Olen

.

ottanut huomioon sen lumirenssin vai mikä limerenssi olikaan. Ei se sitä ollut.
Myös miksi olet ottanut selvää mun elämästäni? Näiden takiako? ja mikä sillä on ollut tarkoitus. Ketä muita tähän liittyy. Sä et tiedä mitä kaikkea tiedän, ne nyt on vaan sekottanut pakkaa entisestään. Oletko lintu vai kala, hyvä vai paha. En ole halunnut uskoa susta pahaa, vaikka joskus on tuntunut siltä, se on varmaan ollut molemminpuolista, olen silti halunnut työntää nekin syrjään. Odottaa ja katsoa ennen kuin avaan salaisen arkkuni. Mulla on erittäin hyvä muisti, millainen se voisikaan olla ellei olisi tullut liikaa sekoiltua, osittain tästä kaikesta johtuen. Muutenkin. Jos olin sulle vaan joku projekti, millaseen lopputulokseen olet päätynyt? Arvaa vaan että kiinnostais tietää. Ja kiinnostaisi tietää myös mitä kaikkea muut on musta kertonut, niin voisi kertoa asioita omastanäkökulmasta ja miten totuuden pitäviä ne on ollut, koska jollain ihmisillä on huono tapa vääristellä asioista. Saisi nekin kuulla kunniansa jos on halunneet estää tai hankaloitaa asioita vääristelemällä totuuksia. Vaikka sitä en kiellä että mun elämäni suistu ja pahasti raiteilta kaiken tämän vuoksi, ja on vaikea luottaa keneenkään, ihan kun luottamus olisi enestäänkään olut mitenkään kovin luja.

5

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko vain ,niin se o

      Tuota miten tämä kirjoituksesi liittyy rakkauteen?

      Itse en uskoisi muiden puheisiin vaan omat korvat kuulee ja
      oma kokemus puhuu enemmän kuin tuhat vierasta sanaa.
      Se olen oppinut elämässä

      • totta turiset

        Omat korvat kuulee. Niin ne tekee.


    • Näiden takia

      Kukapa ei haluaisi tietää totuutta ja jos nämä ovat ainoa yhteys, niin kyllähän sitä haluaa selvittää ajatuksiaan ottamalla selvää siten kuin voi. Aivan luonnollista, minun mielestäni. Se taas, että joku haluaa kirjoitella nimettömämä eikä tavata todella, herättää minussa epäilyksiä. Miten sellaiseen voisi luottaa, vaikka siltä tuntuisikin. Jalat täytyy pitää maassa ja järki päässä.

    • johtopäätösten aika?

      Eihän sellaista ole olemassakaan, että joku haluaa kirjoittaa Teidän kanssanne nimettömänä, muttei tavata teitä. Se mikä siitä on totta, se on tosimaailmassa tapahtuva, Ettei halua tavata teitä. Ei siinä ole mitään epäilyttävää, se on selkeää kuin sininen taivas.

    • Ikävä!Rakkaus! Sua!

      Ei tää mullekaan mitään helpoo oo ollu, tunteet menee laidasta laitaan, mutta loppupeleissä mä Rakastan Sua. Kunpa Tavattais ja Puhuttais asiat selväksi..emmä tiiä..tää on jotenkin niin..no sä tiiät..ne Tunteet ja Rakkaus..Suuri Ikävä..huoh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe