Myynnissä olisi mielenkiintoinen tontti omalla rannalla, mutta se myydään omakotitalotonttina. Mielummin rakentaisimme sinne vapaa-ajan talon. Kertokaahan fiksummat, onko mahdoton toteuttaa?
Saako omatkotitalo tontille rakentaa vapaa-ajan mökin?
tietämätön
1
719
Vastaukset
- oppia ikä kaikki
Rakenna pieni omakotitalo ja käytä mökkinä. Itsellä oli samanlainen tilanne aikoinaan, ja tein näin jälkeenpäin ajatellen tämän virheen. Kun nyt kysyin rakennustarkastajan mielipiteen,miten muutan ympärivuoden asuttavan mökin omakotitaloksi,sain kuulla että maksaa maltaita eikä kannata.(Ovet,ilmastointi,lämpöarvot,viemäröinti,pihaalueet pelastuspuolen päästävä pihaan ym.)Oli muuten omakotitalon rakennuslupa ja piirustukset,mutta kun joskus raha on tiukalla niin tulee näitä tyhmyyksiä tehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 976867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524726- 764407
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?603833Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263128Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82848- 392418
- 472227
- 2052218