Pitääkö vetää turpaan

The kiusattu123

Auttakaa! mua kiusataan koulussa mutta uskon että voisin vetää kiusaajalta hampaat vinoon mutta opettaja puuttuis asiaan paitsi silloin ku mua kiusataan eli kannataako vetää turpaan ja jäädä jälki istuntoon ???

10

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedä turpaan

      vaan mutta tee se kun kukaan ei näe ja anna sitten kunnolla että jää pysyvä ruumiillinen vamma

    • Petepoju696

      Mun puolesta joo mutta ei ehkä ihan rumiilisia vammoja koska niistä saa syteen vaikka olis lapsi. Eli vedä vaan

    • Anna turpiin

      Joo ja oikeen kunnnon LYÖNTI!

    • Siitä vaan

      Älä kummiskaan lyö koulussa vaan vapaa ajalla niin et saa jälki istuntoa.
      Ehkä kyseisen henkilön vanhemmat ovelle mutta sitten voit sanoo että se on kiusannut sinua. ja hyvällä onnella kiusaajalla ei ole hyvät vanhemmat, eikä tule valittamaan ovelle.!

    • Pallotollo444

      Älä vedä turpaan vaan sano opelle jos ope ei välitä )=
      pyydävanhempiasi ottamaaan yhteyttä opettajaan. Jos kiusaaminen ei sitten lopu on aika hampaan lähteä.=D

      • kokemusta on...

        paras keino on soittaa vanhemmille mutta jos ei auta niin itse laittaisin purukaluston uusiksi...


    • kokemusta on...

      minullakin oli sama ongelma viimme vuonna kun aloitin uudessa luokassa koulun.
      minua kiusattiin ALUKSI mutta siitten näytin nyrkkiä parille kiusaajalleni niin johan loppui eikä kukaan ole tullut vittuilemaan sen jälkeen kun näytin että kannataako kiusata minua.
      minä tein sen koulussa paristakin syystä 1)sain nolattua kiusaajanii kaikkien nähden ja sinun maineeni noui ja kiusaajan laskee kun on eka kiusasi minua sitten annoin vähän kyytiä toisille. 2)toiseksi tein sen kuolussa siksi että kun hän tuli kiusaamaan minua tönimällä ja näin niin jatkoin perässä ja sitten kun hän alkoi lyödä niin aloin minäkin. ja kun muut olivat näkemässä niin he pystyivät todistamaan että en aloittanut tappelua vaan puollustin itseäni. tuolla taktiikallani vältyin ikävyyksiltä.

      ja minun vanha nais opettaja sanoi ja painosti usein että toista ei saa kiusata ja sen lopettamiseksi on tehtävä kaikkensa. hän opetti että jos asiaan ei puututa millään lailla niin jos pystyy ja kykenee niin turpaan vaan kiusaajalle ja sitten kertomaan opettajalle tilanteestansa.
      ja minun mielestäni toiselle saa tehdä samalla lailla ja sammalla oikeudella kuin toinen on tehnyt minulle esim vaikka lyönyt syyttä niin saan minäkin lyödä häntä joka on lyönyt minua syyttä koska hän löi minua syyttä.

      tämä viesti ei ole rohkaisu väkivallalle vaan kertomus omasta kokemuksestani ja ratkaisustani.enkä suosittele tekemään samaa sillä valintanikaan ei ollut oikea mutta kun muukaan ei tehonnut niin valitsin tuommoisen valinnan.

      muistakaa että kiusaaminen on aina väärin!!!

    • läts

      Joo, lättyyn vaan. Mieluiten kuitenkin ilman todistajien läsnäoloa, mutta ei se jälki-istuntokaan ole suuri hinta kiusaamisen loppumisesta.

    • Kick...

      Potkaise mieluummin kasseille. Ei tuu näkyvää vammaa ja on moninkertaisesti turpaanvetoa tuskallisempi.

    • MSM83

      Käsilukolla käsi poikki niin kiusaaja ei kiusaa ketää 3kk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe