Olen mies ja olen miettinyt viimeaikoina tuota jakoa, että naiset haluaa romantiikka ja miehet seksiä. Itse miehenä ajattelen, että molempia pitää olla. Seksi ei ole sama asia kuin romantiikka, eikä rakkaus ja seksi ole myöskään sama asia. Parisuhteeseen kuuluu kuitenkin seksi. Eikö naiset muka halua seksiä? Onko se vain välttämätön paha, jota pitää tehdä kun mies sitä niin kovasti hinkuu tai muuten mies ei ole romanttinen?
Mitä sanotte? Erityisesti haluan kuulla naisten kommentteja asiasta.
Naiset haluaa romantiikkaa, miehet seksiä?
9
239
Vastaukset
- Seksistä pitävä
Täällä ainakin nainen, joka haluaa seksiä ja hellyyttä. En nyt niin tiedä noista romanttisista hömpötyksistä, kun ei se oikein suomalaiselta mieheltä luontevasti onnistu. Miksi pitäisi väkisin jotain teennäistä romantiikkaa kehitellä.
Riittää, kun mies arvostaa naistaan ja näyttää enemmänkin teoillaan rakkautensa. Pienet huomaavaisuudet toki on tervetulleita. Itse ainakin pidän seksistä niin paljon, ettei siinä mitään ihme virityksiä tarvita mieheni taholta. - orgasmic
Naiset haluavat seksiä jos saavat tyydyttävää sellaista.
- naikkkkonen22
Kyllä mä ainakin haluan seksiä ja paljon, monta kertaa päivässä. Harmi sinänsä, koska olen sinkku :( Viime yhdenillanjutussani mies oli se huomattavasti romanttisempi osapuoli, halusi seksin jälkeen kölliä ja lölliä tunteja, haistella hiuksia ja kantaa mansikoita sänkyyn. itse olin sitten se joka joutui pistämään pelin poikki ja lähtemään taksilla kotiin. Tosin tämä mies ei ollutkaan suomalainen, vaan aussi (kun sitä kuitenkin joku kysyy, en pane karvakäsiä)
Lisäksi pidän yhteyttä tämän saman miehen kanssa edelleen, ja itsellä lähinnä se seksipuoli pyörii mielessä. Niin hänelläkin toki, mutta siihen liittyy kaikki shampanjat ja vaahtokylvyt, mikä taas ei ole mulle niin välttämätöntä :) Minä (nainen) olen ainakin enemmän seksin kuin romantikkan puolella, poikaystäväni on meistä kahdesta romanttisempi. En tiedä, jotenkin en vaan tunne tarvetta halailla, silitellä enkä oikeastaan edes suudella. Eipä tuo toisaalta pahaltakaan tunnu, se on vain tarpeetonta ja aikaa vievää ylimääräistä.
- Ruuvinpuristin
"En nyt niin tiedä noista romanttisista hömpötyksistä, kun ei se oikein suomalaiselta mieheltä luontevasti onnistu. Miksi pitäisi väkisin jotain teennäistä romantiikkaa kehitellä."
Tässä on varmaan vähän samaa kuin siinä, kun olen kuullut, että ulkomaalaisissa miehissä (ainakin yhtenä puolena) naisia viehättää se, että heillä on paremmat käytöstavat kuin suomalaisilla. Toistaalta ei voi suomalaisia miehiä siitä syyttää, kun ei niitä meille ole koskaan opetettu.
Voisi miettiä myös, että mitä on romantiikka ja mikä on romanttista. Se ei varmaan ole pelkkiä kynttiläillallisia ja sänkyyn kannettuja mansikoita. - Ruuvinpuristin
Eli mitä tarkoitatte romantiikalla?
- naikkkkonen22
Ei tietenkään ole pelkkiä kynttiläillallisia ja mansikoita, mutta pointti olikin se, että onko pelkästään aniset romantiikan perään. Vastasinkin, että itse olen seksin perään ja mieluusti paneskelen, mutta siihen se saa jäädä ja lähden kotiini nukkumaan/vastavuoroisesti heitän miehen ulos. Parisuhteessa eri asia, mutta en silloinkaan jaksa mitään lässyttämisiä vaan sitä helkkarin puhdasta panemista, please.
- Teryleeni
Vaan rasistit puhuu karvakäsistä. Toivottavasti siis käyät ehkäisyä.
- muurari
Seksi on ainakin minulle semmoinen aarimmaisempi muoto hellyydenosoituksesta missa ei enaa tarvitse paeta maskin taakse vaan naytetaan itsensa avoimimmin. Ja olen siis mies, romanttinenkin joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406