My Ghost Story Revealed ohjelman alussa on varsin vaikuttava tapaus.
Kesääkuussa 2002 Oklahoma. Usa. Tracy Martin oli aikaisin aamulla n. 05.00 matkalla kotiinsa, kun hän nukahti rattiin ja kolaroi autonsa. Paikalle saapui ensimmäisenä Oklahoman poliisista Kevin Parton. Tracy Martin oli täysin tajuton ja hänet toimitettiin sairaalaan, jossa hän menehtyi noin kuukautta myöhemmin vammoihinsa.
Jonkin ajan kuluttua tästä Pucket's Body Shop & Wrecker, autokorjaamolla toimistotyöntekijä sattui eräänä aamuna vilkaisemaan valvontakameraan. Ja ensin hän uskoi nähneensä jonkun juosseen varastoalueella autojen joukossa. Tarkemmin katsottua, hän pelästyi, sillä henkilö näytti lleijuvan ilmassa. Hän kertoi asiasta paikalla olevalle mekanikolle, joka lähti tarkistamaan. Mekanikko ei löytänyt alueelta ketään ja portti oli lukittuna.
Lopulta asiasta ilmoitettiin korjaamon omistajalle, hän oli ensin skeptinen, mutta ei löytänyt valvontakameran videolle mitään järjellistä selitystä. Videolla oli nuori, vaalea nainen, hiukset nutturalla. Pukeutuneena haalareihin ja valkoiseen paitaan.
Videota tarkasteltiin useampaan otteeseen. Eräällä kerralla korjaamolle sattui muissa asioissa tulemaan konstaapeli Kevin Preston, hänelle näytettiin videota. Kevin Preston järkyttyi. Hän tunnisti naisen. Se näytti olevan
Tracy Martin, jolle Kevin Preston oli hälyttänyt ambulanssin runsasta kuukautta aikaisemmin.
Asiaan liittyy muutakin kummallista. Tracy Martinin kolariautoa säilytettiin vielä vakuuutusyhtiön takia korjaamolla. Dokumentin ihmiset vaikuttavat vakuuttavilta. Kuten myös videon nainen muistuttaa Tracy Martinia. Mitäs mieltä olette?
http://youtu.be/28ZMMmLMa2A
Tracy Martinin tapaus.
6
261
Vastaukset
- Obrir Ull
Tuosta tapauksestahan oli enemänkin juttua. Asiaa tutkittiin paljon ja selitystä videon haamulle ei ole löytynyt. Videomateriaalia näytettiin myös Tracy Martinin vanhemmille, veljelle ja aviomiehelle. Ja kaikki he varmistivat videolla olevan Tracyn.
- Jesus_love_you
Itse olen uskon että videolla näkyy enkeli ei Tracy Martinin!....joko Demoni tai Herran Enkeli! lentää siinä videolla! Näin Uskon :)
- Jesus_love_you
*Itse olettaisin/uskon.... * :)
- Obrir Ull
Tuohon täytyy lisätä, että fyysisessä muodossa Tracy ei ole ainakaan. Vakuuttavaksi tapauksen tekee myös se, että jos tapaus olisi täysin valhetta. Olisi toki silloin Tracy Martinin omaiset, kuten myös Oklahoman poliisilaitoskin puuttunut dokumentin tekemiseen/ esittämiseen. Videolla kuitenkin näytetään Tracyn valokuva ja ilmeisesti myös onnettomuuspaikalta. Eli suostumus tapauksen liittämisestä on saatu omaisilta ja poliisilta.
Siistii,rupeen katsomaan. Kommentoin sitten.
- ukkospisara
Pahoittelen konstaapelin nimen kanssa sekoilemistani. Onneksi konsta itse osaa videolla esitellä itsensä. Kyseessähän on, Kevin Patron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627