VIDEO...niille jotka haveileva pokerilla rikastumisesta

odcpapö

tässä vähän malli kuinka sitä pokeri pitää pelata ; )niin alkaa tulla sitä hillo eli massia,buy the way tälläisiä käsi pelataan netissä päivittäin tuhansia ja taas tuhansia joten lykkyä pyttyn..
.http://www.youtube.com/watch?v=dt7cfdaTCbg

2

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisipa minullakin tuollaisia vastustajia.

• tuuria vain hivenen

Heikkoja ovat kaikki jotka moiseen täysin tuuri peliin sotkeutuvat ja ovat elämän todellisia luusereita. Parempi elämä ilman RISTUKSEN POKERIA joka on tuuri peli 99 %. Korteilla ja korttipakalla ei ole muistia ! sama pätee RISTUKSEN RULETTIIN ! Itse pelasin elämäni viimeisen ja ensimmäisen pokeri turnauksen ja voitin yli miljoonan noin 5 tunnin pelaamisella ja täysin tuurilla !. Osallistujia oli yli 30 000 pokerstarsin mikro millionissa. Saavutin sijan 1 aivan päättömällä pelilläni. Löin vain kokoajan all in ja aina osui paitsi pienemmät kortit kuin 87 löin pakkaan, mutta muut löin aina automaattisesti all in. Peli tietonikaan ei ollut kummoinen kun luulin ensin että KQ johtaa AA:ta ennen floppia. Koska luulin, että minulla on enemmän outteja KQ kädellä kuin ässillä, onhan pakassa vielä 3 Kallea ja 3 akkaa eli 6 outtia ja ässillä vain 3 outtia. Noh tuosta sain kuulla chatissa pientä naljailua loppuun asti turnauksessa. Mutta enään en pelaa mitään raha pelejä ja elän silti pokeriammattilaisen elämää. Tuo turnaus tosiaan oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen todettuani sen olevan täysin TUURI PELI !. Yritin vain rauhoitella chattiin huutelijoita että en tiedä pelistä tuon taivaallista. Englantini on heikko niin yritin vain vastata takaisin että relax tai don´t worry, mutta ei auttanut mitään. Pokeri turnauksen päätyttyä oloni oli suorastaan oksettava kaiken chatti huuteluiden ja tuuri paskan päätyttyä, mutta toisaalta olin aivan shokissa ja helpottunut kun ruutuun ilmestyy onnittelut voitosta ja ilmoitettiin että ottavat vielä yhteyttä minuun... Tälläinen oma tarinani pokerin osalta. Olen vihainen ja katkera siitä, että tuli hukattua elämästä johonkin tälläiseen paskaan 5 tuntia jonka olisi voinut käyttää paremminkin. Meillä on vain yksi ainoa elämä ja se tulisi käyttää harkiten ja viisaammin. Elämä ei ole hukattavaksi tarkoitettu ! Varoitan kaikkia vielä, että miettikää mielummin 10 kertaa mihin uhraatte aikaanne elämästänne !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5071
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3463
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1300
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1292
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      773
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      36
      757
    Aihe