Olenko ihan hullujenhuonekama

Tulos hullux

Pitkä liitto ja edelleen naimisissa....
On pahoja hetkejä ollut ja se on johtanu siihen että muutaman kerran eropaperit on laitettu sisään...mut aika on mennu umpeen.
Nyt on n10 kk semmoinen varovainen aika. Hän on mennyt monta kerta ulos viihteelle ja tullut kotiin aboutiralla klo 4, 4.30. Kerran viime syksyl oli semmoinen fiilis että kaikki ei ole kohdallaan. Hän tuli kotiin n. puol viidelt. Tein sen likainen tempun kun hän oli vessassa että tutkin puhelimeen. Oli ulkopuolisesta henkilösta tullut soitto. Konfrontaatio teki mun epäilyksesta totta.. oli viettänyt koko illan tän hlön kans. Siis ei sama sukupuoli oleva. Mä olin ihan murtunut. Syy oli että meil ei ole kaikki kohdallaan ja hän tarvitsi juttuseura.. Fine... meni päiviä ja tilanne rauhoitui ja kaikki oli melkein ennallaan. Hän rupes käydä pvä aikoina kauppoihin ja sillee...
Aistin ettei kaikki kohdallaan ja tein taas likainen temppu....Laitoin kuuntelu laite... Ajallisesti aivan loistava timing koska hänen puh oli jääny kotiin ja lähti itse liikenteeseen. Sit ku tuli takas mä rupesin tutkimaan mun "nauha". Yllätys yllätys... oli kuulut "tö törö tö törö tö törö" kännykkä ääni ja yllätys yllätys, hän oli puhelimessa että -oletko tavoitettavissa... Taas konfrontaatio ja kävi ilmi että tämä kolmas hlö oli antanut sille salainen puhelinta. Tappeluiden jälkeen hän palauti takas sitä puhelinta. tai niin hän halua että uskosin... Meni vähä aika ja taas mä sain semmoinen -kaikki ei ole kohdallaan-fiilis ja laitoin taas kuuntelu nauhan. Jälleen kerran olin oikeassa. Ja nyt keskustelu oli näin: soitin vaan että onko sulla kurkkukipe...ja mun puolisolla oli nimenomaan kurkkukipua... jäi siis kii.
Nyt oli semmoinen hepuli että soitin itse tälle ulkopuoliselle hlölle että mitä vee sä teet... miks olet antanu puhelimen mun puolisolle.. haluatko että tuon sulle kotiovelle (tämä hlö on naimisissa) Ei hän halunu... Mun puoliso vannoi että oli muutaman pvän sit saanu takasin puhelimen ja ihan sattumalta oli nähty kaupungilla.... Ei tietoa miksi hän otti puhelimen.. niin hän sanoi.
Anyway, puhelin on vietty takaisin. Niin hän halua että uskon ja niin halun minäkin.... En voi olla varma.. Edelleen hän lähtee kaupungille ja tule joskus kymmeneltä takasin.. en tiedä teidän planeettasta mut meidän planeetassa kaupat menee yhdeksältä kii...
Eli, mitä mun pitäs nyt uskoa.. Mielikuvitus lentä aivan sikana kun hän ei ole kotona...olen epävarma mitä on meneillään.. jos otan tän puheeksi hän suuttuu ja voi lähteä ovet paukkuen ulos ja veke ja tulla 3 tunnin päästä takas ja sano että häntä kontroloidaan ja epäillään jne...
Mä oon siis sairaan mustasukkainen.. mut on ollu syytä olla...
Onko neuvoja???

1

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieto a

      Puolisosi pettää sinua. Mieti kestätkö sen ja voitko elää sen asian kanssa. Jos voit, jatka suhdetta, ellet voi, lopeta suhde, ennen kuin tulet hulluksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe