Ikävä kuinka tämä koukuttaa. Luulee, että täällä hän joskus jotakin.. ja niin on päivän kone auki ja pitää vähän väliä käydä lukemassa :( Että mä kyllä inhoan tätä:/
Miksiköhän mun "terve järki" ei riitä siihen, etten täällä kävisi.. Ehkä mun järkeni on saastutettu haikailulla, kaipailulla, ikävöinnillä, haaveilulla.. Rakkauden haaveella ja hurmalla. Mutta.. onko se sitten todellista.. En sitä edes voi tietää. En vain:/ voi:(
Ikävää kun koukuttaa
haikailemaan:(
1
129
Vastaukset
- kataisenkanssauni
Ei se ole vaarallista, joku toinen voi ilahduttaa siltikin vaikka minä kertomalla mitä ihmeellisimpiä seikkailu-unia mitä melkein aina näen.
1 oli unessa mysteeri, että miksi unessa, kun Jyrki Katainen pyysi autoonsa, niin... sellaiseen maalaispaikkaan minkä omisti, lähdin kävelemään pihalle jonnekin pellolle katsomaan yöllä ja ihmettelin että minkä HIRVEÄ MÄÄRÄ jotain variksia oli jotain tuhat parvissa siellä pellolla.. ja sitten ne alkoivat unessa näyttää jättimäisille vampyyrilepakoille ne varikset, ei pelottanut siltikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502