Olenko homo?!

bgyhnuijkop

Mä oon alkanut epäillä olevani homo, kun kulli on ihan pystyssä homopornosta ja poikuudenmenetystarinoista jne.
Runkkasin just äsken lesbovideolle, mutta vaikka sain hyvän orgasmin, niin en saa hetero tai lesbopornosta pystyyn ilman käden apua. Ja stondis lopahtaa, jos ei runkkaa. Homopornossakin se lopahtaa ilman runkkausta, mutta vähemmän.

Miten en ole aiemmin tajunnut olevani homo :o
Vai kertooko toi vielä homoudesta mitään?

11

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sinä mitään pornoa katsomalla selvitä oletko homo vai hetero, itse nuorempana kiihotuin ja laukesin ties kuinka usein katsellessani hetero pornoa ja olen homo

      • epävarma kalu

        Kummallista runkkaan välillä katsellen homopornoa ja ajatus kokeilla miehen kanssa houkuttelee. En tosin tiedä seisoisiko minulla tosipaikassa. Tosia-asia kuitenkin on että en ole koskaan tuntenut minkäänlaista romanttista kiinnostusta miehiin. Homojen lätinät ihmis suhteistaan kuuluvat minulla sarjaan evvk.


    • bdffe5ghyt

      Miten näen olenko homo?
      Onko ainoa tapa kokeilla seksiä oikeasti?

    • No tutkimalla itseäsi ja antaa ajan näyttää miten asia on eikä pyrkiä seksiä harrastamaan mahdollisimman nopeasti.

      Kyllä se seksuaalisuus sinulle selviää ajan myötä, älä mieti oletko homo, bi vai hetero vaan nauti elämästä

    • rxekml,

      Toi on paras ratkaisu, mutta olen ihan täynnä tätä tilannetta.
      Voiko olla homo, jos ei ole koskaan tuntenut vetoa mieheen oikeassa elämässä?
      Tai yhteen kaveriin olen, mutta vain ja ainoastaan fantasioissa, en siis oikeassa elämässä.

      Ihastuminen tapahtuu 100% tyttöihin, mutta ei ilmeisesti ihastuminen ja rakstuminen määritä seksuaalisuutta?

    • Se ihastuminen ja rakastuminen nimen omaan määrittää seksuaalisuuden, voit olla homo vaikka et halua seksiä lainkaan, panna persettä, antaa perseen, ottaa suihin tai antaa suihin.

      Mutta jos ihastut ja rakastut tyttöihin olet kyllä Hetero

    • rdxylopåöä

      Aa, ite olen kuvitellut, että seksuaaliset halut määrittää seksuaalisuuden.
      Aina oppii uutta :p

      • Päättele

        ihan itse mikä olet, eikä kai kukaan ole 100% hetero tai homo.

        Jos olisin nuorena ottanut muijan ja hankkinut lapsia, tuskin olisin koskaan miehen kanssa ollut, nyt olen tuskin koskaan enää naisen kanssa.
        Ihan sama, kumpaa olen enemmän. Mieluiten olisin ollut yhden kanssa koko ikäni, mutta aina ei kaikki mene niin kuin haluaa.

        "Heterokin" voi ihastua samaa sukupuolta olevaan. Enemmänkin merkkaa se, kenen kanssa haluaa seksiä. Siitähän nimityskin, seksuaalinen suuntautuneisuus, mutta seksistäkin voi oppia pitämään samaa tai eri sukupuolta olevan kanssa. Samoin toisesta voi "oppia" pitämään ja jopa rakastua, vaikka ei ihastukaan heti.


    • ... itsekään en tiedä mikä olen... toisaalta kiihotun heteropornosta ja tykkään pukeutua tytöks ja harrastaa seksiä miesten kanssa. Miesten kanssa annan naida itteeni ja otan suihin. olen myös harrastanut tyttöillessä seksiä lesbon kanssa ja se oli upeaa

      • Parempi nauttia

        sellaisena kuin on, eikä tehdä mitään peruuttamatonta leikkauttamalla itseään.


    • ... juu kalusta en haluu eroon koskaan. On siitä sen verran iloa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe