Moi!
Olen muuttamassa joensuuhun ja olen ahkera kuntosalin kuluttaja! Millainen tarjonta on joensuussa kohtuuhintaisten salien suhteen? MIelellään suhteellisen uusin välinein ja tottakai saunakin olisi plussaa!
Kiitos! :)
Joensuun kuntosalit
9
1517
Vastaukset
- AntSUE
Energy keskustassa. Parhaimmat laitteet. kuntotaipale.com
- 0987654321
BB-Gym, tilava paikka ja hyvät välineet
- annaMs
kumpikaan ei saunallisia saleja? Itse tykkään tosi paljon treenin jälkeen käydä saunassa joten nuo on melkein laskuista jo poissa :/ mut kiitti kuitenkin!!
- pepix
HealthExillä on sauna Se ei kylläkään ole tavallinen kuntosali, vaan pikemminkin terveysliikuntasali. Ja se on kyllä kallein sali.
Tässä linkissä näkyy olevan saleja
http://www.pohjois-karjala.org/kunnat/joensuu/yritykset/kuntosali-joensuu
Kysele mistä sauna löytyy.
Vielä on lisäksi ainakin FysioBalance.
- sinkkum24v
Onko annaMs sinkku nainen? voisin käydä sun kanssa kuntosalilla :)
- 0987654321
BB-Gymillä ainakin miesten puolella sauna, naistenpuolella en oo käyny :D
- 5565
Kunto-Aitta on hyvä tuote
- Vuosia siellä käynyt
Käypäs kaupungin omistamissa kunto-uimahalleissa . Hyvät välineet , ei katsota kieroon olitpa iältäsi tai vartaloltasi millainen tahansa . Mukava paikka ja hintataso aivan muuta kuin yksityisillä . Suosittelen Vesikkoa . Rantakylässä toinen . Käy pä niissä ja kokeile !
- Vuosia siellä käynyt
Vuosia siellä käynyt kirjoitti:
Käypäs kaupungin omistamissa kunto-uimahalleissa . Hyvät välineet , ei katsota kieroon olitpa iältäsi tai vartaloltasi millainen tahansa . Mukava paikka ja hintataso aivan muuta kuin yksityisillä . Suosittelen Vesikkoa . Rantakylässä toinen . Käy pä niissä ja kokeile !
Vesikossa sekä höyry-että tavalliset saunat ! Rantakylässä vain tavallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213