Suositelkaa selainta tai muuta ohjelmaa jolla saa mainokset selaimessa suodatettua, kuten esimerkiksi firefoxissa adblock plus. Safari kun ei näytä moista tukevan.
Ipadiin adblock
9
488
Vastaukset
- iPad sucks?
Pitää tulkita että adblockin tapaista ipadin safariin ei ole. Harmillista!
- 1stMacFinn
ihanko oikeasti et itse osannut iTunes AppStoressa käyttää hakusanaa Adblock?
- Troll detector
Etpä itse ole tuota kokeillut kun tuollaisia suustasi päästelet. Jos et osaa vastata kysymykseen niin ole hiljaa.
- 1stMacFinn
Troll detector kirjoitti:
Etpä itse ole tuota kokeillut kun tuollaisia suustasi päästelet. Jos et osaa vastata kysymykseen niin ole hiljaa.
Itse en ole varsinaisesta adblockeria kaivannut. Ne mainokset kun pitävät huolta, että suosikkisivuni pysyvät ilmaisina.
https://itunes.apple.com/fi/app/adblock-for-ios-must-have/id537774578?l=fi&mt=8
Mutta tuossa yksi adblockeri niille jotka eivät itse osaa hakea.
- Ei ikinä safaria
Käytän Atomic selainta iPhone:ssa ja iPadissa. Selaimessa on mainoksien esto vakiona ja itse voi helpolla lisätä omia suodattimia. Muutenkin laajoja selaimen asetuksia muokkaamalla saa tosi toimivan yhdistelmän. Suosittelen....
http://itunes.apple.com/us/app/atomic-web-browser-full-screen/id347929410?mt=8
Ohjelmasta on ilmainen ja 79snt maksavat versiot- Ad block
Kiitos vinkistä, mutta etsin ilmaista vaihtoehtoa, ja tuossa sitä ei ole ilmaisena.
- p00xpat
Tuo toimii jotenkin:
https://itunes.apple.com/us/app/mercury-browser-best-chrome/id331012646?mt=8
Mercury - Iipad2
Iipadiin ei saa mainosten estoa. Sen vuoksi nettiselaaminen on yhtä tuskaa. Androidin saa puolta halvemmalla ja mainokset eivät vilise silmissä ja peitä tekstejä.
- 1stMacFinn
Höpö höpö. Jos sivut on tehty kunnolla, mainokset eivät peitä tekstejä. Ainakaan mun iPadissa. Ja ne vilisevät mainokset on tehty Flashilla ja nehän ei näy iPadissa...
Minusta useimmat mainokset eivät häiritse, ne jopa takaavat, että nettisivuista suurin osa on käyttäjille ilmaisia. Kuten tämäkin palsta. Ilman mainoksista saatavia tuloja suuri osa sivustoista olisi maksullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859