pe sain napit(rv11),vuoto alkoikin aika nopeasti ja supisteli illan ja tavaraa tuli jonkin verran(yöllä myös)mut aamulla ei nimeksikään ja tänään ollu myös aika kuiva päivä.Soittanu sairaalaan jo 3kertaa,sanovat vaan että odottele ja tee testi 4viikon päästä.Ei tää lääkkeellinen käynnistys tunnu nyt oikein auttavan,kipuja ei ole mitään.Miten teillä muilla on nää toiminu? mitä tässä nyt voi tehdä kerran ei sairaalan päässä oikein noteerata tätä niukkaa vuotoa?
Tuntuu vaan niin uskomattomalta että noi romppeet vois tyhjetä näin pienellä vuodolla,oiskohan kuitenki vasta pahin edessä..kertokaa kokemuksianne,please.
vuoto ei käynnisty kunnolla
mä vaan
1
245
Vastaukset
- Kr
Mulla alkoi Cytotecien ottamisen (suullisesti) jälkeen vasta vähän yli kahden vuorokauden päästä vuoto. Sitä ennen ei mitään .Sitten tuli ryminällä muutamana päivänä, yhteensä ehkä 10 päivää kesti vuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512432- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per55979- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731