olen lähdössä kaverin kanssa äkkilähdölle lämpöön ja haluaisin kuulla kokemuksia rodoksesta ja haniasta. Kumpi olisi parempi vaihtoehto kun meille on tärkein matkassa vilkas yöelämä, aurinko ja shoppailu? Ruokakin vois olla hyvää :D
hania vai rodos?
4
556
Vastaukset
- hansureissuli
Vilkas yöelämä: Rodoksella sitä löytyy Rodoksen kaupungista ja Kreetalla Maliasta ja Hersonissoksesta, jotka ovat Iraklionin itäpuolella. Haniassa ei ole kovin vilkasta yöelämää.
Aurinkoa ja shoppailua ja hyvää ruokaa on molemmissa. - hanneremb
2viikkoa sitten tulimme Haniasta Kreetalta, lämmintä, lämmintä ja puhdasta!!!!1
- Nyt kreeta tähtäim.
Olisko jollain kokemuksia tästä hotellista,ajatteli että syksyllä vois ehkä lähteä tuonne.
http://www.apollomatkat.fi/fi/matkakohteet/eurooppa/kreikka/kreeta/hersonissos/majoitus/pages/cretamarisbeachresorts12.aspx
Olin eka kerran hiljattain Apollon matkoilla ja hinta/laatu suhde on parempi kylläkin kuin Aurinko ja Finnmatkoilla.- Menkää ihmeessä
Ei just tuosta hotellista ole kokemusta. Olen ollut Kreetalla sekä Aurinkomatkoilla että Apollomatkoilla ja molemmat ovat olleet omalla tavallaan ok.
Aurinkomatkat vähän kalliimpi, mutta retkistä saa enemmän irti kun omat oppaat mukana ja hyvä tietämys kulttuurista ym. Tosin oppaitten laatu ei aivan tasaista ole AM:lläkään kuten ei Apollomatkoilakaan. Apollomatkat edukkaampi, mutta osa retkistä ostettu alihankintana ulkopuolisilta matkatoimistoilta ja varsinkin niiden laatu sitä sun tätä.
Hersonissoksessa ollaan käyty bilettämässä, vaika ei asuttu siellä. Hyvä valinta, jos ootte nuoria ja tykkäätte bailailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722