Hei, ostin kangaspaidan jossa o-aukkoinen kaula-aukko, olisiko ideoita miten sen voisi pienentää kun on liian iso.Jotain lisuketta pitäisi saada ommeltua, pitsiä ajattelin mutta miten sen toteuttaisi....ideoita? Kiitos vastanneille.
Kaula-aukko liian iso
4
6654
Vastaukset
- --
Samanväristä resoria jos sen saa siististi ommeltua, taikka jos sinulla on vanha kauluspaita jonka ajattelit heittää pois, leikkaa kaulus ja lisää se uuteen paitaan.
- RiipinRaapin
Tässä myöhäinen vastaus kysyjälle, mutta muillekin: tee trikoinen "kauluri", jossa sopiva pääntie ja tikkaa se kaula-aukkoon, niin että tulee kerrospukeutumisen näköistä. Samasta trikoosta voi ommella myös kaistaleet pilkistämään hihansuista ja helmasta, jos haluaa.
Vihjeeksi vielä: kun leikkaat vaatteen, tee tarkoituksella niin pieni kaula-aukko että juuri ja juuri pää mahtuu siitä, ja vasta sovittaessa muotoilet vaikka liidulla pääntien (muista leikata saumanvaran verran pienempi aukko). Käännä leikattaessa etu- ja takakappaleet kaksinkerroin, että tulee symmetristä jälkeä. - Anonyymi
Useimmissa vaatteissa liian iso kaula-aukko minulle . Haluaisin mekon alle ohuen paidan joka peittää liiat läskit . Silkki olisi sopivan liukas materiaali. Kangasmekkoon ei viitsi resoria värkätä. Kerran silmälasiliikkeen optikko naisella (tukeva)meinasi tissit ja läskit valahtaa minun kimppuun oli niin avonainen trikoo vaate, onneksi kerkesin pakoon vaikka polvi oli kipeä. Sen jälkeen olen pitänyt kaula-aukon peittäviä vaatteita.
- Anonyymi
Joustavaa pitsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171