Kun menen pelaamaan battlefield peliä ja ehdin pelata vähän aikaa niin peli kaatuu tai jotain sille kummiskin tapahtuu että ekaks screen freesaa ja sit peli lähtee pois
voi olla etti mun netti kaatuu mutta kun toi juttu tapahtuu joka roundissa kerran niin en ole varma että jos jollain olis kokemusta niin vois kertoa ratkaisun
Battlefield 3 ongelma
bffreak69
5
228
Vastaukset
- jj
luultavasti näytönohjain ylikuumenee
- qwertyh
Jos näyttis on ylikellotettu se aiheuttaa pelin kaatumisen, joten hommaat ohjelman jolla kellostusta voi muuttaa.
- voi ****************
minulla on bf 3 sen kanssa saman tapainen ongelma kun menen peliin ekat 2-5 min peli pyörii mediumeilla sitten alkaa lagia nii saa*******************
- täh? mitä nyt taas
mulla kaatuu työpöydälle bf 1942 modeineen ja bf 2 modeineen. bf 3 on ainoa joka toimii. missähän taas vika. vuodenvaihteesta toiminut kaikki bf:t kaatumatta, niin origin kuin levyversiokin. nyt vaan ei mikään.. ja niin siis kaikki muut pelit toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708