Tarve olisi uusia omakotitalon n. 250 neliön tiilikatto. Pinnoitteeksi ajatelin peltiä. Onko kellään kokemusta firmasta joka tekisi homman primajäljellä hyvin ja olisi vielä ärkevän hintainen ?
Mikä on normaali neliöhinta avaimet käteen peltikatosta, sisältäen vanhan purkamisen ja loppusiivoukset ?
Lasse
Kattoremontti Oulussa
7
464
Vastaukset
- tyytyväinen
Kattmaxx oy
- Kake Koo
Hyvä että itse on tyytyväinen...
- työt vähissä?
Kuka hullu haluaa vaihtaa laadukkaan tiilikaton rämisevään peltikattoon?????
Taitaa yllämainittu yrittäjä itse laittanut tuon alkuperäisen kysymyksen kun hommat on vähissä! Ei kukaan terve järkinen vaihda tiilikattoa peltikattoon.- otcg.jö
niin sen sun laadukkaan tiilikatteen tehtävä on vain suojata aluskatetta mekaaniseltarasitukselta sekä aurigon uv-säteilyltä.
- tyytyväinen
Prima-rakentajat.fi
- pelti tai huopa
vai on tiilikatto hyvä? mene hoitoon!!! kuka vittu haluaa tonni kaupalla kiviä omalle katolle??? en tiedä yhtään muuta niin paskaa kattoa kuin tiilikatto!!!
- Faktahommia
Mulla on tiilikatto ja hyvä sellainen. Peltiin en vaihtaisi mistään hinnasta, vaikka se onkin hiukan halvempi uutena. Köyhien versio vesikatosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618