Valuvan sperman katselu

tuula-neiti

Onko miehistä kiihottavaa katsella miten oma sperma valuu naisen pimpistä ulos? Katselin tänään netistä muutamia klippejä joissa samaa naista pani kolme tai neljä miestä vuoronperään ja lopulta naisen pimppi oli aivan tulvillaan spermaa. Yksi miehistä näytti ainakin selvästi kiihottuvan spermaa tihkuvan pimpin katselusta.

29

5255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis ajatus

Asiaa! Olen kauan haaveillut, että pääsisin panemaan naista heti hänen sisäänsä lauenneen toisen miehen jälkeen. Kiinnostaisi tietää, tuntuuko se yhtään erilaiselta normaaliin verrattuna.

• Se tuntuu mahtavalta

Se tuntuu mahtavalta.

Yleensä nainen täytyy "avata", eli mennä aluksi varovasti sisään ja odotella että pillu tottuu kyrpääni, vaikka nainen olisikin liukas.

Useasti kaverin kanssa ollaan naitu erästä ystävä naista ja muutaman kerran olen mennyt jälkiliukkaille ilman että olen käynyt välillä sisällä. Sen voin sanoa suoraan että sperma ei ole lainkaan niinkuin kaupan liukasteet. Ensinnäkin pillu on panon jälkeen avautuneempi kuin ennen panoa, jolloin sen poimut tuntuvat koko varrella selkeämmin vaikka sisällä ei olisi vielä spermaa. Mutta jälkiliukkailla, sen miellyttävän avautumisen lisäksi sperma on tietyllä tavalla liukasta, mutta se säilyttää tunnon koko pilluun ja sperma aiheuttaa sellaisen samettisen tunteen sisällä. Kaupan liukasteet eivät tuota tuollaista mukavaa samettista tunnetta, vaan ne poistavat kitkan kokonaan. Sperma on myös liukkaampaa pidempään kuin kaupan liukasteet.

Jos voin jotain suositella niin sitä että annat jonkun naida vaimoasi tai tyttöystävääsi, tai jotain naispuolista ystävääsi ja menet vasta sen jälkeen itse sisään.

• Herrasmies
        Se tuntuu mahtavalta kirjoitti:

Se tuntuu mahtavalta.

Yleensä nainen täytyy "avata", eli mennä aluksi varovasti sisään ja odotella että pillu tottuu kyrpääni, vaikka nainen olisikin liukas.

Useasti kaverin kanssa ollaan naitu erästä ystävä naista ja muutaman kerran olen mennyt jälkiliukkaille ilman että olen käynyt välillä sisällä. Sen voin sanoa suoraan että sperma ei ole lainkaan niinkuin kaupan liukasteet. Ensinnäkin pillu on panon jälkeen avautuneempi kuin ennen panoa, jolloin sen poimut tuntuvat koko varrella selkeämmin vaikka sisällä ei olisi vielä spermaa. Mutta jälkiliukkailla, sen miellyttävän avautumisen lisäksi sperma on tietyllä tavalla liukasta, mutta se säilyttää tunnon koko pilluun ja sperma aiheuttaa sellaisen samettisen tunteen sisällä. Kaupan liukasteet eivät tuota tuollaista mukavaa samettista tunnetta, vaan ne poistavat kitkan kokonaan. Sperma on myös liukkaampaa pidempään kuin kaupan liukasteet.

Jos voin jotain suositella niin sitä että annat jonkun naida vaimoasi tai tyttöystävääsi, tai jotain naispuolista ystävääsi ja menet vasta sen jälkeen itse sisään.

Tekis mieli kokeilla jos noin hyvältä tuntuu ;)

• Pari tykkää
        Se tuntuu mahtavalta kirjoitti:

Se tuntuu mahtavalta.

Pari 50 ajattelee aivan samoin. Valitettavasti vain fiksut, asialliset miehet harvinaisia. Jos Tre-Jkl välillä sellaisia tai kiva bi-pari niin viestiä
        http://www.iskuri.net/index.php?prof=670559&inr=56&s=1&osp=1&hsp=3

• joooop

Kyllä itse ainaki nauttisin kun hyvin nussimastani pimpistä valuu mällit.

• bossmies

Siitä vaa tulee raskaaksi, ellei sitten ole steriloitu miestä.

• mies täältä.

Kyllä naisen pimpistä valuvan spermani näkeminen heti yhdynnän jälkeen on hyvin kiihottavaa!!

• Mällääjä

Kyllä yksikin mies riittää, että naiselta valuu spermat pillusta ulos. Parhaan lopputulokseen pääsee kun ei laukea liian syvälle vaan juuri huulien sisäpuolle niin jää valumaan heti kiihottavasti.

• tuula-neiti

Kun pimppi vielä sykkii orgasmin vaikutuksesta sperma tulee aivan pulppuamalla ulos. Se on aika mielenkiintoinen näky.

• uusinta parasta

Mikä sen kiihottavampaa kun sperma valuu ulos uusi seisokki varma ja takaa kun tuuppaa niin hieno katella kun pimppi leviää auki ...upotessa sisään ja sprema tulee reunoilta ulos

• tumpulla nyt

Hyvä Tuula-neiti kiihoittiko sinua spermaa valuvan pillun paneminen ja mastuboitko sitä katsoessa.Minä katselen usein juuri näitä klippejä ja runkkaan kyllä siinä itseltekikin spermat lentää.Omalta naiselta olen panon jälkeen nuollut omat spermat pillusta.Vastaus kysymkseesi on kyllä!

• Uusi kokemus,

Olen viiskymppinen viriili nainen, sain parikyppisen sänkyyn ja nai paljaalla. Päästi sisääni ja imi tissejäni ja sitten mun haaratkin. nuoli vaikka spermat valu, sain orkun suuhun ja jatkettiin monta kertaa samalla tavalla. Kyllä tekihyvää kun nuoli omat pois ennenkuin jatko naimista.

• tuula-neiti

Minä haluaisin oikeastaan katsella peiliä apuna käyttäen miten omasta pimpistä valuu spermat ulos mutta kun ei ole vakituista ja turvallista seksisuhdetta, ei voi muuta kuin katsella toisten spermavalutuksia netistä.

• 50M

Missäpä tuula-neiti asustaa? Minä voisin pitää peiliä;))

• jeejeejeejeejee

sedät taas asialla, mutta mitäs siitä, pääasia että kaikilla kivaa ja spermaa pilluissa riiittää :D

• Rouva 49

Olen töissä ihastunut nuoreen poikaan, tuli kylään ja sen kaveritkin. Mentiin timon kanssa makuuhuoneeseen ja nai parikin kertaa kunnolla. Sen kaverit tuli huoneeseen katsomaan kun olin jalat levällään märkänä. Kysymättä mitään riisuvat farkut ja naivat että edelliset litisi. Kävin vc ssä ja tupakalla ennenkuin rupesivat naimaan ja pumppaamaan kaikki neljä pussejaan tyhjäksi. Meni aamulla lakanat vaihaitoon. Eka kerta neljän nuoren kanssa mutta ei kaduta.

• Ihana juttu. Toivottavasti uusitte myöhemmin?

• Anonyymi

Kun laukeaa niin että tavaraa tulee paljon,ja paineella,se kolahtaa..

• Anonyymi

On kyllä todella kiihottavaa katsella, kun sperma valuu pillusta. Ja se tunne naida valmiiksi spermattuun pilluun - ihanan kiimaisen liukasta. Helpoiten sen tunteen kokee, kun ottaa uusintakierroksen niin, että nainen ei päästä ylimääräisiä spermoja valumaan pillusta vaan pitää ne sisällään odottamassa toista kierrosta. Sitten on ihan naida ne ihan vaahdoksi.

• On ihanaa katsella kun vaimon reisiä pitkin valuu spermat alas.
      Omat tai vieraat, ei väliä.

• Anonyymi

Tykkään katsoa, kun sperma valuu ulos. Yleensä alkaa seisoa uudelleen ja tulee pantua sitten spermattua pillua.

Olisi hauskaa joskus kokeilla useamman miehen voimin panna vaimoa niin, että kaikki laueasivat vaimon sisään useasti suuhun, pilluun ja perseeseen.

• Anonyymi

Ootko mistä päin?

• Anonyymi

Spermaisen pillun paneminen on parasta. Kun pääsisi nussimaan vaimon spermaista pillua vieraan jälkeen. Sitä herkkua en ole vielä saanut vaikka vaimo on omaa herkkuaan vierailla nussittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko mistä päin?

Laita Kik niin jutellaan enemmän

• Anonyymi

On se kiihottavaa, ois kiva nuolla spermaa valuvaa pillua kans

• Anonyymi

Itseäni kiihottaa myös spermaiset pikkarit. Esim. Pika pano jossain vieraassa paikassa, housut alas, tai hameen helma ylös, pikkarit alas, panoa ja lastit syvälle sisään. Pikkarit ylös ja vaatteet päälle. Kotiin ja kuinka kiihottaakaan spermainen pillu ja pikkarit..ja eikun uudestaan aktiin..

• Anonyymi

Voiko lääkäri lähettä kuvia

• Anonyymi

Seurustelin naisen kanssa joka nainnin jälkeen meni pytylle katsomaan kun sperma valui pillusta. joskus myös minäkin halusin nähdä. Kerran nainen antoi puolisalaa sähkömiehen naida, ei turhaan antanut sillä pytyssä kellui mahtava satsi.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe