Olen menossa exän veljenpojan ylioppilasjuhliin. Viime vuosina on oltu aika vähän kanssakäymisissä, joten en tiedä hänen tarpeitaan ja siksi ajattelin antaa rahalahjan. Mikä on tänäpäivänä sellainen summa jonka kehtaa antaa, oma taloudellinen tilanteeni ei ole kovinkaan kehuttava, joten pröystäilemään en voi alkaa.
Ylioppilaslahja?
6
192
Vastaukset
Viiskymppii..? Oisko 20 liian vähä.. vois olla 30 ja nelkyt eurookin yhtenä setelinä, niin ois jotenkin "fiksumpi" antaa. Tuosta ymmärtää, että oot yksin menossa..
- ...
Symbolinen.
Yksi euro.
Tuleepahan selväksi, mitä elämä on.
=DW= - 50 on jo iso raha
Samaa olen minäkin miettinyt. Jos verrattaisiin taas kerran siihen markka-aikaan, niin joku parisataa markkaa olisi ollut sopiva summa. Tänä päivänä markan ja euron suhde on kaiketi jotain viisi eli tuo 200 mk olisi jotain 40 euroa.
Kyllä 40 voisi hyvin antaa tai vielä pyöristää 50:iin, varsinkin jos ei ole ollut kovin paljon tekemisissä eikä ole lähisukulainen.
Ei pidä alkaa vertaamaan vanhempien velvoitelahjoja, samoin kuin varakkaampien lahjoihin. Heiltä odotetaankin suurempia lahjoja. - **
300 ekua annettiin kummilahjana.
- ...
Täältä annettiin 500 ekua yo-lahjaksi kummitytölle.
Vähä eri asia kun aloittajalla, kyseessä exän veljen poika, vähä tekemisissä. ... kirjoitti:
Täältä annettiin 500 ekua yo-lahjaksi kummitytölle.
Vähä eri asia kun aloittajalla, kyseessä exän veljen poika, vähä tekemisissä.Tytölle en antanut mitään. Riittää, että maksoin opiskelukulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122