Pari päivää sitten olin lähdössä töistä, käynnistin relluni normaalisti ja auto lähti moitteitta käyntiin. Huomasin että suunta suuntavilkku "vilkutti" oikealle, ajattelin että vilkun viiksi olisi jäänyt vain kääntämättä normaali asentoon. Mutta vilkku olikin jo normaaliasennossa, lähdin ajamaan kotiin päin nii auto alkoi vilkutella oman mielen mukaan satunnaisesti suuntaan jos toiseen. Myös lasinpyyhkiät alkoivat pyyhkimään oman mielen mukaan ja takalasinlämmitys alkoi naksua oman mielen mukaan. Illalla kun olin seuraavan kerran lähdössä autolla liikkeelle nii ajonestonvalo alkoi vilkkumaan samaan tahtiin kuin muut valot ja auto ei startannut. Ilma oli sateinen ja todella märkä, joten ajattelen että vika voisi johtua sähköihin päässeestä kosteudesta.
Onko muilla rellun omistajilla ollu moista ongelmaa?
Ajatuksia että mistä moinen voisi johtua?
Renault Megane Classic 98 maadoitusvika?
T
1
212
Vastaukset
- Leipä.
Söin leivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838