Keräätkö kukkakimppuja?

Ilkivalta rehottaa

Keräätkö maljakkoosi muiden ihmisten istuttamia sekä maksamia kukkasia koska ne ovat sinulle ilmaisia? Mielestäni on varastamista sekä ilkivaltaa poimia yleisiltä paikoilta tulppaaneja, esikoita ym joita sinne on ihmisten iloksi istutettu.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/247293/Poliisi Ilkivalta rehottaa LansiTurunmaalla

45

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veronmaksaja ´

      " Ei millään viitsisi, mutta ..kun ei jätetä rauhaan
      Tämä pieni kukkakimppu on ilmainen yleiseltä paikalta noukittu . ""

      ------------Onko kenties sama perhe, joka hakee - ei kenenkään maalta - milloin havuja, oksia, käpyjä yms.???? !!!!-------------

      *********

      No ei todellakaan.

      Verorahoilla, siis, meidän, työssäkäyvien yms rehellisten maksamilla verorahoilla maksetut puistojen istutukset .

      Eivät ne silti ole kenenkään kerättävissä ns.maljakkoihin tai minnekkään.

      Onko kerääjä sitten vailla minkäänlaasta järkeä, vai eikö tiedä yleisiä järjestyssääntöjä, vai eikö ymmärrä lukemaansa.

      Noh, niin tai näin. oikeusapu ehkä suomentaa tuollaiselle keräilijälle sitten sen sakkolapun ja maksuohjeet :(

    • Täh ?

      En kerää, minulla on varaa ostaa kukat maljakkoihini.

      • hörhötkaipaamua

        ketäköhän se yksi näkee TÄSSÄKIN ketjussa.
        kaupan kukkia saa ilmaiseksi jos jaksaa töistä raahata.

        nyyt nukkumaan katujen slangia unessa opetellen ,aamulla töihin ei pulina vaan oikeisiin töihin, ehkä tapaamme taas kun aikaa on tai joku hörhö kaipailee.


      • mitähän tarkott?
        hörhötkaipaamua kirjoitti:

        ketäköhän se yksi näkee TÄSSÄKIN ketjussa.
        kaupan kukkia saa ilmaiseksi jos jaksaa töistä raahata.

        nyyt nukkumaan katujen slangia unessa opetellen ,aamulla töihin ei pulina vaan oikeisiin töihin, ehkä tapaamme taas kun aikaa on tai joku hörhö kaipailee.

        kaupan kukkia saa ilmaiseksi jos jaksaa töistä raahata.

        Mitähän toi lause takottaa ?


      • voisuoa
        mitähän tarkott? kirjoitti:

        kaupan kukkia saa ilmaiseksi jos jaksaa töistä raahata.

        Mitähän toi lause takottaa ?

        Monessa(kin) työpaikassa saa rehellisesti kukkia tiesitkö sitä?
        ite oon töissä kukkakaupassa SAAN kukkia ilmaiseksi ei tarvii varastaa.

        Mites sulla iskikö kateus vitsi vitsi...


      • joopa joo taas :(
        hörhötkaipaamua kirjoitti:

        ketäköhän se yksi näkee TÄSSÄKIN ketjussa.
        kaupan kukkia saa ilmaiseksi jos jaksaa töistä raahata.

        nyyt nukkumaan katujen slangia unessa opetellen ,aamulla töihin ei pulina vaan oikeisiin töihin, ehkä tapaamme taas kun aikaa on tai joku hörhö kaipailee.

        Mikset vaan rekkaa uudestaan ja käytä vanhaa nikkiäsi? Ketähän noilla jutuillasi luulet huijaavasi?


      • hörhötkaipaamua
        joopa joo taas :( kirjoitti:

        Mikset vaan rekkaa uudestaan ja käytä vanhaa nikkiäsi? Ketähän noilla jutuillasi luulet huijaavasi?

        sen verran huomionkipeä olet ihmetten miksi et itse kirjoita nikilläsi?, mulla ei ole nikkiä, hei oikeesti kannataako toisten ihmisten asioilla vaivata vai kuulutko sakkiin ihmeeliseen mikä soittelee ihmisten sukulaisista ks. linkin paikkaan

        http://www.hel.fi/hki/terke/fi/Terveyspalvelut/Mielenterveyspalvelut/Sairaalapalvelut/Auroran sairaala

        voi voi hassua on paljon ihmeelisiä työpaikkoja pääkaupungilla saatat törmäillä moniikin sukulaisiin ihan hoitopuolella vaikka systerini mikä on oikea sairaahoitaja ammatiltaan toista kun netissä siivojatkin leikki ties mitä olevansa.

        Luin yhden blogin eräästä perheestä ,sairaahoitaja aviopari tapasivat toisensa meikussa, en laita linkkiä tänne mutta siellä oli saksanpaimenkoiristakin valokuvia oli ihan hyvin tehty sivusto sielä oli perheen elämästä paljon juttua eikä varmasti keksittyjä satuja.


      • hörhötkaipaamua
        hörhötkaipaamua kirjoitti:

        sen verran huomionkipeä olet ihmetten miksi et itse kirjoita nikilläsi?, mulla ei ole nikkiä, hei oikeesti kannataako toisten ihmisten asioilla vaivata vai kuulutko sakkiin ihmeeliseen mikä soittelee ihmisten sukulaisista ks. linkin paikkaan

        http://www.hel.fi/hki/terke/fi/Terveyspalvelut/Mielenterveyspalvelut/Sairaalapalvelut/Auroran sairaala

        voi voi hassua on paljon ihmeelisiä työpaikkoja pääkaupungilla saatat törmäillä moniikin sukulaisiin ihan hoitopuolella vaikka systerini mikä on oikea sairaahoitaja ammatiltaan toista kun netissä siivojatkin leikki ties mitä olevansa.

        Luin yhden blogin eräästä perheestä ,sairaahoitaja aviopari tapasivat toisensa meikussa, en laita linkkiä tänne mutta siellä oli saksanpaimenkoiristakin valokuvia oli ihan hyvin tehty sivusto sielä oli perheen elämästä paljon juttua eikä varmasti keksittyjä satuja.

        kiire on sattuu mokia, korj. palstan ihmisten sukulaisten työpaikalle udellakseen sukulaissuhdetta.

        Voi niitä aikoja kun sakemannin sain valkariin sen vaihtaa voisin vain..


      • 6

        yhdyssanat ..noinko paha olo sinulla on vedät sakulin jokaiseen juttuusi mukaan..

        sakuli kirjoitannut asunneen kantsussa palstalaisista hetkenaikaa aikuisena.


      • 6
        6 kirjoitti:

        yhdyssanat ..noinko paha olo sinulla on vedät sakulin jokaiseen juttuusi mukaan..

        sakuli kirjoitannut asunneen kantsussa palstalaisista hetkenaikaa aikuisena.

        välistä poistui viesti mihin vastasin, korjasin kirjoitajan muistia kukaan muu palstan ihmisistä sakulin lisäksi ei ole kantsussa kertonnut asunneen

        törkeetä tekstiä ihmiseltä vihjaila sakulista perheestään asioita valpas ylläpito onneksi poisti viestin, toivon sydämestäni sakuli ei herjoja lukennut se oli riman alitus jo tällekkin palstalle

        yhdyssanavirheet kavalsi kirjoitajan .


      • Naurattaa kyllä :)
        6 kirjoitti:

        yhdyssanat ..noinko paha olo sinulla on vedät sakulin jokaiseen juttuusi mukaan..

        sakuli kirjoitannut asunneen kantsussa palstalaisista hetkenaikaa aikuisena.

        Ja sorsa kertoi laveasti siellä asuneensa lapsena! Ja tarttee olla todella aivoton jos ei tunnista noista nimimerkki "hörhötkaipaamua" kuka niitä sekavia tekstejä kirjoittelee!

        Pikku vinkki ei ole sakuli :D

        Mutta saittehan taas itsellenne hyvän lähdön päivään kun pyysitte poistoa ja heti sen saitte. Onnea onnea valisemallanne tiellä! :)))


      • malva-auroora

        sotako sulla on menossa kun täällä on sun mielestä tappin kärsineitä


      • lukija_ja
        malva-auroora kirjoitti:

        sotako sulla on menossa kun täällä on sun mielestä tappin kärsineitä

        Se on sotinu jo monta päivää. Siitä asti ku joku sen tuttu kerto siitä sen perhe asiasta.kostaa kaikille:(


      • 38
        Naurattaa kyllä :) kirjoitti:

        Ja sorsa kertoi laveasti siellä asuneensa lapsena! Ja tarttee olla todella aivoton jos ei tunnista noista nimimerkki "hörhötkaipaamua" kuka niitä sekavia tekstejä kirjoittelee!

        Pikku vinkki ei ole sakuli :D

        Mutta saittehan taas itsellenne hyvän lähdön päivään kun pyysitte poistoa ja heti sen saitte. Onnea onnea valisemallanne tiellä! :)))

        ei tietekää ole sakuli, sakuli soitteli vaakun sukulaisen työpaikalle.


      • kortenikekoon
        38 kirjoitti:

        ei tietekää ole sakuli, sakuli soitteli vaakun sukulaisen työpaikalle.

        mahtaa olla komee uros?, muistan ummukan soitelleen vesilinnun työpaikalleo_O.

        naiset kiimassa kiinostunnut vieraista miehistä:':-D:-D:-D


      • Vieläkin kuolaavat!
        kortenikekoon kirjoitti:

        mahtaa olla komee uros?, muistan ummukan soitelleen vesilinnun työpaikalleo_O.

        naiset kiimassa kiinostunnut vieraista miehistä:':-D:-D:-D

        Ja sitten kun saivat pakit, lähestymiskieltoineen, niin sitte tää kantturalauma alkoi sepittää mitä ihmeellisempiä satuja tuosta nuoresta miehestä joka haki näille kantturoille lähestymiskiellon.

        Lähestymiskieltopurku oli pakko ajaa hoviin asti tähtitodistajakin oli toivossa kovasti auttamassa että pääsis taas kuolaamaan tuon miehen perään. Mutta tuo mies ei näistä kantturoista välittänyt, hän nosti kytkintä häipyi tuntemattomaan, ja jätti nämä pettyneet kantturat nuolemaan sorkkiaan. Vielähän nämä kantturat tuntuu tuota nuortamiestä täällä aina joskus kutsuvan ikävissään,


      • Älä viitsi nyt!
        38 kirjoitti:

        ei tietekää ole sakuli, sakuli soitteli vaakun sukulaisen työpaikalle.

        Aika törkeä valhe joka olisi syytä todistaa oikeaksi ja todeksi!


      • tulimieleen

        Pakkomielle on ajatus, josta yksilö ei pääse eroon ja jota hän ajattelee pakonomaisesti. Pakkomielteisyys liittyy usein monomaniaan ja muihin psykologisiin ongelmiin


      • ???????????

        Sinun on pakko olla jotenkin.... no sanotaan ettei sinulla todellakaan ole kaikki muumit laaksossa!


      • Vooi vooiii!
        ??????????? kirjoitti:

        Sinun on pakko olla jotenkin.... no sanotaan ettei sinulla todellakaan ole kaikki muumit laaksossa!

        Sinulla sitten on, aika paha, eikö äiti ole kertonut että muumit on satuolentoja !


      • Anskustiittu
        tulimieleen kirjoitti:

        Pakkomielle on ajatus, josta yksilö ei pääse eroon ja jota hän ajattelee pakonomaisesti. Pakkomielteisyys liittyy usein monomaniaan ja muihin psykologisiin ongelmiin

        Totta, jollain on pakkomielteenä kantelu, vedätys, tuomarit, supo ja sanktiot, niin ja unohtamatta pulinapalstaa.


      • 27

        aamulla huomasitko haukuttiin sakulia hää on perheineen aurooran psykiatrisella osastolla eri osastoille sijoitettuna.

        Onneksi poistettiin viesti ihan omituista kirjoitusta.

        Ei hyvä kesä kalakukkojen syöjät tukehtuu juttuihin.


      • tottaturiset
        27 kirjoitti:

        aamulla huomasitko haukuttiin sakulia hää on perheineen aurooran psykiatrisella osastolla eri osastoille sijoitettuna.

        Onneksi poistettiin viesti ihan omituista kirjoitusta.

        Ei hyvä kesä kalakukkojen syöjät tukehtuu juttuihin.

        pyysin ylläpitoa kaivamaan arkistosta sakulin poistettuja viestejä mis tilittää kannelmäessä asumisestaan

        ketjun poistetut viestitkin ylläpito pystyy lukemaan ei jää epäselväksi sakulin sukulaisiin kohdistuneesta herjaamisesta

        turha viatTomia syyttää ylläpito saa kaivettuu poistotkin::DDDD


    • Uskoisiko tuota?

      Katselin blogista kuvia hänen kukkakimpustaan. Hän väittää että on kerännyt kukkaset poistuvasta istutuksesta mutta en usko sitä sillä kuvassa näkyy myös omenapuun kukkia. Kenen puusta se oksa on mahdettu repiä?

      • Älä selitä!

        Oletko kuullut koskaan koristeomenapuusta? Tiedätkö kuinka paljon niitä on istutetytun julkisten rakennusten pihoihin? PALJON!

        Se nyt vaan on niin että sinä se tiedät AINA asiat paremmin kun asianosaiset itse ihe tyyppi! :(


      • 4+18
        Älä selitä! kirjoitti:

        Oletko kuullut koskaan koristeomenapuusta? Tiedätkö kuinka paljon niitä on istutetytun julkisten rakennusten pihoihin? PALJON!

        Se nyt vaan on niin että sinä se tiedät AINA asiat paremmin kun asianosaiset itse ihe tyyppi! :(

        Ahaa, mielestäsikö julkisilta paikoilta saa repiä puita jos haluaa kukkia maljakkkoon?


      • 1+2
        4+18 kirjoitti:

        Ahaa, mielestäsikö julkisilta paikoilta saa repiä puita jos haluaa kukkia maljakkkoon?

        Ne repii ku ei oo varaa ostaa kukkii maljakkoons. kohta kait niit kuuluu eu-kasseihinkii.


      • Olet törkeä!
        Älä selitä! kirjoitti:

        Oletko kuullut koskaan koristeomenapuusta? Tiedätkö kuinka paljon niitä on istutetytun julkisten rakennusten pihoihin? PALJON!

        Se nyt vaan on niin että sinä se tiedät AINA asiat paremmin kun asianosaiset itse ihe tyyppi! :(

        Pöh pöh! Syytät Umaa valehtelijaksi! Kyllä hän blogissa kertoo että on oikea omenapuu, ei mikään koristeomena!


      • kateus on sairaus1
        4+18 kirjoitti:

        Ahaa, mielestäsikö julkisilta paikoilta saa repiä puita jos haluaa kukkia maljakkkoon?

        Jos ovat menossa traktorin alle, niin miksei???

        Onko se sinulta pois?

        Kateus vie kalatkin vedestä............kyllä on elämäsi siis tosi köyhää, kun pitää tuollaisesta pultit vetää.......;))


      • 9+5
        Älä selitä! kirjoitti:

        Oletko kuullut koskaan koristeomenapuusta? Tiedätkö kuinka paljon niitä on istutetytun julkisten rakennusten pihoihin? PALJON!

        Se nyt vaan on niin että sinä se tiedät AINA asiat paremmin kun asianosaiset itse ihe tyyppi! :(

        Se nyt vaan on niin että sinä se tiedät AINA asiat paremmin kun asianosaiset itse ihe tyyppi! :(


      • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        9+5 kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että sinä se tiedät AINA asiat paremmin kun asianosaiset itse ihe tyyppi! :(

        Oletko koskaan kuullut ihmisistä jotka osaavat lukea ?


      • ....................

        Napista läksi sinun herjaava viestisi!


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe