Riippuvuus Kuusta!

quusymbol

Nyt eletään lähes kuutonta aikaa. Varhain aamulla 21.5 klo 2.47 Kuu on täysin Maan varjossa. Minulla tämä näkyy fyysisenä voimattomuutena.
Hiukan auttaa, että on kirkkaat päivät ja että tilaisuus on liikkua omalla tontilla vaikka rikkaruohoja repimässä. Kevään kasvusto antaa jo itsessään uutta energiaa.

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuhullu94

nyt kun kuu ei näy niin tunnen itseni todella väsyneeksi ja voimattomaksi, ja aurinkoiset päivät ovat olleet vähissä.. aina pilviä, aina sadetta, joten taivas ei näy. aina kun kuu on taivaalla, tuntuu omituisen virkeältä ja ehkä käyttäydyn vähän omituisesti.

• Hoitokeinoksi

Parhaiten saat energiaa, kun laitat savusaunan tulille ja grillin kuumaksi. Sitten nakkaat grilliin lihaa, lihaa ja lihaa. Porssua, makkaraa, pekonia, kanankoipia ja miksei nautaakin vartaissa. Herkuttelet lihasalla annoksella ja kurlautat lihanpalat alas pullolliselle täyteläistä punaviiniä. Sitten lähdet savusaunan lämpöön, käyt välillä pulahtamassa järvessä/meressä ja virvoittelet itseäsi siinä välissä hyvällä oluella. Saunomisen jälkeen haet piirongin laatikosta sen kuubalaisen sikarin, jota olet säästänyt viime joulusta tätä hetkeä varten. Menet laiturin nokkaan, otat mukaasi kossupullon ja sikarin... heität korkin veteen ja sytytät sikarin palamaan. Sitten katselet siinä luontoa, eläimiä ja kuuntelet ääniä. Hörpit kossua välillä ja katsot kun aamuaurinko nousee jo hyvissä ajoin. Sitten nukkumaan...

Tuossa häipyy kuule aihan kaikki fyysinen voimattomuus. Sitä on ko uus miäs.

• q-riippuvuus

Viikon päästä 14.11 on kuuton aika. Jo nyt meikän ajatustoiminta on melko tahmeeta, alakulo hiipii kintereillä. Olen seurannut kuun vaikutuksia mielialaani kauan.
      Sillä on hiukan merkitystä jos sattuu olemaan selkeätä lähellä täydenkuun aikaa, mutta pilvisenäkin aikana olen pirteämpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe