Raakaa fantasiaa

tytönheitukka

Seuraava teksti siis ei ole koskaan todella tapahtunut. Se vain kuvaa salaisimpia unelmiani, joiden ehkä haluaisin toteutuvan..

Olen nuori 18-vuotias tyttönen, joka on aina kokenut olevansa hieman poikkeava. Etenkin seksuaalisesti. Tahdon tuntea itseni alistetuksi, hyvinkin julmasti, kokea luovan raiskauksen, johon ei liity kullin työntämistä kurkkuuni tai muuta vastaavaa. Kaikenlainen kehoni kurittaminen on kuitenkin sallittua, millä tahansa välineillä ja esineillä, jos sen vain osaa tehdä hyvin. Kiihottavinta on, jos en näe tekijää, eikä minun itse tarvitse koskea häneen: unelmakumppanini siis saa tyydytyksensä kurittaessaan minua. Tämä tapaus on kuvaus unieni ja unelmieni pohjalta.

Jospa kerron hieman ulkonäöstäni. Olen siis 18-kesäinen, 161½ senttiä pitkä ja painan 52 kiloa. Minulla on pitkähköt ja punervat, kiharat hiukset. Meikkaan niin että korostan silmiäni ja huuliani. Kuppikokoni on B, rinnanympärys 75. Muita kuvauksia saattaa vielä löytyä tarinasta, mutta jospa tämä nyt ensihätään riittäisi. Nyt asiaan:

Tiedän hänen olevan läsnä. Hän on tuonut minut hämärään huoneeseen, jonka tunkkaisuus ja pölyisyys kirvelee keuhkojani. Ikkunat on laudoitettu, mutta parin laudan välistä kajastaa valo. Seison valonlähteen vieressä ja aurinko valaisee kasvoni: hiukseni säkenöivät punaisuuttaan, ja tunnen olevani kauniimpi kuin koskaan.

Jokin saa minut syttymään. Tiedän hänen tulleen lähemmäs. En tiedä, kuka hän on tai mitä hän aikoo. Odotan, ja olen pakahtua odotuksesta. Katsahdan huoneen pimeimpään nurkkaan ja erotan tumman hahmon piirteet. Kun käännyn takaisin ikkunoita kohti, tunnen sivaltavan kivun takaraivossani ja valot jättävät minut pimeyteen.

Havahdun huomatakseni, että minut on sidottu puiseen tuoliin. Käteni ovat selkänojan takana ja jalat tuolin jaloissa kiinni. Neuleeni on riisuttu ja ylläni on enää mustat push up -liivit ja pillifarkut. Olen yhä samassa huoneessa. Pöly saa minut yskimään. Näen suuren ja voimakkaan käden lähestyvän rintojani. Värähdän. Käden tarttuessa liiveihin säpsähdän hieman ja yritän vetäytyä etäämmälle. Käsi pysähtyy ja tumma hahmo jäykistyy. Tunnen pelon heräävän jossain sisälläni. Käsi syöksyy salamana ja tarttuu rintsikoihini, repäisee ne irti yltäni. Menen kananlihalle, mutta jostain syystä tärisenkin nautinnosta. Tunnen hahmon tuijottavan näkyä: tummat nännini kovettuvat, rintani näyttävät kasvavan kookkaammiksi. Hahmon olemus näyttää hämmentyneeltä. Yllättäen hän iskee nyrkkinsä leukaani niin, että pääni notkahtaa taakse. Minulta pääsee hymähdys. Kohotan pääni ja annan veren valua vasemmasta suupielestäni kovasti värähteleville, sojottaville rinnoilleni. Ennen kuin ehdin ajatellakaan, nyrkki iskeytyy keskelle oikeaa poveani ja turvonnut nänni painuu lysyyn rintani kanssa. Sama tapahtuu vasemmalle, mutta nyt niin kovaa että kaadun tuolineni päivineni tikkuiselle lautalattialle. Tikut repivät ihoani rikki. Valonkajo ikkunasta osuu suoraan veriselle rinnukselleni. Tunnen sangen suurta nautintoa katsellessani verestä ja iskuista punaisiksi muuttuneita tissejäni. Alapäässä alkaa tapahtua.

Hahmo tarttuu jalkoihini ja vetää veitsellä köydet poikki. Hän paneutuu farkkujeni kimppuun ja ryhtyy riuhtomaan niitä jalastani. Stringit ovat lähteä mukana, ja tumma häpykarvoitukseni vilahtaa hänen näkyvilleen. Samassa huomaan potkaisevani häntä, ja tästähän hahmo kimpaantuu. Hän iskee minut vatsalleen tikkuja törsöttävälle lattialle. Tikut painautuvat rintojeni ihon läpi, yksi lävistää vasemman nännini. Inahdan tuskasta, mutta samalla nautinnon aalto kulkee läpi koko kehoni. Tunnen aran vakoni kostuvan vähän. Hahmo rupee jälleen vetämään housuja jalastani, ja pian hän onkin repinyt minut ilkosilleni. Hän riuhtaisee minut selälleni, tikku repäisee ilkeästi nänniäni. Hän ilmeisestikin tahtoo ihailla näkyä. Pidän tunteesta, että hän katsoo minua. Hän kierittää minut takaisin vatsalleni ja alkaa vetää minua jaloista pitkin hiomatonta lattiaa. Tikut repivät ihoa rikki joka puolelta kehoani, ja olen pakahtua tyydytyksestä. Harmi ettei pilluni ole kosketuksissa lautojen kanssa. Tunnen sen silti jo valuvan nestettä.

9

9788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.osa

      Seuraavaksi huomaan olevani kirkkaasti valaistussa, kylpyhuoneen kaltaisessa tilassa. Roikun omituisten remmien varassa katosta. Paksusta ja ilkeän tuntuisesta nahasta tehdyt kangasliuskat on sidottu vertavuotavien rintojeni (pikemminkin nännieni) peitteeksi sekä lantioni ympäri. Hahmo tulee huoneeseen mustissa vaatteissa ja naamio kasvojen peitteenä. En voi tunnistaa häntä, mutta kyseessä on selvästi voimakas ja suurikokoinen mies. Mies menee taakseni ja ryhtyy vetämään rintojeni ympärillä olevasta kangasliuskasta niin, että rintani puristuvat kasaan. Hän iskee kengän vasten selkääni ja saa näin enemmän vetovoimaa. Minun on vaikea saada hengitetyksi. Haukon ilmaa. Sitten hän ottaa lantiolla olevan liuskan ja pujottaa sen häpyhuulten väliin. Tunnen kiihottuvani ja kunnolla. Mies alkaa vetää kangasliuskaa takaapäin niin, että liuskan toinen pää menee olkani yli ja toinen pää tulee olkani ali. Hän vetää itseensä päin ja liuska muljahtelee pillussani ja painaa klitoristani niin, että olen haljeta. Tunnen orgasmin lähestyvän. Yritän pidätellä ulinaani. Mies tarraa rintojeni ympärillä olevasta liuskasta ja pujottaa pillussani kulkevan liuskan myös pylllyvakooni. Hän ryhtyy vetämään näistä kaikista nyt viistosti ylöspäin. Kankaat kiristävät ja hankaavat valtavasti. Klittani on puristunut kasaan kuten nänninikin, ja mies vain hinkkaa. Olen pakahtua tuskasta ja nautinnosta.

      Mies raahaa minut jälleen pölyiseen huoneeseen ja asettaa minut pienelle puiselle pöydälle, johon hän sitoo minut niin että jalkani ovat levällään ja pilluni sekä rintani aukenevat hänen eteensä kuin tarjottimella, kun en voi tehdä käsilläni mitään. Hän hakee hammastikkuja: kaksi hän runnoo väkisin molemmista nänneistäni läpi. Vavahdan kivusta, mutta kehoni on jo melko turtunut. Kykenen saamaan vain kyltymätöntä nautintoa. Mies pistelee muhkeita rintojani, kunnes saa niistä tarpeekseen ja siirtyy pöydän päässä ammottavalle pillulleni. Minun on kohotettava päätäni, jotta näkisin mitä tapahtuu: mies vetelee tikuilla märkiä häpyhuuliani, kerää mahjaa ja levittää sitä vatsalleni ja reisilleni. Sitten hän alkaa tökkiä. Puhkoo häpyhuulteni herkän ihon ja raastaa sitä, vetelee klitorikseni vieriä terävällä kärjellä. Parkaisen, kun hän tökkää tikun läpi turvonneen klittani. Tunnen veren roiskuvan reisilleni ja pöydälle. Mies tulee kasvojeni tasolle ja iskee nyrkkinsä poskeeni. Sitten hän katkoo köydet ja viskaa minut lattialle retkottamaan. Jään makaamaan haara levällään ja kädet sivuilla. Tahdon lisää.

      Ja mies tulee. Hän asettaa jalkansa ja siinä olevan kengän raskaan, kiiltävän saappaankärjen pilluni suulle. Hän hivelee kärjellä hiukan pintaa, ja minä kiermurtelen. Nousen makaamaan kyynärvarsieni varaan ja yritän tavoitella rintojani. Minun on saatava hieroa niitä. Minun on saatava puristella nännejäni. Niistä tihkuu vieläkin verta. Mies työntää saappaankärkeä häpyhuulten väliin ja painaa klitorista. Hän tekee edestakaista liikettä ja saa minut valittamaan. Samassa purkaudun hänen saappaalleen. Mies ynähtää ja ahtaa yllättäen saappaankärkensä pilluni sisään. Ulvahdan ja työnnyn miehen käyttämästä voimasta reilusti taaksepäin. Hän runkkaa minua hetken saappaallaan ja potkaisee vasten seinää. Rintani muljahtavat inhottavasti ja mies kiinnittää niihin heti huomionsa. Lyön pääni ja tajuntani hämärtyy hiukan. Mies astelee luokseni ja potkii nesteideni kuorruttamalla saappaallaan rintojani täydellä voimalla. Olen veltto kuin sätkynukke ja nytkähtelen miten sattuu. Rinnoillani on verta sekä pillumahlaani ja minä nautin siitä kun olen maahan vaipuneena ikkunan alla. Valo syleilee lämmittävästi, heijastaa kauniisti runnotun kehoni jokaisen kolkan. Levitän jalkojani, jotta valo tunkeutuu myös vakooni. Tiedän hänen nauttivan tästä näystä. Niin minäkin nautin. Ja tiedän, ettei hän aio jättää minua rauhaan. Olen täysin hänen armoillaan.

    • tytönheitukka

      Mun luovuuteni loppui tällä kertaa tähän, mutta kirjotelkaa vaikka te mitä kaikkee keksisitte mulla tehtäväksi tms. ;) P.S. Tää oli ensimmäinen "seksinovellini" ikinä.

      • Sultan

        Tätä lisää, huippu fantasia! Uutena juttuna ottaisin mukaan nastarintsikat eli rintsikat joissa on nastoja esim. Liimalla kiinni sisäpuolella piikit ulospäin. Niiden pitäminen päällä on tuskallista ja erityisen ¨kivaa¨ on puristaa piikkiliivejä rajusti tisseihin. Myös puristimien ja lukkopihtien käyttö tisseihin ja pilluun sopisi tarinaan.

        Tämä on siis pelkkää fantasiaa kaikille tosikoille tiedoksi.


    • Hyivtu

      Sairasta

    • what the f**k

      ihan v***n raakaa ja sairasta

      • Alphonse DeS

        Kannattaako lukea Kinky-osastoa jos tämä on mielestäsi sairas?
        Ehkä Kavereiden kesken-osasto sopii sinulle paremmin.


      • kinkylover
        Alphonse DeS kirjoitti:

        Kannattaako lukea Kinky-osastoa jos tämä on mielestäsi sairas?
        Ehkä Kavereiden kesken-osasto sopii sinulle paremmin.

        Tai Romanssit- osio??


    • Tejas verdes

      Minä käyttäisin sinuun sähköä, paljon sähköä joka paikkaan!!

    • Alphpnse DeS

      Tosi hyvä, tuo olisi kiva toteuttaa jonkun naisen kanssa (tosin nuo väkivaltaisimmat kohtaukset pitäisi toteuttaa melko varovaisesti).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe