mistä te miehet kiihotutte eniten? fantasioita, tapoja vai mitä?
entä mitkä on lempi seksiasennot ;)
mistä miehet kiihottuvat eniten
26
5873
Vastaukset
- ota poskeen
Eiköhän sellainen rento ilmapiiri ja suorituspaineeton seksi ole se juttu. Nykyisin naiset on vaativia.
- Toi boy
Suihin otosta
- 3232
Toi boy kirjoitti:
Suihin otosta
suihinotto ja ratsastaminen.
ratsastaminenhan on is:n tuoreen kyselytuloksen mukaan miesten mielestä se paras asento.
- Up..ss
Kurahousuista ja sadetakista.
Niistä sytyn ja laukean sekunnissa. - on lempi
mistä te miehet kiihotutte eniten?
> iloisesta antajasta
fantasioita, tapoja vai mitä?
> hymyoile, katso silmiin ole aloitteellinen
takaa ja ratsastus - Stuin
Yleisesti ottaen siitä että tuntee olevansa haluttu. :)
- Shamaani Sojotin
Itse kiihotun mielettömästi siitä, jos nainen istuu/makaa jalat koukussa ja hieman yhdessä, jolloin emätin näkyy jalkojen välistä. Todella upea näky, kun pimppi on esillä häpyhuulet pullottaen ja viiva näkyy sieltä karvoituksen keskeltä. Naisen kumartuessa sama juttu. En tiedä mikä siinä on mutta upeaa:) Muutenkin pieni vilauttelu on hothot.
On asentonakin todella ihana, kun nainen on jalat olkapäilläni, pimpin pullotaessa samalla tavalla kuin noissa asennoissa ja siihen lisäksi kaluni sojottaa siinä kummussa puoliuppeluksissa.
Tuntuu ja näyttää upealta.
Toinen todella ihana asento on se, kun nainen makaa normaalisti vatsallaan ja on sen verran jalat levällään että mies pääsee työntymään sisään. Pimppi tuntuu todella hyvältä, märemmältä ja "tukevammalta", ja peppu tuntuu ihanan pehmeältä lanteita vasten työnnöissä.
ja jos nainen on hieman muodokkaampi, niin voi työntää hieman reilummin ilman, että naista sattuisi. Kuulemma sattuu jos mies menee liian syvälle..?
Kyllähän niitä on, mut tässä on nää ihanimmat ihanuudet.- passionlost
Siinä on mies minun makuuni !
- passionlost
Sinut olisi hauska tavata...
- Shamaani Sojotin
passionlost kirjoitti:
Sinut olisi hauska tavata...
No mihin sinä hukkasit passionin..?:)
Missäs päin Suomea asustelet?
Jos välimatka ei ole kovin iso, niin voishan sitä ehkä tavatakin..:)
Oletkos muuten neiti ja mukava ihminen muutenkin, kenen kanssa tohtii tavata?
- Thunderdick
Kiihottavinta on, kun naisesta näkee ja tuntee, että hän haluaa minua yhtä paljon kuin minä häntä.
Kiihottavaa on myös oikein kunnon, raju, kovakourainen pano, rynkytys, naisen piteleminen aloillaan ja naiminen aggressiivisesti tietäen, että nainen nauttii otettavana olemisesta ja dominoitavaksi tulemisesta.
Paras asento on lähetyssaarnaaja, siinä pääsee lähelle ja saa samalla naisen pidettyä aloillaan painollaan ja käsillään. Takaa on myös hyvä asento, vaikka mieluiten näen naisen kasvot seksin aikana. - Shamaani Sojotin
Niin ja kyllähän joku pikkutuhma puhekin on ihanaa.
"Laukee mun pilluun", "Roiski ne mun sisään" tm.
Ylipäätään jos sanoo suoraan oikeilla nimillä asioista:) - histaaja
mistä te miehet kiihotutte eniten?
= hitsaamisesta
fantasioita, tapoja vai mitä?
=rosterin ja alumiinin hitsaamisesta TIG:lla
Takaapäin. Voi katto samalla telkusta jääkiekkoo.
Toisena: takaapäin, voi kattoo telkusta jalkapalloo - vaiojvåaa
Tuo jalat harteilla/koukussa-asento on ihana.
Aivan upee ja rivon kiihottava näky, kun jäykkä muna sojottaa siellä jalkojen välissä pullottavassa pimperossa pystyssä naisesta kiiltävänä, vielä jos nainen koskettelee itseään samalla. Asennossa myös yltää aika syvälle:)
Lauetessa myös kiva katsella samalla, kun kalu nytkähtelee häpyhuulien välissä spermaryöppyä sinne pillun syvyyksiin. Ihan uskomaton fiilis siinä tilanteessa.
Pillu muutenkin kaunis, aktin jälkeen upea. Pömpöttää riettaasti punertavana ja spermanoroja valuu ulos. - Niin hetkessä keulii
Ihme juttuja,, Siittä että nainen on innokas ja ei mitään halia vaan haarat levälleen.. eritteleen suloaan.
- fdddpgkpdf
Noo...Kyllä kait kumppani on lämmitelty ensin ennen kuin ollaan siä namilootassa pystyssä.
Luulis ainakin.
Mut ymmärrän pointin, onhan se kaunista nähdä, kuin kumppani pitää isäntää muutenkin kuin kädestä;)
Ja nainen alastomana on upea näky. Sitä upeampi on vain rakas nainen alastomana.
Mistäs "hetkessä keulii" kiihottuu?
- dddddddddddddddddd
Naisen masturbointi on upeaa katsella.
- Ihana emäntä
Vaimon kanssa lähdetään välillä seksilomalle tallinnaan. Ostetaan stringejä,stay upeja korsetteja. Käydään treenamassa ja sovitaan ettei naida ennen kuin on tultu yökerhosta hotelli huoneeseen. Illalla kun lähdetään liikeelle pukeudutaan siististi. Lisää kiimaa tuo että hani pistää päällä tiukan kotelohameen, korkkarit ja jättää pikkarit pois. Ite olen aivan hirveessä latingissa ja vaimo kanssa. Näitä reissuja tehdään viis kuus kertaa vuodessa. Koko viikonloppu on pelkkää seisokkia.
Kaiken kruunaa hyvä rusketus ja posliini.
Viime reissulla kävi pieni episodi Virussa. Perjantai yöhön oltiin sinnitelty panematta ja oltiin molemmat tosi kuumana ja aika kännissä. Menin amigon paskikseen ja samlla vaimoa haki tanssimaan melkosen tukeva suomalainen mies. Tanssivat ensin nopean ja sitten alkoi hitaat. Ukko oli alkanut kouria perseestä ja huomannut ettei emännällä ollut alkkareita. Ukolla oli alkanut seistä arrmottomasti ja oli edestä livauttanut sormen sisään. Vaimo kertoi huoneessa että ukko oli alkanut tärisemään kun oli huomannut ajellun ja märän pillun. Palkinnoksi äijä sai litsarin.
Summa summarum sexyt vaatteet, ajeltu tavara ja kiimanen odottelu. Ja tietysti rakkaus lopuksi. - Shamaani Sojotin
Passionlost, huhuu:)
Jos tosiaan haluat tutustua, niin ilmoittelehan itsestäsi:)
En kuitenkaan noidu sinua tms, vaikka shamaani olenkin;) - Naim Rouva
Sinulle "ihana emäntä"
Kuullostaa ihanalta,jatkakaa samaa rataa - dddddddddddddddddddd
Pikkurivot puheet pillun naimisesta ym. ja "itsensä esittely" eri asennoissa, mahtavaa.
- PutkiJullinen
Naisen lämpöinen käsi hyväilee ja kuuma suu nuoleen mun jalkoja, niin jestas sitä jöpötystä. Ei siis kauaa sitten kun roiskuu.
Tässä miun resepti:
Kivaa hidasta soimaan, mies istuu sohvalla vaatteet vielä päällä. Nainen siihen syliin, kaulalle suukotteluja, vähitellen suoraan suulle ja kunnon kielareita. Lopulta nainen valuu alaspäin, avaa farkut ja kaivaa vehkeen esille. Hetken aikaa suihinottoa, mutta sit lopetat ja pyydät nuolemaan kun olet jo niin kuumana. Vaihdamme sujuvast paikkoja ja nuolen sut orgasmiisi asti.
Tämän jälkeen haluat tietysti palkita ja tulet takaisin jalkojenväliini, otat jo touhutippoja valuvan kaluni huultesi väliin. Alat kielellä välillä kiusoitellen liu'uttaa kaluani huultesi välissä, välillä pikku imaisuja. Katselet miun silmiin välillä tuhmasti. Lopulta tulen suuhusi, annat spermojen valua suupielistäsi kalun vartta pitkin ja jatkat todella kevyin imaisuin pitkään ja kielesi liike on todella hellää, joka imaisulla tuntuu että tulen taas ja spermaa tulee myös suuhusi.
Seisokkini ei käsittelyssä laske, vaan alkaa tehdä mieleni sisällesi.. Tulet syliini ja suutelemme taas.. Asetat kaluni pillullesi ja alat kiihkeänä ratsastaa sylissäni. Liikkeesi muuttuu viillimmäksi ja saat supistelevan orkun, jonka tajuttuani laukean sisällesi henkeä haukkoen.. Syleilemme pitkään sylikkäin..
Nouset päältäni ja imeksit kaluani saadaksesi sen uudelleen pystyyn, eipä mene kauaa kun se jo seisoo, pyydän sut mahallesi sängylle, jalat hieman harallaan. Tulen päällesi ja työnnyn liukkaaseen ja tiukkaan pilluusi. Naimme näin kunnes pyydät minua vaihtamaan koloa..
Vetäydyn ylös ja vaihdan kalun anuksellesi.. Liukkautta riittää ja alan hitaasti työntyä peppuusi. Lopulta olen perillä, tunne on miellyttävän pehmeän tiukka, supistat aukkoasi muutamia kertoja ja voihkit, pane mua kunnolla peppuun, please.. Hetken päästä alkaa hitaat ja syvät työnnöt, olet kiimainen siinä alla, hierot klittaasi orkun alkamiseksi, lopulta voihkit kovalla äänellä, en ole varma saitko taas, mutta kaikki tämä on miulle liikaa ja lasken spermani syvälle peppuusi..
Kaiken tämän jälkeen halailemme tyytyväisinä ja suunnittelemme jatkavamme aamulla touhuiluamme...
Eipä tule kiimaisempaa enää mieleeni ja vieläkin muistelen kaiholla miten tuo kävi toteen. Kumpa joskus vielä löytyisi yhtä kiimainen nainen.
Ja hei, tärkeintä on siun kiimaisuutesi, ei se mitä yksittäisiä temppuja teette.Tässä miun resepti:
Kivaa hidasta soimaan, mies istuu sohvalla vaatteet vielä päällä. Nainen siihen syliin, kaulalle suukotteluja, vähitellen suoraan suulle ja kunnon kielareita. Lopulta nainen valuu alaspäin, avaa farkut ja kaivaa vehkeen esille. Hetken aikaa suihinottoa, mutta sit lopetat ja pyydät nuolemaan kun olet jo niin kuumana. Vaihdamme sujuvast paikkoja ja nuolen sut orgasmiisi asti.
Tämän jälkeen haluat tietysti palkita ja tulet takaisin jalkojenväliini, otat jo touhutippoja valuvan kaluni huultesi väliin. Alat kielellä välillä kiusoitellen liu'uttaa kaluani huultesi välissä, välillä pikku imaisuja. Katselet miun silmiin välillä tuhmasti. Lopulta tulen suuhusi, annat spermojen valua suupielistäsi kalun vartta pitkin ja jatkat todella kevyin imaisuin pitkään ja kielesi liike on todella hellää, joka imaisulla tuntuu että tulen taas ja spermaa tulee myös suuhusi.
Seisokkini ei käsittelyssä laske, vaan alkaa tehdä mieleni sisällesi.. Tulet syliini ja suutelemme taas.. Asetat kaluni pillullesi ja alat kiihkeänä ratsastaa sylissäni. Liikkeesi muuttuu viillimmäksi ja saat supistelevan orkun, jonka tajuttuani laukean sisällesi henkeä haukkoen.. Syleilemme pitkään sylikkäin..
Nouset päältäni ja imeksit kaluani saadaksesi sen uudelleen pystyyn, eipä mene kauaa kun se jo seisoo, pyydän sut mahallesi sängylle, jalat hieman harallaan. Tulen päällesi ja työnnyn liukkaaseen ja tiukkaan pilluusi. Naimme näin kunnes pyydät minua vaihtamaan koloa..
Vetäydyn ylös ja vaihdan kalun anuksellesi.. Liukkautta riittää ja alan hitaasti työntyä peppuusi. Lopulta olen perillä, tunne on miellyttävän pehmeän tiukka, supistat aukkoasi muutamia kertoja ja voihkit, pane mua kunnolla peppuun, please.. Hetken päästä alkaa hitaat ja syvät työnnöt, olet kiimainen siinä alla, hierot klittaasi orkun alkamiseksi, lopulta voihkit kovalla äänellä, en ole varma saitko taas, mutta kaikki tämä on miulle liikaa ja lasken spermani syvälle peppuusi..
Kaiken tämän jälkeen halailemme tyytyväisinä ja suunnittelemme jatkavamme aamulla touhuiluamme...
Eipä tule kiimaisempaa enää mieleeni ja vieläkin muistelen kaiholla miten tuo kävi toteen. Kumpa joskus vielä löytyisi yhtä kiimainen nainen.
Ja hei, tärkeintä on siun kiimaisuutesi, ei se mitä yksittäisiä temppuja teette.- takaparru
Takapäin on ihana, vielä niin että nainen nojaa pöytää tms tasoa vasten.
Tuntuu hyvältä ja näyttää kauniilta kun muna uppoaa pakaroiden väliin sinne lämpimään häpyhuulten väliin.
Siinä asennossa näkee ne nytkähtelytkin, kun siemensyöksy tulee. Se kiihottaa. - jaskammm
kyllä mies kiihottuu eniten naisen nylonsääristä. Sukkikset vaan naisille jalkaan. Nam!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560