AMK:ien kutsut tulleet?

Hätälä

Onko joku saanut jo johonkin AMK:iin kutsun? Mihin?

Kaipa kutsuja alkaa jo tippumaan!

13

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlairWaldorf

Tiedän joitain ketkä ovat saaneet, mut itse odottelen kutsua Savonia amk:hon terveysalalle, onkohan kukaan saanu sinne?!

• marjiia

"Valintoja sosiaali- ja terveysalan sekä palopäällystön nuorten koulutuksen valintakokeisiin ei ole vielä tehty. Tiedusteluihin kutsujen saamisesta emme näin ollen voi vastata. Valintakoekutsut postitetaan heti tietojen valmistuttua viimeistään ti 29.5.2012."

Näin luki Savonian sivuilla, eli ei hätää. Itsekkin vielä odottelen kutsua sosiaali- ja terveysalalle Savoniaan. :)

• huolestunut

Itse tässä oottelen kutsua valintakokeisii TAMKkiin röntgenhoitajaksi. Ois valintakokeet tossa ens torstaina. Pikkasen pistää ihmetyttämään jos ei tuota kutsua tipu. Onko kukaan jo saanut?

• rh-opiskelija

Ne on kuulemma vasta perjantaina postitettu, siis kutsut pääsykokeisiin. Ja ilmoitukset siitä että ei ole päässyt postitetaan vasta myöhemmin tällä viikolla... Aika käsittämätöntä, joten malttia vaan, toivotaan että saat hyviä uutisia ja että kutsu kerkiää perille ajoissa :)

• titttiiiiii

Hei!

Lahden amk matkailun ko ja Haaga-Helia on lähettänyt kutsut sekä aikuis - että nuorisopuolelle.

• vihdoinn

No tulihan se minunkin röntgenhoitajakutsu viimein postissa! :) vielä loppuja odotellessa..

• sashabb

Mulle tuli tänään Laurea ja Metropolita

• Jippiiiiii

Mulle tuli tänään kutsu OAMK:ista hoitotyön koulutusohjelmaan :)

• Fides

Mulle on tullut Ylivieskaan yhteisöpedagogiksi. Diakin kutsut postitetaan vasta tänään mun tietääkseni... En ollenkaan tykkää Diakin käytännöstä kutsua niin myöhään (viikkoa ennen). Ois kiva ostaa junalippu ajoissa ja ilmoittaa töihin (sijaisen hankkiminen ei välttämättä helppoa).

• mie 92

Tänne on tullut kutsut Haaga- Heliasta, Metropoliasta ja Laureasta. Metropolia ja Haaga.Helia samaan aikaan, joten toinen jää.

• moikkelis1945

Onko Turku amk:hon tullut kutsuja sosiaali- ja terveysalalle?

• gggggjyuyu

Onko joku saanut kuopion amk:n fysioterapiaan kutsuja?! Järkyttävää jos E:n papereilla oon jäänyt ilman mahdollisuutta edes yrittää.....

• karmmmaa

Tänään tipahteli postiluukusta kutsu Terveydenhoitotyön pääsykokeisiin Laureaan Hyvinkäälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      869
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      29
      607
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      558
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      493
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe