Käräyttäjä

Mikki Hiiri vm81

Heipsan kaikki piku pössyttelijät ja kaverit!

Kuinka monta ystävää, tuttua, kaveria tms. olette ilmiantaneet poliisille jo?
Mää olen ilmiantanut 34 kpl pössyttelijää ja käyttäjää.
Päivän hyvät työt tehty.

13

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horo Petteri vm98

Mä olen käräyttäny 56 kaveria ja 3 perheenjäsentä. Saapahan pössyttelijät mietittävää!½

• vcbff

Mä olen antanut ilmi kaikki ystäväni, rakkaani ja omat vanhempani. Naureskelen niille nyt sitten yksin kotona. Narkkarit. Tykkään satuttaa toisia.

• Lucifer80

Mulle tulee tommoisista ilmiantajista mieleen vähän semmoinen ressukka ihminen jolla ei ole oikein kavereita ja joka nyhvää iltaisin yksin tietokoneen ääressä. Todennäköisesti on myös muukalaisvihamielinen, ei saa naisia baarista ja kulkee rumissa vaatteisssa. Sitä katkeruutta pitää sitten purkaa toisiin.

• Mikki mouse hiiri

Toimii hihihihihihiii :D

• testingtest

Ihan hyvä idea, täytyy testata.
      Saako siitä jonkinlaisen rahallisen palkkion?

• huhhuh..

Tossakin huomaa että raha vaan mielessä. Rahan takiako ihmiset täällä maapallossa elää?, vai elämän.. hei oikeesti aukaskaa silmänne ja kattokaa vähän mitä täällä tapahtuu :D Huhhuh mua naurattaaaaaaaaaaaaaa. antakaa ihmisten elää rauhassa se mikä tekee ne onnelliseks niin ne tekee sitä eikö se riitä että näätte ihmiset onnellisina, vai ootteko ite niin onnettomia että jos näette muilla olevan hauskaa niin haluutte pilata niiden hauskuuden, :) ? en tässä nyt mitenkään puolustele pössyttelijöitä mutta mun ajatusmaailmassa on vaan se että elän omaa elämää ja teen sitä mikä tekee onnelliseks ja yritän auttaa ihmisiä en SATUTTAA. enkä todella sekaannu toisten elämään, toi on naurettavaa :D

• Sairasta

vcbff: Tykkäätkö todella satuttaa toisia ? saat sä siitä jotain mielihyvää vai?... En voi ikinä ymmärtää tuollaisia ihmisiä. Uskoisinpa että sua on sit satutettu niin paljon sun elämäsi aikana et rupeet tahallaan satuttamaan muita jos sä siitä kerran tykkäät ja jos se on sun tapa.. :D sairasta.. Karma kostaa joka ikisestä pahuudesta mitä teet toiselle. Elämässä eletään omaa elämää pitämällä omista asioista huolta ei muiden asioista, voit ajatella että esim, ei mun tarvii käräyttää tota se jää kiinni sit kun jää jos jää ei se ole mun asia. Ja sun pitäs enemminkin auttaa toisia ihmisiä eikä satuttaa , ai että käy hermoille tollaset vitun PELLET, joille on annettu elämä mutta ne ei osaa elää.

• viidakko-sinde

hojo, minä ja ambisetti. olen itse koonnut ne. minä. kapulatekniikkani on kuninkaallinen.

• 56jujhy

Se on ihan sama vaikka ihmisiä kidutetaan, tapetaan ja lapsia raiskataan kunhan kukaan ei polta kannabista. piste.

• Joooo,,,

Määpäs bustasin mun koiran kun se söi silokkeja takapihalla. Vein sen poliisin luo ja nyt ne kuulustelee sitä että onko sillä yhteyksiä rikollisjengeihin. Nuo lammaskoirat ovat arvaamattomia. Syövät sukatkin jalasta jos ovat nälkäisiä!

Saas nähä kuinka monta koirankeksiä ja luuta se joutuu maksaan sakkoja. Mahtaa Mustia vitutttaa!

• Saastainen vale

Valehtelet senkin saasta! Koirat eivät syö sieniä.

• :)

:D:D

• cxvbff

Meidän koirat ainakin syö kaikki huumeet mitä käsiinsä tuolta luonnosta saavat. Itsekkin olen oppinut siltä paljon uutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      98
      2361
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      190
      1939
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1527
    4. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      82
      942
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      249
      932
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      809
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      653
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      631
    Aihe