tässä vähän malli kuinka sitä pokeri pitää pelata ; )niin alkaa tulla sitä hillo eli massia,buy the way tälläisiä käsi pelataan netissä päivittäin tuhansia ja taas tuhansia joten lykkyä pyttyn..
.http://www.youtube.com/watch?v=dt7cfdaTCbg
VIDEO...niille jotka haveileva pokerilla rikastumisesta
2
276
Vastaukset
Olisipa minullakin tuollaisia vastustajia.
- tuuria vain hivenen
Heikkoja ovat kaikki jotka moiseen täysin tuuri peliin sotkeutuvat ja ovat elämän todellisia luusereita. Parempi elämä ilman RISTUKSEN POKERIA joka on tuuri peli 99 %. Korteilla ja korttipakalla ei ole muistia ! sama pätee RISTUKSEN RULETTIIN ! Itse pelasin elämäni viimeisen ja ensimmäisen pokeri turnauksen ja voitin yli miljoonan noin 5 tunnin pelaamisella ja täysin tuurilla !. Osallistujia oli yli 30 000 pokerstarsin mikro millionissa. Saavutin sijan 1 aivan päättömällä pelilläni. Löin vain kokoajan all in ja aina osui paitsi pienemmät kortit kuin 87 löin pakkaan, mutta muut löin aina automaattisesti all in. Peli tietonikaan ei ollut kummoinen kun luulin ensin että KQ johtaa AA:ta ennen floppia. Koska luulin, että minulla on enemmän outteja KQ kädellä kuin ässillä, onhan pakassa vielä 3 Kallea ja 3 akkaa eli 6 outtia ja ässillä vain 3 outtia. Noh tuosta sain kuulla chatissa pientä naljailua loppuun asti turnauksessa. Mutta enään en pelaa mitään raha pelejä ja elän silti pokeriammattilaisen elämää. Tuo turnaus tosiaan oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen todettuani sen olevan täysin TUURI PELI !. Yritin vain rauhoitella chattiin huutelijoita että en tiedä pelistä tuon taivaallista. Englantini on heikko niin yritin vain vastata takaisin että relax tai don´t worry, mutta ei auttanut mitään. Pokeri turnauksen päätyttyä oloni oli suorastaan oksettava kaiken chatti huuteluiden ja tuuri paskan päätyttyä, mutta toisaalta olin aivan shokissa ja helpottunut kun ruutuun ilmestyy onnittelut voitosta ja ilmoitettiin että ottavat vielä yhteyttä minuun... Tälläinen oma tarinani pokerin osalta. Olen vihainen ja katkera siitä, että tuli hukattua elämästä johonkin tälläiseen paskaan 5 tuntia jonka olisi voinut käyttää paremminkin. Meillä on vain yksi ainoa elämä ja se tulisi käyttää harkiten ja viisaammin. Elämä ei ole hukattavaksi tarkoitettu ! Varoitan kaikkia vielä, että miettikää mielummin 10 kertaa mihin uhraatte aikaanne elämästänne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100