Luin juuri juttujanne. Siellä kirjoitetaan kunnianloukkauksesta. Minulla ei ole sellaista kunniaa jota voisi loukata. Kirjoitelkaa ihan vapaasti. Luen juttujanne ainoastaan mielenkiinnolla. Ei ole pelkoa, että loukkaantuisin jutuistanne. Varmasti vähentävät lääkärissä käyntejä. Kaupunkihan siinä säästää. Jatkakaa terapointianne täällä.
Kunnianloukkaus
18
1210
Vastaukset
- Martti Korhonen
Oikea asenne Yrjö noita nimimerkillä kirjoittajia kohtaan. Minä uskon ja varmasti monet muutkin uskovat, että toisesta paskan puhuminen on joillekin luonteenlaaduille sitä parasta terapiaa.
Toivottavasti se vähentää tarpeetonta agressiota ja luo tyytyväisyyden tunteen. Nurmeksessahan toisen ihmisen mustamaalaaminen kuuluu jo poliittiseen sivistykseen.- Yrjö Räsänen
Martti. Kun ei tee mitään, niin on hyvä politiikko. Kun yrittää tehdä parhaansa Nurmeksen hyväksi, niin sitten mollataan ja pyritään tuomaan kaikki yksityisasiat esille. Yksityisasioissa taitavat olla vain kateellisia. Näillä mennään. Tehkööt toiset perässä. Paskaa saavat puhua, mutta tehkööt paremmin. Alkaa jo vähän vituttaa nämä typerät kirjoitukset- Asennettahan se vaatii näiden mulkvistien kanssa, jotka ei kirjoita nimellään.. Eikun Teboilille kuuntelemaan. Sieltähän viisaus löytyy. Kuhia kehiin.
- Georem
Yrjö Räsänen kirjoitti:
Martti. Kun ei tee mitään, niin on hyvä politiikko. Kun yrittää tehdä parhaansa Nurmeksen hyväksi, niin sitten mollataan ja pyritään tuomaan kaikki yksityisasiat esille. Yksityisasioissa taitavat olla vain kateellisia. Näillä mennään. Tehkööt toiset perässä. Paskaa saavat puhua, mutta tehkööt paremmin. Alkaa jo vähän vituttaa nämä typerät kirjoitukset- Asennettahan se vaatii näiden mulkvistien kanssa, jotka ei kirjoita nimellään.. Eikun Teboilille kuuntelemaan. Sieltähän viisaus löytyy. Kuhia kehiin.
Vittu loukataan niin pirusti. Vitsi., vitsi hyvä jätkä vaikka on mulle vähän liian vanha. Tykkään silti siitä.
- kalukallet
Sanokaa vaan pojat suoraan. En ole saanut pimppiä kyllä vituttaa,
- ent.suomimummo
Yrjö Räsänen kirjoitti:
Vastuussa olevien on pakko kirjoittaa omalla nimellään, mutta miten paljon muillakin kirjoituspalstoilla jopa julkkispolitiikot ym. valtion palveluksessa olevat käyttävät nimimerkkejä.
Itse käytän nimimerkkejä puhtaasti syistä; on uhkailtu viedä "punaiset" eli tavan kansalaiset saunan taakse ammuttavaksi, "viemme kaiken minkä haluamme ja ongenkoukun kuva (tällaisen palautteen sain omalle koneelleni). Lisäksi yleensä aina lehtienkin palstoilla ihmiset käyttävät nimimerkkiä. Sen lisäksi jos ilmaisen, kuka olen, heti, jos mielipide ei miellytä, saa pelätä, mitä nyt seuraa. Olen kokenut omakohtaisesti, mitkä arvot nykysuomessa vallitsevat. Mutta onhan näistä hyötyäkin - oppii ymmärtämään, miten erilaisia moraaliltaan suomalaiset ovat. Itse peräänkuulutan ensin sitä, että viranomaiset kautta suomen toimivat isänmaamme kansalaisten hyväksy siten, ettei ketään riistetä eikä viedä lakien avuilla oikeuksia hankkia omaa elatustaan omalle perheelle. Nyt tämäkin on muuttunut päinvastaiseksi. Jopa EU:sta on tullut käsky eräille, miten on kytättävä ja etsittävä vikoja. Jos vikoja ei jostain halutusta persoonasta löydy, vika on silloin etsijässä. Eikös tämä kuulosta ihan siltä kuin Suomi olisi taantunut samalle tasolle, millä tasolla nämä suurvallat mesosivat demokratian nimissä (Pursiaisen kirjoittamasta kirjasta "Trotski" nämä käy selville. Ja jotta kukaan ei sano, etten tiedä menneisyydestä mitään, olen lukenut kaiken mahdollisen).
- ronttivontti
Ollaan sitä nyt olevinaan. Kun jäljet eivät ole puhtaat, ei niitä nimellä voi puhdistaa, totuuden tietää moni paikkakuntalainen. kunniakin voi olla kyseenalainen??
- oikein sanottu
täsmälleen niin,ronttivontti.
- Seppo Partanen
georem/ ronttivontti esintykää omalla nimellä jos on kanttia.
- Seppo Partanen
myös kalukallet...
Vai nimiä vaaditaan kehiin kyllä täällä saa kirjoitella vaikka Sven Tuuvana
ei se meinaa että kirjoittaja on se mikä väittää olevansa vain käyttäjä tunnus on
sinne päin kirjoittelijasta- -nimimerkki-
Laita oma kuva liitteeksi niin uskotaan että se olet sinä. :-)
- Seppo Partanen
-nimimerkki- kirjoitti:
Laita oma kuva liitteeksi niin uskotaan että se olet sinä. :-)
Ketä Tarkoitat Yrjöä/Marttia/Seppoa? Entä Sinun kuva? -nimimerkki-
- Kalukallet
Rehellisyyden perikuvia, voi hyvä sylvi. Melkein kunnianloukkaus, kun esiinnytään niin rehellisinä. Pohdiskelun paikka??
- kilukille
Juuri niin.(Kalukallelle tarkoitettu)
- ajan ratas ..
No mitä ja kenen kunniaa on loukattu milloin ja miksi ?
- :(
Kalukallet. Tulkaa aamulla kumpikin TB baariin niin nautitaan kuppi hyvää kahvia
- muistin virkistys
Tässä sitten ryvetään itsesäälissä.
- peräkylän unto
Ensin YR kirjottaa ei haittaa kirjottelu ollenkaan sitte toisessa vastauksessa sanoo että vituttaa nämä kirjotukset.Ota tästä selvää,jompikumpi kirjotus on valetta tai sanosinko muunneltua totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803