Haaveenani on kasvattaa banaani siemenstä. Nyt kun on lämpimät säät alkneet, ja banaanihan kasvaa nopeata tahtia. Jos lämpötilat ei laske liiaksi öisin, niin eiköhän tuollaisen voisi kasvattaa?
Voisitteko kertoa mulle mistä noita syötävän banaanin siemeniä vois löytää? Oisko musa sikkimensis mitään? Tai vaikka Musa Balbisiana? http://www.jungleseeds.com/seedshop/bananas.htm
Mut tosiaan, joku sivu mistä vois tilata tänne Suomeen.. voikohan tuolta?
BANAANI
3
110
Vastaukset
- tahtoo kans
Mielenkiintoinen sivu.
Kasvaako noista banaaneista syötäviä banaaneja? :) - Onneaetsintään..
Olen ostanut banaaninsiemeniä joskus 20 vuotta sitten ihan siemenliikkeestä, joka silloin sijaitsi hesassa Mannerheimintiellä lasitalossa. Siemeniä piti hiekkapaperilla hioa, koska niissä on kova ja paksu kuori. Sain itämään (muistaakseni kesti kuukausia) ja banaani oli lopulta niin iso, ettei minulla ollut varaa isompaan ruukkuun ja se kuoli. En silloin älynnyt, että tavallinen saavi legasoralla olisi toiminut hyvin. Kasvatin banaanin valoisassa paikassa kerrostaloasunnossa. Seoli lattiasta kattoon kuin iso aurinkovarjo..ihana.
Sen jälkeen en ole siemeniä nähnytkään missään. - Onneaetsintään...
Minä täällä heti uudelleen..
Etsin netistä ja sieltä löytyi Siemenkauppa.com ja sieltä nimellä "Etiopianbanaani" pitäisi olla sitä, mitä haetaan eli kunnon isokokoinen banaanikasvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892142En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222131- 461861
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301316
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867