Tapsan veli

jaa-a

16

1060

Vastaukset

• On siinä nyt vähän jotain samaa näköä kuin tapsassa.

• Taitaa olla kansantauti tuo tyhmyys....

• Seppo on Tapsaa muutaman vuoden nuorempi.

• Jaa Tapsan velikin laulaa ! Olisi joskus kiinnostavaa kuulla heitä laulamassa yhdessä.

• Eipä taida olla Tapsukan veli.
      On nimittäin ihan järkevän
      näköinen.

• Tapsan Suvi- siskolla on kanssa hyvä ääni kertoi minun isäni joka on kuullut Suvin laulua joskus jossain.

• Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

• Oskariliini kirjoitti:

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

Äläpäs nyt yhtään yritä, kun ei ole edes faktat kohdillaan. Suvilla Tuulikki-nimi oli käytössä lapsuudessa vain puhuttelunimenä, ensimmäinen etunimi on siis aina ollut käytössä. Ja Kuorikoski on edelleen Kuorikoski.

• Oskariliini kirjoitti:

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

Tuulikki Eloranta on aivan eri ihminen kuin Tuulikki Kuorikoski .

• Eipä ole kuvaa Tapsan veljestä !

• Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

• Kotkanpimu kirjoitti:

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

Eli rääkyi yhtä hirveällä tavalla kuin veljensä. Molemmat muuten susirumia!

• Tapsan sisko oli nuorena nätti.

• Suvi oli koulukaverini aikoinaan. Osaa laulaa myös

• Rääkyy kuin korppikotka, siis Suvi Tuulikki.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      254
      6776
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      174
      6459