Virtsaamisvaivaa

Vti?

Olin tuossa pariviikkoa sitten odottamassa kaveria linja-autoasemalla ja istahdin 10 minuutiksi sellaiselle kivipaalille. Kun kaverini saapui, lähdimme kävelemään keskustassa. Yhtäkkiä minulle tuli virtsarakon kohdalle eräänlaisia pistoja (jomotusta), jotka loppuivat heti. Muutama päivä myöhemmin minulla todettiinkiin vti, johon sain Nitrofurc-c kuurin. Viimeviikko oli erittäin ärsyttävä: Söin niitä lääkkeitä ja join hemmetisti, mutta tuntui, että ei auta mikään, kirveli vaan pirusti, jonka johdosta epämiellyttävä olo, että pitää vaan mennä kuselle ja siihen kirvely yhdistettynä. No nyt kirvelyt ovat loppuneet, mutta nyt on jäänyt sellainen vaiva, että kun käyn kusella, niin tuntuu, ettei rakko tyhjenisi kunnolla, vaan jää sellainen paineen tunne virtsarakkoon.

Ei ole enää sellasta kirvelyä/epämielyttävää oloa, vaan on vaan paine virtsarakossa, sama, kuin olisi juonut parilitraa vettä. Minulta otettiin labratestit, jotka olivat negatiiviset, eli tulehdus on lähtenyt. Mutta mikä hiton vaiva tämä on??

Ja tosiaan alkoi vaivaamaan tuon vti:n jälkimainingeissa, eikä aiemmin ollut mitään vikoja. No, C-vitamiiniä/appelsiinimehua olen juonut, mutta en ymmärrä...

1

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urtsii

Eturauhastulehdus varmaakin, mene Urologille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe