Joo, haluaisin myydä kulkupeliäni, mutta en tahdo mitään vastineeksi toista kulkupeliä. Tietääkö kukaan yritystä joka ostaa kulkuneuvon mutta ei anna vaihdoksi toista? Tahdon vain vastineeksi rahaa.
Yritys joka ostaisi kulkupeliäni?
16
193
Vastaukset
- Panther.
Mikä sulla olisi myynnissä? Minua voisi kiinnostaa. Ostan melko paljon pyöriä rahavaikeuksiin joutuneilta ja niistä en paljon sitten ole yleensä pulittanut. Rahat suoraan käteisellä on homman nimi.
- Ostaja
Voit saada siitä rahaa, mutta jos 2500e-3000e markkinahintaa pienempi summa ei haittaa, niin sitten ihan ok keino.
- nus
no takatalo salossa ostaa kyllä uudehkoja autoja ja moottoripyöriä .veikkaan että halvalla menee .
- kukukuneuvo
Sain pyörän myytyä nimimerkille Panther :) Kiitos vielä kaupoista ja hyvää kesää!
- ai jaa
Nimettöminä seurustelitte sitten? Kukaan ei ole antanut mitään yhteystietoja.
- Orkkis kulukuneuvo
Mitä vittua, olen se joka aloitti keskustelun ja enkä ole vielä myynnyt mitään Pantherille. Mitä vittua?!?
Nyt on mahdollinen ostaja joten tämän keskustelun voi nyt unohtaa. - ai jaa
Orkkis kulukuneuvo kirjoitti:
Mitä vittua, olen se joka aloitti keskustelun ja enkä ole vielä myynnyt mitään Pantherille. Mitä vittua?!?
Nyt on mahdollinen ostaja joten tämän keskustelun voi nyt unohtaa.Huijausta minäkin epäilin.
- vainaa.
Minkä pyörän Panther sinulta osti ja millä myit?
- Orkkis kulukuneuvo
Myin 2011 mallin Yamahan hintaan 3250e ja annoin vielä kaupanpäälle vanhan paappa tunturin v 1973 :)
- Ei olis kannattanut
Mitä? Miksi ihmeessä menet myymään noin halvalla? Tää kyseinen Panther on melko tunnettu kusettaja ja ostaa juuri rahapulassa olevilta ja eikä maksa juurikaan mitään, kuten juuri sinulle kävi?
- Orkkis kulukuneuvo
Eei vittu... En ole myynnyt pantherille ja etkö ole lukenut ketjua loppuun? Kuinka muka olisin myynyt kun ei ole vaihdettu sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroa? Tuo toinen Orkkis kulukuneuvo nimimerkillä varustettu joka kirjoitti että myin ja jne, se en ole ollut minä. Olen kirjoittanut tasan ensimmäisen aloitusviestin, ensimmäisen Orkkis kulukuneuvo nimimerkillä ja sitten tämän. Tämän jälkeen en kirjoita enään, voitte varmaan nähdä ehkä seuraavan viestin huijarilta. Ja kuka tämä Panther henkilö on?
- Huolestunut..
Mutta juurihan sinä täällä kertoilet kuinka myit pyöräsi ja vielä senkin että millä hinnalla? Ei nyt ole kovin viisasta täällä alkaa selvittelemään kauppojaan. Oliko pyöräsi tosiaan mallia 2011? Tää hemmetin Panther ostaa myös autoja ja on erikoistunut juuri prätkiin, sillä on Etelä-Suomessa jonkinlainen parakkivarasto jossa on 24h vartiointikin? Älä missään nimessä ole enää hänen kanssaan kaupan jälkeen tekemisissä. Hakiko Panther pyörät sillä mustallaChevy pakulla?
- Orkkis kulukuneuvo
Oli sillä matkassa ja kaksi muuta miestä, miten niin? En aijo olla tekemisissä ja miksi olisin? Pyörä on maksettu ja asia ok.
- Pantteri?
Onko toi Pantteri jostain rikollisliigasta vai miksi kaikki siitä varoittelee?
- Vaarallisilla vesil.
Se joka ei kyseistä Pantheria ja hänen "hoviaan" tunnista niin ei paljon ole piireissä pyörinyt. Mutta minä en ota tähän asiaan kantaa enkä sekaannu kenenkään liiketoimintaan.
- Ohjelman nähnyt
Olihan toi kyseinen Panther myös päässyt telkkuunkin....negatiivisessa mielessä tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384