Rakastan sinua niin että varmasti pakahdun tunteisiini vielä joku päivä. Vaikka piilottelen tunteitani, sinä saatat, kun oikein tarkkaavaisesti katsot, nähdä läpi siis miten tunnen.
Hyvää ja levollista yötä sinulle, oma ihanuus.
Kulta, hyvää yötä sinulle
8
234
Vastaukset
- minua lämmittää
erityisesti tuo Kulta nimitys ;) kiitos, jos vaikka olikin minulle.
- polliisi
Väärä palsta, pitäiskö sun mennä R&R palstalle
- oo
Toivottavasti. :)
- sinulle
Uskon että piilottelet tunteitasi, niin teen minäkin. En tiedä näetkö sinä kuoreni lävitse. Ikävöin sinua kamalasti! Levollisia unia.
- kauniita unia..
Hyvää yötä rakas
- Kultaisia hetkiä yön
Yritän katsoa lasiaisen läpi jospa siellä jotain ihanaa aisteisin ikäänkuin pientä liikuttuneisuutta. Hyvä olkoon yösi näin kuin hoidat työsi huolella sydän aina mun puolella. Ihanaa on lepo kun takana on päivän hyvä teko.
- sinulle...
Onpas hyvinkin, liikuttuneisuutta täällä. Tuohon kirjoitukseen on turha enää mitään lisätä, olet niin kultainen -aina.
- heipat
No voi helvetti. Jos ei tunteita näytetä eikä niistä suoraan ja arvostaen toinen toiselle puhuta, niin mitä siinä on? Ei yh-tään mitään. Olen saanut järkeni takaisin, olen iloinen! Jatkakaa te vaan "piilotettujen tunteiden" tulkintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661