Kaula-aukko liian iso

ideoita???????

Hei, ostin kangaspaidan jossa o-aukkoinen kaula-aukko, olisiko ideoita miten sen voisi pienentää kun on liian iso.Jotain lisuketta pitäisi saada ommeltua, pitsiä ajattelin mutta miten sen toteuttaisi....ideoita? Kiitos vastanneille.

4

5959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

Samanväristä resoria jos sen saa siististi ommeltua, taikka jos sinulla on vanha kauluspaita jonka ajattelit heittää pois, leikkaa kaulus ja lisää se uuteen paitaan.

• RiipinRaapin

Tässä myöhäinen vastaus kysyjälle, mutta muillekin: tee trikoinen "kauluri", jossa sopiva pääntie ja tikkaa se kaula-aukkoon, niin että tulee kerrospukeutumisen näköistä. Samasta trikoosta voi ommella myös kaistaleet pilkistämään hihansuista ja helmasta, jos haluaa.

Vihjeeksi vielä: kun leikkaat vaatteen, tee tarkoituksella niin pieni kaula-aukko että juuri ja juuri pää mahtuu siitä, ja vasta sovittaessa muotoilet vaikka liidulla pääntien (muista leikata saumanvaran verran pienempi aukko). Käännä leikattaessa etu- ja takakappaleet kaksinkerroin, että tulee symmetristä jälkeä.

• Anonyymi

Useimmissa vaatteissa liian iso kaula-aukko minulle . Haluaisin mekon alle ohuen paidan joka peittää liiat läskit . Silkki olisi sopivan liukas materiaali. Kangasmekkoon ei viitsi resoria värkätä. Kerran silmälasiliikkeen optikko naisella (tukeva)meinasi tissit ja läskit valahtaa minun kimppuun oli niin avonainen trikoo vaate, onneksi kerkesin pakoon vaikka polvi oli kipeä. Sen jälkeen olen pitänyt kaula-aukon peittäviä vaatteita.

• Anonyymi

Joustavaa pitsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe