Minulle on jo tiedossa vuokra-asunto jonka mummoni minulle vuokraa. Kyseisessä asunnossa on tällä hetkellä vanha Vattenfall sähkösopimus joka on kallis, ja siksi haluan tehdä uuden halvemman sopimuksen toisen firman kanssa.
1.6.2012 alkaa vuokra ja silloin haluaisin myös uuden sähkönkin. Tarviiko minun tai mummoni sulkea sen vanhan sopimuksen? vai sulkeeko uusi sähkösopimus sen vanhan?
Luin pikaisesti vattenfalin sivulta että "Vattenfall sulkee vanhan sopimuksen puolestasi kun ottaa uuden sopimuksen" päteekö tämä myös muihin sähkö firmoihin?
Mitä tehdä vanhalle sähkösopimukselle? Haluan ottaa uuden.
sähköäilmassa
2
120
Vastaukset
- kyllä hoituu juuri n
Kyllä uusi palveluntarjoaja hoitaa entisen sopimuksen poikki. Pitää ilmoittaa sähkömittarin lukema, jotta mummollesi menee oikeansuuruinen lasku.
- sähköäilmassa
mistä näen sen lukeman ku en löytäny asunnosta minkäänlaista mittaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102