Kaula-aukko liian iso

ideoita???????

Hei, ostin kangaspaidan jossa o-aukkoinen kaula-aukko, olisiko ideoita miten sen voisi pienentää kun on liian iso.Jotain lisuketta pitäisi saada ommeltua, pitsiä ajattelin mutta miten sen toteuttaisi....ideoita? Kiitos vastanneille.

4

6087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

Samanväristä resoria jos sen saa siististi ommeltua, taikka jos sinulla on vanha kauluspaita jonka ajattelit heittää pois, leikkaa kaulus ja lisää se uuteen paitaan.

• RiipinRaapin

Tässä myöhäinen vastaus kysyjälle, mutta muillekin: tee trikoinen "kauluri", jossa sopiva pääntie ja tikkaa se kaula-aukkoon, niin että tulee kerrospukeutumisen näköistä. Samasta trikoosta voi ommella myös kaistaleet pilkistämään hihansuista ja helmasta, jos haluaa.

Vihjeeksi vielä: kun leikkaat vaatteen, tee tarkoituksella niin pieni kaula-aukko että juuri ja juuri pää mahtuu siitä, ja vasta sovittaessa muotoilet vaikka liidulla pääntien (muista leikata saumanvaran verran pienempi aukko). Käännä leikattaessa etu- ja takakappaleet kaksinkerroin, että tulee symmetristä jälkeä.

• Anonyymi

Useimmissa vaatteissa liian iso kaula-aukko minulle . Haluaisin mekon alle ohuen paidan joka peittää liiat läskit . Silkki olisi sopivan liukas materiaali. Kangasmekkoon ei viitsi resoria värkätä. Kerran silmälasiliikkeen optikko naisella (tukeva)meinasi tissit ja läskit valahtaa minun kimppuun oli niin avonainen trikoo vaate, onneksi kerkesin pakoon vaikka polvi oli kipeä. Sen jälkeen olen pitänyt kaula-aukon peittäviä vaatteita.

• Anonyymi

Joustavaa pitsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe