mä haluan hieroa tänään naisen rintoja oli ne sitten isot tai pienet. tule nainen mun kämpille ja saat nautintoa.
naisen rinnat
9
702
Vastaukset
- Muualta muualta
Onko tällaiset avaukset tyypillisen Suomussalmelaisen tekstiä?
Jos on, niin melko tyhmää porukkaa.- jghtggfo
Normaalia jutustelua sekopää!!!
- Hyväilyä
Mikä kura housu on tämä jutun aloittaja?Sehän on jo perus tietoa,se että ei naisten rintoja hierota,vaan hyväilään hellästi.
- näin se vaan on
Aloittaja on täys sekopää, sillä hän on kirjoitellut monet eri jutut epätoivoisesti monella eri nimimerkillä, mitään niistä hyötymättä
- naekkone 18v
Anteeksi nyt vain, mutta minä ilmoittaudun. Tartten hierontaa, en kyllä rintojen, mutta hartioitten ja selän. Onnistuuko sinulta hartia hieronta? Missä saan hierontaa? Paljon maksaa?
- erkki sakarasta
Miekin ilmottaun hierontaan. pakaroita pitäisi hieroo ja hyvväilläkkiin suapi.
- xsxsxaaa
SAAT HIEROA MUN PALLEJA
- JORMA58
Minun karvainen perse kaipaisi hierontaa. Minun pyöreät ja hyllyvät persposkeni ovat kuin naisen rinnat, niitä voit hellästi hyväillä ja hieroa.
- Anonyymi
Tulisin😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204