Yritys joka ostaisi kulkupeliäni?

kulukuneuvo

Joo, haluaisin myydä kulkupeliäni, mutta en tahdo mitään vastineeksi toista kulkupeliä. Tietääkö kukaan yritystä joka ostaa kulkuneuvon mutta ei anna vaihdoksi toista? Tahdon vain vastineeksi rahaa.

16

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panther.

      Mikä sulla olisi myynnissä? Minua voisi kiinnostaa. Ostan melko paljon pyöriä rahavaikeuksiin joutuneilta ja niistä en paljon sitten ole yleensä pulittanut. Rahat suoraan käteisellä on homman nimi.

    • Ostaja

      Voit saada siitä rahaa, mutta jos 2500e-3000e markkinahintaa pienempi summa ei haittaa, niin sitten ihan ok keino.

    • nus

      no takatalo salossa ostaa kyllä uudehkoja autoja ja moottoripyöriä .veikkaan että halvalla menee .

    • kukukuneuvo

      Sain pyörän myytyä nimimerkille Panther :) Kiitos vielä kaupoista ja hyvää kesää!

      • ai jaa

        Nimettöminä seurustelitte sitten? Kukaan ei ole antanut mitään yhteystietoja.


      • Orkkis kulukuneuvo

        Mitä vittua, olen se joka aloitti keskustelun ja enkä ole vielä myynnyt mitään Pantherille. Mitä vittua?!?

        Nyt on mahdollinen ostaja joten tämän keskustelun voi nyt unohtaa.


      • ai jaa
        Orkkis kulukuneuvo kirjoitti:

        Mitä vittua, olen se joka aloitti keskustelun ja enkä ole vielä myynnyt mitään Pantherille. Mitä vittua?!?

        Nyt on mahdollinen ostaja joten tämän keskustelun voi nyt unohtaa.

        Huijausta minäkin epäilin.


    • vainaa.

      Minkä pyörän Panther sinulta osti ja millä myit?

    • Orkkis kulukuneuvo

      Myin 2011 mallin Yamahan hintaan 3250e ja annoin vielä kaupanpäälle vanhan paappa tunturin v 1973 :)

    • Ei olis kannattanut

      Mitä? Miksi ihmeessä menet myymään noin halvalla? Tää kyseinen Panther on melko tunnettu kusettaja ja ostaa juuri rahapulassa olevilta ja eikä maksa juurikaan mitään, kuten juuri sinulle kävi?

      • Orkkis kulukuneuvo

        Eei vittu... En ole myynnyt pantherille ja etkö ole lukenut ketjua loppuun? Kuinka muka olisin myynyt kun ei ole vaihdettu sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroa? Tuo toinen Orkkis kulukuneuvo nimimerkillä varustettu joka kirjoitti että myin ja jne, se en ole ollut minä. Olen kirjoittanut tasan ensimmäisen aloitusviestin, ensimmäisen Orkkis kulukuneuvo nimimerkillä ja sitten tämän. Tämän jälkeen en kirjoita enään, voitte varmaan nähdä ehkä seuraavan viestin huijarilta. Ja kuka tämä Panther henkilö on?


    • Huolestunut..

      Mutta juurihan sinä täällä kertoilet kuinka myit pyöräsi ja vielä senkin että millä hinnalla? Ei nyt ole kovin viisasta täällä alkaa selvittelemään kauppojaan. Oliko pyöräsi tosiaan mallia 2011? Tää hemmetin Panther ostaa myös autoja ja on erikoistunut juuri prätkiin, sillä on Etelä-Suomessa jonkinlainen parakkivarasto jossa on 24h vartiointikin? Älä missään nimessä ole enää hänen kanssaan kaupan jälkeen tekemisissä. Hakiko Panther pyörät sillä mustallaChevy pakulla?

    • Orkkis kulukuneuvo

      Oli sillä matkassa ja kaksi muuta miestä, miten niin? En aijo olla tekemisissä ja miksi olisin? Pyörä on maksettu ja asia ok.

    • Pantteri?

      Onko toi Pantteri jostain rikollisliigasta vai miksi kaikki siitä varoittelee?

    • Vaarallisilla vesil.

      Se joka ei kyseistä Pantheria ja hänen "hoviaan" tunnista niin ei paljon ole piireissä pyörinyt. Mutta minä en ota tähän asiaan kantaa enkä sekaannu kenenkään liiketoimintaan.

    • Ohjelman nähnyt

      Olihan toi kyseinen Panther myös päässyt telkkuunkin....negatiivisessa mielessä tietenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2227
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1659
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1162
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1090
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      998
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      918
    7. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      193
      887
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    9. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      826
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      793
    Aihe