Olen 15 vuotias tyttö ja haluaisin aloittaa jonkun halvan urheiluharrastuksen jossain seurassa. Paljonko espoon pesiksellä on lukukausimaksu tai paljonko ratsastus maksaa/ vuosi.
En sit haluais mitää kerhoja vaan ihan kunnon harrastuksen.
ja hinta ei sais olla yli 70 e
kiitos jo etukäteen ja asun sit espoossa
mikä harrastus minulle
4
123
Vastaukset
- :DDDD
balettia
- H
Ainakin ratsastuksen voit tuolla budjetilla unohtaa.
Espoon kaupungilla on ilmaista liikuntaneuvontaa, jossa tiedetään paljon alueen harrastusmahdollisuuksista, joten kannattaa varmaan soittaa ja kysyä mitä lajeja siellä suositellaan: http://espoo.fi/fi-FI/Kulttuuri_ja_liikunta/Liikunta/Ohjattu_liikunta/Liikuntaneuvonta ratsastus maksaa enemmän kuin 70 euroa. se maksaa ainakin 700 euroa ja ratsastan etelä-espoon tallilla
- Aikido
Muistaakseni aikido on Espoossa tosi halpaa. Seuraava peruskurssi alkaa syksyllä, mutta voit jo aiemmin mennä katsomaan harjoituksia ja kysyä, pääsisitkö mukaan kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882