11v ÄÄNENMURROS!?

miesetejjf

moro oon 11 v poika 160cm ja aatamin omena näkyy jo jonku verran ja mulla on ÄÄÄNEN MURROS? voiko olla mahdollista? Voice crackejaki on mukavasti :/
Ps oon varhaismurrosikäne

13

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitunvintti

      Ööööh.... etkö enempää osaa leijua sun murrosiälläs? Sitten useilla murrosikä alkaa jo 11vuoden iässä!

      • apolenma

        no sori vaa mutta tän idea oli KYSYÄ onko se normaalia?


      • jkkgujhgyhhgghjj
        apolenma kirjoitti:

        no sori vaa mutta tän idea oli KYSYÄ onko se normaalia?

        Itellä äänemurros 13 v


      • :)
        jkkgujhgyhhgghjj kirjoitti:

        Itellä äänemurros 13 v

        Oon ite 14 vuotta eikä ole vieläkään ollut äänenmurrosta


    • JonneBondenonpärinä

      Kassit alkaa kasvaa tilastollisesti 12,25v joka on eka merkki murrosiästä karvat alkaa näkya 12,50v iäs ja äänenmurros pitäis tulla vast 13v

      Eli oot etuajassa kokonaisuudessa jos sul on karvoi tai sit sul on sisäisesti hormoonit vähän niinku epäjärjestyksessä ,mutta ei syyt' huoleen se on yleinen joka on noin 10% suomesta

      • mömmäri

        Äänenmurros voi alkaa kyl jo 12 vuoden iässä


    • mul äänemurros vai?!

      oon 11 ja mul aamul möree pari tuntii si vhä aikaa kimee si taas päiväl möree kun oon puhumat ja illal taas möree.onko miul äänemurros?!

      • junttilajuusto

        Ei toi nyt välttämättä se äänenmurros viel oo mut sen äänenmurroksen oireilta kuulostaa


    • kyllä äänenmurros voi tula jo 111v iässä, mutta ei se nyt ihan tavallista ole. olet vain hiukan "etuajassa" nurrosiän muutoksissa. pikkuhiljaa tulee muutkin muutokset näkyviin, mm kehon fyysiset muutokset.

    • pöök

      Oon kymmenen ja on se mukavaa koulus ku on jotai asiaa "Ope mitä on 1 JIÄÄÄÄK2" hemmeti voice crackit

    • äänenmurroksen alkaessa voi alussa hämmentää kovasti kun huomaa miten ääni alkaa muuttua. Voice crackit voi olla huomattavan voimakkaat. Älä kuitenkaan turhaan jännitä tuota, kyllä se loppujen lopuksi menee suht nopeasti ohi. Ja jos murrosikä on alkanut kovin varhain niin sekin etenee suht hyvällä vauhdilla. Jos murrosiässä on jotain mikä kovasti hämmentaa sua tai haluut kysyy muuten siitä jotain niin laita rohkeasti viestiä tulemaan [email protected]

    • Kettumustigmail.com

      Oon ite 11v tyttö joka ettii vastausta siis oon150 cm ja aloittanu murrosiän joku 2 vuotta sitten

    • Anonyymi

      Itellä kans alko äänenmurros TPS 11,5 ikäisenä ja karvojakin on alhaalla ja kainaloissa ja melkeen kaikki on huomannut mun murrosiän ärsyttää ku ite oon sellainen murrosikäinen ja sit luokkalaiset sellasii normaaleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe