Mitä ylimielisyytesi tarkoittaa, miten se näkyy suhtautumisessasi ihmisiin?
Arrogantti
9
4631
Vastaukset
- Facebook_for_perse
Nanotyhmyys on tyhmyyden kohokohta
- ????????????????????
Ööö...tuota...mitä tuo arrogantti oikein tarkoittaa? Itellä ei ole vara suhtautua muihin ihmisiin ylimielisesti, kun en ole itsekään kovin kummoinen tapaus.
- nojari
Niin kai takoittaa paremmuutta toiselta osapuolelta, kummalta? Itsetietoinen oli synonyymi kopean seonteteossa?
- Arrogantti*
Eiköhän erilaisuus ole rikkaus niin ihmissuhteissa kuin kirjoittelussakin? Sen minkä yksi käsittää ylimielisyydeksi toinen saattaa arvioida ajatukseksi, tai mielipiteeksi jos on kyse kirjoittamisesta.
- Ikävä ihminen
Oi, tunnustan taidan olla vähän ylimielinen, tai ainakin teen nopeasti johtopäätöksiä ihmisistä, enkä viitsi jatkaa jaarittelua/ tutustumista, jos ei ole pakko. Tylsä olen itsekin, mutta en jaksa monen muunkaan jorinoita kuunnella :-(
- tylsimys :(((
Mä haluun puolestani miellyttää kaikkial. Mielistelen ja HALUUn et kaikki tykkää musta. Luulen että se johtuu siitä että ku oon hiukka vaatimaton ulkonäköisesti niin kompensoin sitä tällai jotenki.Mäkin oon tylsä mutta mä mielistelen niin ei sitä huomaa. vink vink sullekin. Yritän ajatella että kaikki on sillai yksilöitä ja et jokainen tyylillään mut haluun silti etä kaikille seksi ois se mikä on se elämää ohjaava juttu ettei ois niin hiveen musta.valkoista se ajattelu. Ei se kato käytöstä kulu ;)))
- not my type
eli haluat, että ajattelu on yhtä mustavalkoista kuin sinulla, eli seksi.
- drupaduuri
Ylimielisyys, niin se on rajattomuutta tai tietoisuutta omasta erinomaisuudestaan, omasta narsismista. Sen ei silti tarvitse olla loukkaavaa. On olemassa kahta lajia ylimielisyyttä, toinen on tervettä "fashionia" toinen taas turhaa "fashionia".
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=u5qmiuVU6BU&NR=1 - hmm*
Jep, oli tyhmä kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759