Olen sitoutunut siihen, että olen lopunelämäni astmaatikko. Mun pitää astmakohtauksessa rauhoittua. Mun piti luovuttaa ja hakea lääkkeet heti aamulla. Mun piti ottaa lääkkeet, jo jaksaakseni terveyskeskukseen.
- Voi kun joskus paranisin.
Salbutamoli näimmä kasvattaa ruokahalua, jopa ihan huomaamatta. Haluaako joku näihin niitä reaktioita?
Onko teillä muka lupa koskea tähän koneeseen?
Missäs se Tapsa on? Aluksi sekoitin, että on Kyösti.
- Ei ollutkaan....
-Mää haluan Tapsan takaisin. Mulla on Tapsan kanssa vain ihan vähän väestöntiheys-laskenta kesken. Mulle ei saa tiuskia.
Ventoline ja Seretide
Ihmiskunta Sinde
2
448
Vastaukset 2
- lättäri
oot ihan seko ;)
- seretide...
Astma seuraa sinua lopun elämääsi--ja ehkä kannataa tuo mielneterveys ssda paremmalle tolalle..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510