mulla on tollanen vm 04 passatin 1,8t farmari ja ihmetyttää ku kulutus on kaukana siitä mitä oon lueskellu että kuuluis olla.ite en ymmärrä autoista oikeen tuon taivaallista niin osaisko joku sanoo mistä vois johtua ku maantiekulutus on 10l/100km paikkeilla ja yhistetty 12l paikkeilla, niin eihän se ihan jees tilanne ole.kiitos
1,8t passatin kulutus
3
294
Vastaukset
- Nistipassa.
Kulutuksesta on vaikea sanoa mitään,ku se on kuljettaja kohtainen.Mitä olen ymmärtänyt,1,8 turbo on isompiruokainen kun vapaastihengittävä.Omistan 1,8 turbottoman farmarin,vm 2000 ja keskikulutus pyörii 7litran molemmin puolin.Viimekesänä kokeilin 80 km.matkalla,kuinka vähällä voi päästä ja sain keskikulutuksen 5,8 litraan.Niinjotta ajotapa on yksi ratkaiseva asia.
- ei pihistelijä
Itsellä samanlainen ja yhdistetty kulutus talvella 9,4 ja kesällä litran vähemmän. Maantiellä kuluu n. 7- 7,6. Nämä siis ajotietokoneen mukaan.
- ei mainosten uhri..
Ei mikään auto pelkillä bensan huuruilla kulje. nuo valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat ovat osa mainosta, jolla ostajia houkutellaan merkin asiakkaaksi. Olosuhteet, jolloin pieniin kulutuslukemiin on mahdollista päästä, ovat näillä leveysasteilla tuiki harvinaisia, ja vaatii kuskilta hyviä hermoja/pitkää pinnaa, ja tuota edellä mainittua ajotapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623