Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Missä suurin todennäköisyys tavata Johnny?

fanitietenkin

Minulla on sellainen pieni obsessio, että tahtoisin joskus kerran elämässäni päästä näkemään Deppin ihan livenä. Muutaman sanan vaihtaminen olisi tietysti aivan hurjan hienoa, mutta kyllä jonkin tapahtuman yleisössä oleminen (ja ehkä nimmarin saaminen?) kelpaisivat mainiosti. :) Viettääköhän hän enemmän aikaa nykyisin Ranskassa vai onko hänellä osoite jossain päin jenkkejä, Hollywoodissa kenties? Tekeekö hän koskaan minkäänlaista kiertuekeikkaa Euroopassa?

4

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DeppFanForEver

      Mä en oo varma tästä mut mun mielestä Depp olis kait tulos Suomeen ainakin tän perusteella: http://fi.wikipedia.org/wiki/LA_Without_a_Map. Ja jos se tulis Suomeen, ja se menis kuitenki Hesaa ja se on peestä ku asun tämmösellä peräkylällä jotain 500 kilsan pääst helsingist mut siis kuitenki, menisin sinne mihin se ikin meniskää ja silleen kaikkee ja pyytäisin nimmarin ja kaikkee... Se olis mahtavaa, se on yks mun unelmista!! Ja vaik se ei tuliskaan koskaan tännenäin Suomeen niin menisin sinne missä se on!!!

    • Eräs lukija

      Elokuvien ensi-illat, joihin tähdet ilmaantuvat paikalle, lienee realistisin vaihtoehto. Tämä tosin tarkoittaisi että joudut matkustamaan ulkomaille, eikä tuokaan vielä takaa että saat nimmariasi, mutta tuo on siis se lähtökohda mahdollisuudelle. Mitenkään mahdoton projekti tuo ei ole, ja kannattaa lukea muiden fanien kertomuksia joista voi saada vinkkejä, Depp on suhteellisen faniystävälliseltä vaikuttava tähti ja pyrkii jakamaan nimmareita jne. suht anteliaasti, mutta herran suosion huomioon ottaen niitä pettyneitä faneja on aina enemmän kuin onnistuneita. Lykkyä tykö!

    • Johnny is the best

      Oon miettiny ihan samaa sillä johnnyn livenä näkeminen on mun suurin unelma! Ois vaan niin taivaallista nähä se! Onneks mun vanhemmat tykkää matkustella ja nytki ollaan jouluna lähös kahden kuukauden matkalle jonnekin huideen. Joten sen kannalta mahiksii ois. Tietty se on aivan äärettömän epätodennäköistä nähä se mut kuitenkin. Pidän toivoa yllä!

    • Johnny I miss you :(

      Oisin ihan vitun ilonen, jos näkisin ees vilauksen Johnnysta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe