Eli ku ollaan hellun kans suunniteltu lasta, ja oon ollu kohta kuukauden töissä, eli kauan pitää olla työsuhteessa, että saa äitiyspäivärahaa? Eka lapsi, ni tällaset kiinnostaa :)
Miten se menee?
7
125
Vastaukset
- 40+2
Et kerro millainen soppari sinulla on.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6037
Ja äitiyspv.rahaa saa kyllä vaikka ei olisi työelämässäkään.... - okei..
määräaikainen olen :)
- justjust
mee vauvakuume palstalle, tämä on odotus palsta :P
- obbidobbi
Vauvakuumepalstalla tuskin pyörii ihan niin paljon porukkaa, jotka noiden äitiyspäiväraha-asioiden kanssa ovat olleet tekemisissä. Että justjust vaan itsellesi. Kyllä täällä saa KYSYÄ asioita, vaikkei olisikaan raskaana. Itse odotan, mutta ei minua häiritse vastailla sellaisten henkilöiden kysymyksiin, jotka raskaana eivät vielä ole. Enkä kyllä käsitä, miksi sinua häiritsee.
- Oikea palsta
obbidobbi kirjoitti:
Vauvakuumepalstalla tuskin pyörii ihan niin paljon porukkaa, jotka noiden äitiyspäiväraha-asioiden kanssa ovat olleet tekemisissä. Että justjust vaan itsellesi. Kyllä täällä saa KYSYÄ asioita, vaikkei olisikaan raskaana. Itse odotan, mutta ei minua häiritse vastailla sellaisten henkilöiden kysymyksiin, jotka raskaana eivät vielä ole. Enkä kyllä käsitä, miksi sinua häiritsee.
olisi se kela-kertun kysy lapsiperheiden etuuksista.
Tämä odotus-palsta kun käsittelee sitä raskaana olemista. - obbidobbi
Oikea palsta kirjoitti:
Tämä odotus-palsta kun käsittelee sitä raskaana olemista.Joo, se on ihan hirveetä, jos kysyy vähän väärällä palstalla asiaa täällä...
Eiköhän jokainen tiedä, mitä odotuspalstalla käsitellään, mutta ei sen nyt pitäis katastrofi olla, jos joku kysyy jotain, mikä kuitenkin sivuaa raskautta. - .
Oikea palsta kirjoitti:
Tämä odotus-palsta kun käsittelee sitä raskaana olemista.Tuossa onkin annettu linkki sinne KELA-KERTUN osioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591