Minulle on jo tiedossa vuokra-asunto jonka mummoni minulle vuokraa. Kyseisessä asunnossa on tällä hetkellä vanha Vattenfall sähkösopimus joka on kallis, ja siksi haluan tehdä uuden halvemman sopimuksen toisen firman kanssa.
1.6.2012 alkaa vuokra ja silloin haluaisin myös uuden sähkönkin. Tarviiko minun tai mummoni sulkea sen vanhan sopimuksen? vai sulkeeko uusi sähkösopimus sen vanhan?
Luin pikaisesti vattenfalin sivulta että "Vattenfall sulkee vanhan sopimuksen puolestasi kun ottaa uuden sopimuksen" päteekö tämä myös muihin sähkö firmoihin?
Mitä tehdä vanhalle sähkösopimukselle? Haluan ottaa uuden.
sähköäilmassa
2
115
Vastaukset
- kyllä hoituu juuri n
Kyllä uusi palveluntarjoaja hoitaa entisen sopimuksen poikki. Pitää ilmoittaa sähkömittarin lukema, jotta mummollesi menee oikeansuuruinen lasku.
- sähköäilmassa
mistä näen sen lukeman ku en löytäny asunnosta minkäänlaista mittaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850