Saako antaa mansikkaa??? Lukekaa! !

Minä

Tarvitsen pikaisesti tietoa, että saako hamsterille antaa mansikkaa?? Ja haluan myös tietää, että mitä puuroa pitää/saa antaa hamsulle?

12

4093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millu

      Minun hamsterit tykkäävät mansikasta! Mutta älä anna liikaa, eli ei niin paljon.

      • Minä

        Mutta saako puuroa antaa? ja pitääkö sen olla ihan kylmää vai lämmintä...?


      • Ellu
        Minä kirjoitti:

        Mutta saako puuroa antaa? ja pitääkö sen olla ihan kylmää vai lämmintä...?

        Minä oon ainakii antanu hamsulleni kaurapuuroa jonka oon ensin hyvin jäähdyttäny.


      • zipe
        Ellu kirjoitti:

        Minä oon ainakii antanu hamsulleni kaurapuuroa jonka oon ensin hyvin jäähdyttäny.

        mansikkaa saa antaa, mutta ensin varauksella, kuten muidenkin uusien ruokien kanssa.
        voit antaa melkein mitävain puuroa, mutta ei voi silmällä tai sokeroituna. ja kuten ellu jo mainitsi, jäähdytettynä.


      • pete
        zipe kirjoitti:

        mansikkaa saa antaa, mutta ensin varauksella, kuten muidenkin uusien ruokien kanssa.
        voit antaa melkein mitävain puuroa, mutta ei voi silmällä tai sokeroituna. ja kuten ellu jo mainitsi, jäähdytettynä.

        saa antaa mansikkaa, ja puuroja ihan vapaasti, mutta huoneenlämpöisenä. voit sekoittaa puuron joukkoon myös vaikka porkkanaraastetta tai jotain pilttiä ;)


      • Minä
        pete kirjoitti:

        saa antaa mansikkaa, ja puuroja ihan vapaasti, mutta huoneenlämpöisenä. voit sekoittaa puuron joukkoon myös vaikka porkkanaraastetta tai jotain pilttiä ;)

        Mutta kuinka usein kannattaa antaa hamsulle puuroa?


    • Diiva

      ...oli mun hamsterin suurin herkku. Kun sille toi niitä ja antoi, niin se siinä paikassa takakäpälillään kököttäen silmät ummessa niitä nautiskeli, vaikka kaiken muun aina kovaa vauhtia kiikutti piiloon =).

    • Ronja

      Meidän hamsu-herra Börre ei edes koskenut mansikkaan. Outo tyyppi, ei selvästikkään ole tullut omistajaansa: tämä tyttö RAKASTAA mansikoita :)

    • mango

      ainakaan mun hamsuni ei ees huoli mansikkaa, mut tietty jos sun hamsterin syö sitä, niin eiköhän se tiiä parhaiten, onko se sille terveellistä. tuskimpa se siitä ainakaan kuolee...

    • Hamsuli

      Ostettiin vähän aika sitten mansikoita :). Annan herrallemme Brutukselle mansikkaa :) . Haluan kysyä,että saako hamsuille antaa kaupastaostettua tavallista rusinaa ? Entä omenarusina? Saako antaa?;)

      • Herttahamsu

        Tietääkseni ei saa antaa rusinaa, niissä on yleensä paljon sokeria, jota pitäisi hamsterin kanssa välttää. Voin olla väärässäkin mut näin itse olen asian käsittänyt. :)


    • Hamsterinomistaja

      Sää antaa alussa vähän ja sitten antaa mennä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe