Tapsan veli

jaa-a

18

12426

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

On siinä nyt vähän jotain samaa näköä kuin tapsassa.

• Tyhmät Kansat

Taitaa olla kansantauti tuo tyhmyys....

• Lorujaje
      • fakta

Seppo on Tapsaa muutaman vuoden nuorempi.

• Anonyymi

eip näy koko kuvaa !

• aika velikultia

Jaa Tapsan velikin laulaa ! Olisi joskus kiinnostavaa kuulla heitä laulamassa yhdessä.

• tapsu-tussukka.

Eipä taida olla Tapsukan veli.
      On nimittäin ihan järkevän
      näköinen.

• mistelli.

Tapsan Suvi- siskolla on kanssa hyvä ääni kertoi minun isäni joka on kuullut Suvin laulua joskus jossain.

• Oskariliini

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

• fakta
        Oskariliini kirjoitti:

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

Äläpäs nyt yhtään yritä, kun ei ole edes faktat kohdillaan. Suvilla Tuulikki-nimi oli käytössä lapsuudessa vain puhuttelunimenä, ensimmäinen etunimi on siis aina ollut käytössä. Ja Kuorikoski on edelleen Kuorikoski.

• Tapsa-fani
        Oskariliini kirjoitti:

Tuulikki Eloranta on aivan eri ihminen kuin Tuulikki Kuorikoski .

• Elvis-fan

Eipä ole kuvaa Tapsan veljestä !

• Kotkanpimu

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

• KatriHelena
        Kotkanpimu kirjoitti:

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

Eli rääkyi yhtä hirveällä tavalla kuin veljensä. Molemmat muuten susirumia!

• Anonyymi
        Kotkanpimu kirjoitti:

Jee

• Anonyymi

Tapsan sisko oli nuorena nätti.

• Anonyymi

Suvi oli koulukaverini aikoinaan. Osaa laulaa myös

• Anonyymi

Rääkyy kuin korppikotka, siis Suvi Tuulikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe