heips.
minusta tuntuu että melkee kaikissa animessa on jotai ecchiä?
olen kyllästynyt siihen jos alotan kattoo jotain kivan näköstä animeä, nii heti ekassa jaksossa tulee ecchiä, vaik siinä genre jutussa EI LUE ecchi.
Joka animeen työnnetään jotain ecchii...
kuka tietää hyviä animeita 12 vuotiaille?
sopivia animeita 12 vuotiaille?
4
1429
Vastaukset 4
- Mikä ihmeen
Ecchi?
- 11+1
Japanilaisilla on terveempi suhtautuminen seksuaalisuuteen, koska heillä siihen ei liity kristinuskon tabuja. Tämäntakia seksuaalisuutta käsitellään ihan lastenkin sarjoissa, joskin usein lähinnä huumorin kautta. Väkivaltaan pätee pitkälti sama juttu, joskin harvemmin nuoremmille suunnatuissa sarjoissa näkee varsinaisesti raakaa väkivaltaa.
Mutta jokatapauksessa 12-vuotiaille sopivia animeita on hyvin paljon:
FMA
Naruto
Kaikki Ghiblin elokuvat
Dragonball-sarjat
One Piece
Oikeastaan kaikki mikä on shounen-kohderyhmää (nuoret pojat) tai shoujo (nuoret tytöt) silmällä pitäen tehtyä pitäisi soveltua, mutta tosiaan voi olla "rankempaa" kun länsimaiset piirretyt. Tosin ne ovat myös mielestäni yleensä opettavaisempia kuin länsimaiset piirretyt.- Kaikkienlapsienystäv
Itse suosittelisin seuraavia:
Boku no Pico
Kuro Ai
Queens Blade
Chobits
Bishoujo Comic Lolikon Angel: Mitsu no Aji
Näitä voisi sitten varmaan katsella =) - Fujivara Yumi <__<
Kaikkienlapsienystäv kirjoitti:
Itse suosittelisin seuraavia:
Boku no Pico
Kuro Ai
Queens Blade
Chobits
Bishoujo Comic Lolikon Angel: Mitsu no Aji
Näitä voisi sitten varmaan katsella =)Olen itsekkin 12 vuotias, mutta olen katsonut jo higurashin ja muita mitä en saisi....-_-"
Mutta hyviä sarjoja ovat
:
- Shugo Chara.
- Ouran High School Host Club.
- Naruto.
- Hetalia.
- Vampire Knight.
- K-on.
- Fruits Basket.
Noita olen ihan alku aikoinani kattonut ja hyviä oli kaikki^^(tosin naruto on vieläkin kesken-_-")
Toivottavasti tästä oli edes vähän apua:)
Sayonara~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547