Miten on kestänyt mazda 6 automaattilaatikot? vm.04-08

26

Ja onko mitään isompia tyyppivikoja n.150-200tkm ajetuissa?

12

7382

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autolla koiin.

Ajettu 15000km, hyvin pelittää, toistaiseksi.

• mzdanautomaatti

eräällä tutulla jäi jumiin automaattivaihteisto 42tkm ajettuna. öljyt täynnä metallihilppeitä. eikä tahtonut liikkua :)

muita negaviivisia kokemuksia ei ole. tyyppivikoja ei ilmeisesti ollenkaan.

• tomaatti.

Toimii hyvin, ei ongelmia.

• Duratec 30

170 tkm takana 210 hv koneella, ei murheita.

• cuppe

Mazdan laatikko kestää siinä missä autokin, toki molemmat saa
      rikki jos kohtelee väärin.............

• E-pätietoinen

Mikä on Mazdan automaattilaatikon öljynvaihtoväli?

• cuppe

Käytännössä ei vaihdeta. Minä kyllä vaihdan 100000km välein.

• E-pätietoinen

Siis kertakäyttölaatikko.

• Setoimiisittenkin

Mazda 6 2007 ajettu 180000 km . Ei vaihdettu automaatti öljyjä kun ei tarvi.
      Tarkistan tosin mittatikusta pinta ja väri on on.
      Laatikko toimii kuten keväästä 2007 lähtien erinomaisesti ,ei mitään eroa uuteen.
      Olen itsekkin kyseenalaistanut sitä ettei automaatin öljyjä tarvi vaihtaa,mutta jotkut autot on vaan tehty hyvin

• ewt44

Voihan se moottorikin kestää 150tkm ilman öljynvaihtoa mutta kannattaa ne öljyt joskus vaihtaa jos haluaa varmistaa pitkän käyttöiän.

Itse vaihtaisin automaatin öljyt 100tkm/5v välein kuten manuaalissakin jos haluaa varmistua että toimii hyvin enemmän ajettunakin.

• Automaattimazda

Mazda 6 2008 automaatti ajettu 230000 km. Laatikossa ja autossa ei mitään vikaa.

• Stw

2009 vuosimallin automaatti toiminut ongelmitta, ajettu 230tkm, laatikossa alkuperäiset öljyt. Auto ollut äärimmäisen luotettava, etupyöränlaakerit ja moniurahihnan kiristin, siinä ainoat ns. korjaukset koko ajalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe