vaikka yleensä siitä se vasta alkaa.
Siihen se loppui, mutta vielä se jotenkin jatkuu, siihen uskon.
Se loppui
11
268
Vastaukset
- ??
...ja tuolta se tuli ja tuonne se meni..
- Auringossa yksin
Ole vahva uskossasi. Ehkä saat sen mitä haluat. Minä toivon sitä sinulle.
- Thanks!
Kiitos!
- ruskeat silmät
Siitä mihin paksusuoli loppuu peräsuoli alkaa. Uskon, että tuohon se päättyy, että ei tuosta enää muualle..
- Katkera äijä
Joo kyllä varmasti loppui mutta vit..uilu kuitenkin vielä jatkuu. Kuten olet huomannut.
- uskon minäkin
Jatkuu jatkuu mutta koska se sitten tapahtuu??? :)
- .
loppu on loppu ja jatkoa ei tule.
- Sydän hakkaa sataa
Ymmärrän ja yritän sen kestää. Hirveä olo.
- .
Sydän hakkaa sataa kirjoitti:
Ymmärrän ja yritän sen kestää. Hirveä olo.
you will be just fine, maybe it will take time.....
- Can You?
. kirjoitti:
you will be just fine, maybe it will take time.....
I know. But can You tell me the truth?
- Cry Johnny!
Niinpä, Niin! Ei tää oo helpoo! Luopua Elämänsä Rakkaudesta. No, hän on ilmeisesti löytänyt sen "Elämänsä Miehen", Onnea, Menestystä ja Kaikkea Hyvää Hänelle, kunpa olisin saannut olla "HÄN"..No, Elämässä ei voi saada kaikkea, mitä haluaa..Surullista ja ..Itkettää, tunteet ja kyyneleet tulee jotenkin niin läpi..Tää on niin helvetin vaikee paikka mulle..Nyt mä haluun vaan itkee ja miettii tätä kuvioo..snif!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601812Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1441552Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 79864
- 86772
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39561- 55558
- 38534
- 55496