En saa avattua .pdf läppärilläni (Win7 ja uusin Chrome). Saan avattua fileet IE:llä ja töissä tietyllä koneella, jossa myös Win 7 ja Chrome. Muilla työkoneilla, joissa samat asetukset, tiedostot eivät aukea. Alareunaan tulee ilmoitus javascipt:void(0).
Olen poistanut Adoben, päivittänyt, tarkistanut asetukset ja pluginsit. Löysin Chromen Adobe-apusivun ja kokeilin kaikkit kikat, eikä siltikään auttanut. En haluaisi vaihtaa selainta, koska Chrome miellyttää eniten.
Chrome ei avaa PDF:iä kaikilla koneilla
4
815
Vastaukset
Mene Ghromella tänne: chrome://plugins/ ( Toi on selaimen sisäinen komento, jolla pääsee hallitsemaan laajennuksia).
Ja sieltä etsit Chrome PDF Viewer ja paina "salli".
Näin Ghromen oma PDF lukija tulee käyttöön.- ksjnhalkifff
Olen kokeillu joka ikisen plugins sivulla olevan 'salli'-vaihtarin jo ennen kuin lähdin täältä kysymään. Siksi tämä onkin niin mystinen ongelma :)
Entä oletko kokeillut poistaa Google Chromen ja kaikki sen jättämät tiedostot Windows resurssihallinnan hakua käyttäen?
Mutta ennen kuin teet sitä, niin täällä on joitakin ohjeita kyseiseen virhekoodiin liittyen:
http://forums.techguy.org/web-email/985557-javascript-void-0-google-chrome.htmlMinulla aivan sama ongelma, ja käytössä iMac, eli windowsin vika se ei ole. Ongelmahan ei tule joka päivä, vaan ehkä joka toinen. Safarilla saan pdf:ät auki, mutta haluaisin käyttää Chromea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442