11v ÄÄNENMURROS!?

miesetejjf

moro oon 11 v poika 160cm ja aatamin omena näkyy jo jonku verran ja mulla on ÄÄÄNEN MURROS? voiko olla mahdollista? Voice crackejaki on mukavasti :/
Ps oon varhaismurrosikäne

13

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitunvintti

Ööööh.... etkö enempää osaa leijua sun murrosiälläs? Sitten useilla murrosikä alkaa jo 11vuoden iässä!

• apolenma

no sori vaa mutta tän idea oli KYSYÄ onko se normaalia?

• jkkgujhgyhhgghjj
        apolenma kirjoitti:

no sori vaa mutta tän idea oli KYSYÄ onko se normaalia?

Itellä äänemurros 13 v

• :)
        jkkgujhgyhhgghjj kirjoitti:

Itellä äänemurros 13 v

Oon ite 14 vuotta eikä ole vieläkään ollut äänenmurrosta

• JonneBondenonpärinä

Kassit alkaa kasvaa tilastollisesti 12,25v joka on eka merkki murrosiästä karvat alkaa näkya 12,50v iäs ja äänenmurros pitäis tulla vast 13v

Eli oot etuajassa kokonaisuudessa jos sul on karvoi tai sit sul on sisäisesti hormoonit vähän niinku epäjärjestyksessä ,mutta ei syyt' huoleen se on yleinen joka on noin 10% suomesta

• mömmäri

Äänenmurros voi alkaa kyl jo 12 vuoden iässä

• mul äänemurros vai?!

oon 11 ja mul aamul möree pari tuntii si vhä aikaa kimee si taas päiväl möree kun oon puhumat ja illal taas möree.onko miul äänemurros?!

• junttilajuusto

Ei toi nyt välttämättä se äänenmurros viel oo mut sen äänenmurroksen oireilta kuulostaa

• kyllä äänenmurros voi tula jo 111v iässä, mutta ei se nyt ihan tavallista ole. olet vain hiukan "etuajassa" nurrosiän muutoksissa. pikkuhiljaa tulee muutkin muutokset näkyviin, mm kehon fyysiset muutokset.

• pöök

Oon kymmenen ja on se mukavaa koulus ku on jotai asiaa "Ope mitä on 1+JIÄÄÄÄK2" hemmeti voice crackit

• äänenmurroksen alkaessa voi alussa hämmentää kovasti kun huomaa miten ääni alkaa muuttua. Voice crackit voi olla huomattavan voimakkaat. Älä kuitenkaan turhaan jännitä tuota, kyllä se loppujen lopuksi menee suht nopeasti ohi. Ja jos murrosikä on alkanut kovin varhain niin sekin etenee suht hyvällä vauhdilla. Jos murrosiässä on jotain mikä kovasti hämmentaa sua tai haluut kysyy muuten siitä jotain niin laita rohkeasti viestiä tulemaan hoitsukundi@suomi24.fi

• Kettumustigmail.com

Oon ite 11v tyttö joka ettii vastausta siis oon150 cm ja aloittanu murrosiän joku 2 vuotta sitten

• Anonyymi

Itellä kans alko äänenmurros TPS 11,5 ikäisenä ja karvojakin on alhaalla ja kainaloissa ja melkeen kaikki on huomannut mun murrosiän ärsyttää ku ite oon sellainen murrosikäinen ja sit luokkalaiset sellasii normaaleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      188
      2220
    2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2127
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      51
      1092
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      834
    5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      750
    6. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      255
      740
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      703
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      691
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      680
    Aihe