mennyttä ei kannata surra. Uuden kanssa voisit opetella kommunikoimaan vastavuoroisesti eikä jyrkästi. Siinä paras neuvo sulle. Muuten varmasti vältät tälle uudelle. Sanon tän siksi ettei teille tulisi kulissia
Nyt täysin vapaa
6
184
Vastaukset
- miten olis?
neuvoja neuvoja neuvoja ja saneluja mitä tulisi tehdä, miten tulisi olla miten tulisi elää,
mitä joa neuvojat keskittyisi välillä ihan vain itseensä ja omaan elämäänsä ja antaisi toistenkin elää omaansa niin kuin itse parhaakseen näkee. - tai näin?
Kovin ap kuulostaa katkeralta kun jollakulla on uusi. Neuvo aloittajalle: elä elämääsi katkeroitumatta, kunnioita läheisiäsi, kohtele heitä kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Paras neuvo kuitenkin sinulle: älä petä.
- sori mut..
Älä nyt katkeroidu, sä et vaan välttänyt mulle. Vähän on habitus vääränlainen..
- Ei surra
kukaan menneitä, liikaa painolastia sieltä vaan tulee. Ihan hyvä neuvo tuossa sulla, liiallinen jyrkkyys ei ole hyvästä, tiedän sen itsestänikin. Vastavuoroisuus taas on ainoa keino tulla toimeen yhteisymmärryksessä.
Muuten sun viesti taitaa mennä sarkasmin puolelle. :p - Hyvästi! Sitten.Snif
Huoh! Niinpä Niin! Ymmärrän!..En Sitten Kelvannut, Kun "Habitus" Väärä..Sattuu! Sydän ja Sielu Huutaa..Tuskaa ja Kaipausta..Snif! (Nyyhkyttää ja Itkee Hysteerisesti, Peittäen Kasvonsa Ahavoittuneisiin Käsiinsä)
- +-0
Kommunikointi on hyvä taito jos haluaa koittaa tutustua toiseen, myös enakkoluulottomuus on hyvä puoli siinä. Tämä teidän nimettömien viestintä tuntuu joltain aivan muulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368