Olen sitoutunut siihen, että olen lopunelämäni astmaatikko. Mun pitää astmakohtauksessa rauhoittua. Mun piti luovuttaa ja hakea lääkkeet heti aamulla. Mun piti ottaa lääkkeet, jo jaksaakseni terveyskeskukseen.
- Voi kun joskus paranisin.
Salbutamoli näimmä kasvattaa ruokahalua, jopa ihan huomaamatta. Haluaako joku näihin niitä reaktioita?
Onko teillä muka lupa koskea tähän koneeseen?
Missäs se Tapsa on? Aluksi sekoitin, että on Kyösti.
- Ei ollutkaan....
-Mää haluan Tapsan takaisin. Mulla on Tapsan kanssa vain ihan vähän väestöntiheys-laskenta kesken. Mulle ei saa tiuskia.
Ventoline ja Seretide
Ihmiskunta Sinde
2
450
Vastaukset 2
- lättäri
oot ihan seko ;)
- seretide...
Astma seuraa sinua lopun elämääsi--ja ehkä kannataa tuo mielneterveys ssda paremmalle tolalle..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202482Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401672Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6611091- 1081012
- 71982
- 98936
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83770Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33746- 71728