mulla on tollanen vm 04 passatin 1,8t farmari ja ihmetyttää ku kulutus on kaukana siitä mitä oon lueskellu että kuuluis olla.ite en ymmärrä autoista oikeen tuon taivaallista niin osaisko joku sanoo mistä vois johtua ku maantiekulutus on 10l/100km paikkeilla ja yhistetty 12l paikkeilla, niin eihän se ihan jees tilanne ole.kiitos
1,8t passatin kulutus
3
227
Vastaukset
- Nistipassa.
Kulutuksesta on vaikea sanoa mitään,ku se on kuljettaja kohtainen.Mitä olen ymmärtänyt,1,8 turbo on isompiruokainen kun vapaastihengittävä.Omistan 1,8 turbottoman farmarin,vm 2000 ja keskikulutus pyörii 7litran molemmin puolin.Viimekesänä kokeilin 80 km.matkalla,kuinka vähällä voi päästä ja sain keskikulutuksen 5,8 litraan.Niinjotta ajotapa on yksi ratkaiseva asia.
- ei pihistelijä
Itsellä samanlainen ja yhdistetty kulutus talvella 9,4 ja kesällä litran vähemmän. Maantiellä kuluu n. 7- 7,6. Nämä siis ajotietokoneen mukaan.
- ei mainosten uhri..
Ei mikään auto pelkillä bensan huuruilla kulje. nuo valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat ovat osa mainosta, jolla ostajia houkutellaan merkin asiakkaaksi. Olosuhteet, jolloin pieniin kulutuslukemiin on mahdollista päästä, ovat näillä leveysasteilla tuiki harvinaisia, ja vaatii kuskilta hyviä hermoja/pitkää pinnaa, ja tuota edellä mainittua ajotapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856