelunimenä, ensimmäinen etunimi on siis aina ollut käytössä. Ja Kuorikoski on edelleen Kuorikoski.
- Tapsa-fani
Oskariliini kirjoitti:
Tuulikki Eloranta on aivan eri ihminen kuin Tuulikki Kuorikoski .
- Elvis-fan
Eipä ole kuvaa Tapsan veljestä !
- Kotkanpimu
Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!
- KatriHelena
Kotkanpimu kirjoitti:
Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!
Eli rääkyi yhtä hirveällä tavalla kuin veljensä. Molemmat muuten susirumia!
- Anonyymi
Kotkanpimu kirjoitti:
Jee
- Anonyymi
Tapsan sisko oli nuorena nätti.
- Anonyymi
Suvi oli koulukaverini aikoinaan. Osaa laulaa myös
- Anonyymi
Rääkyy kuin korppikotka, siis Suvi Tuulikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446