lidl musa vs. lidl herralahti?

halpojenhintojaseura

olenko ainoa, joka on huomannut näissä kaupoissa eroja? en nyt tarkoita valikoimaa, vaan kaikkea muuta!
esm. herralahden myymälään kuin menee sisään, ensimmäiseksi kauppaan "kävelee vastaan" suuri määrä hyllyiltä pursuavaa pahvia?. vihannestiskillä sama jatkuu... joutuu pahvien seasta etsimään tomaatit, jotka usein ovat siinä kunnossa että kävelevät karkuun! ja kun vihdoin ja viimein olen kahlannut kassoille asti, jonot tulevat vastaan jo pitkällä. ja kun viimein saan ostokseni maksaa, maksun ottaa hyvin "elämäänsä kyllästynyt" myyjä! ja viimeistään ulos mennessä pölykoirat yrittävät vielä hyökätä kenkiini, ellei sitä tehneet jo myymälän sisällä! olen ennen ollut herralahden kanta asiakas, mutta käytyäni muutaman kerran musan myymälässä, siirryn kokonaan sinne!
eihän nyt sieltäkään palvelua tahdo saada, myyjiä ei näy kuin kassalla! mutta löydänpähän ainakin tuotteeni, enkä pelkkiä tyhjiä pahvilaatikoita! ja siellä ainakin myyjät istuvat kassalla rahastamassa. muutenkin myymälä on mielestäni huomattavasti siistimpi! tai ehkä heillä on vain tehokkaampi siivooja!
mutta voin suositella muillekkin lidlin kantiksille ehdottomasti musaan siirtymistä!

56

3625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakkari

Porilaisista marketeista tykkään eniten Lidlin palvelusta. Myyjät suurimmalta osalta reippaita ja mukavia, palvelualttiita mimmejä. Jätkät vähän jäisempiä mutta miehenä tietysti ennemmin muutenkin niitten naisten kanssa asioi :)

• Asiakas 101

Aloittajalla saatta olla taustana myymälänäpistys ja siitä kiinnijääminen. Sitten turhautunut purkautuminen tänne yleiselle palstalle. Aika säälittävä tapaus.

• Anonyymi

Kansalaisuuspoliisin ala kannatta puto

• asiaaakas

Musan myymälän siivoaa samat työntekijät kuin kassalla olevat kukin vuorollaansa. Kyllä sieltäkin lihat on aina loppu.

• taas kitistään..

Päivittäin Herralahden Lidlissä asioivana en ainakaan ole törmännyt väittämiisi "elämään kyllästyneisiin" myyjiin. Päin vastoin, mielestäni myyjät ovat nuoria ja iloisia, toisin kuin muissa kaupoissa. Kyllä nyt aloittajalla on jotain aivan muuta hampaan kolossa. Kitiseviä asiakkaita kyllä olen siellä asioidessani kuullut ja nähnyt. kannattaisi mennä vähän itseensä.

• Kokemuksesta

_No ei ne Herralahdessakaan niin hymysuisia ole kun kysyt onko tavaraa kun hylly on tyhjä, tiuskasee vain et varastossa saattaa olla ja poistuu paikalta.
        Kyllä ne yrittää näyttää iloista naamaa, mutta se kun ei riitä aina palveluksi asti.

• Vakkari
        Kokemuksesta kirjoitti:

_No ei ne Herralahdessakaan niin hymysuisia ole kun kysyt onko tavaraa kun hylly on tyhjä, tiuskasee vain et varastossa saattaa olla ja poistuu paikalta.
        Kyllä ne yrittää näyttää iloista naamaa, mutta se kun ei riitä aina palveluksi asti.

Siihen palveluun voi itse myös vaikuttaa. On ihan eri asia heittää oneliner "tomaatit on loppu" tylyllä äänellä kuin tervehtiä ensin reippaasti ja kysäistä olisiko niitä mahdollisesti lisää? Tottakai palvelualalla työntekijöiden kuuluu pyrkiä iloiseen palveluun, mutta kun se työ ei varmaan aina niin herkkua ole niin ainakin itse haluan käyttäytyä työntekijöitä kohtaan asiallisesti ja lähes poikkeuksetta saa takaisin samanlaista kohtelua. Palveluammatissa pienet jutut voivat pelastaa varmaankin työntekijän päivän.

• _Kokemuksestasi?
        Vakkari kirjoitti:

Siihen palveluun voi itse myös vaikuttaa. On ihan eri asia heittää oneliner "tomaatit on loppu" tylyllä äänellä kuin tervehtiä ensin reippaasti ja kysäistä olisiko niitä mahdollisesti lisää? Tottakai palvelualalla työntekijöiden kuuluu pyrkiä iloiseen palveluun, mutta kun se työ ei varmaan aina niin herkkua ole niin ainakin itse haluan käyttäytyä työntekijöitä kohtaan asiallisesti ja lähes poikkeuksetta saa takaisin samanlaista kohtelua. Palveluammatissa pienet jutut voivat pelastaa varmaankin työntekijän päivän.

Ihanko totta, mielestäsi pitäisi mielistellä ja hymyillä kun ei tehdä työnkuvaan kuuluvia tehtäviä. Ilmeisesti sinun mielestäsi asiakkaan tulisi hakea tuote itse varastosta, ettei vain häiritse taukoa suunnittelevaa liikkeen työläistä.
        Jos maksan noiden vetelehtijöiden palkan korkeampina hintoina, on kyllä varaa pyytää palveluakin ilman hymistelyä ...

• Vakkari
        _Kokemuksestasi? kirjoitti:

Ihanko totta, mielestäsi pitäisi mielistellä ja hymyillä kun ei tehdä työnkuvaan kuuluvia tehtäviä. Ilmeisesti sinun mielestäsi asiakkaan tulisi hakea tuote itse varastosta, ettei vain häiritse taukoa suunnittelevaa liikkeen työläistä.
        Jos maksan noiden vetelehtijöiden palkan korkeampina hintoina, on kyllä varaa pyytää palveluakin ilman hymistelyä ...

Mielistely ja työntekijöiden asiallinen kohtelu ovat kaksi eri asiaa. Lapsellinen postaus kaikenkaikkiaan. Laskeudutaan sieltä jalustalta kun mennään kauppaan eikä ylenkatsota työntekijöitä. Kun kritiikki on esitetty asiallisesti, menee se usein paremmin perillekin. Jos et ole vielä tehnyt reklamaatiota niin teepä sellainen kokemistasi vääryyksistä.

• ja koke ,,,,,
        Vakkari kirjoitti:

Mielistely ja työntekijöiden asiallinen kohtelu ovat kaksi eri asiaa. Lapsellinen postaus kaikenkaikkiaan. Laskeudutaan sieltä jalustalta kun mennään kauppaan eikä ylenkatsota työntekijöitä. Kun kritiikki on esitetty asiallisesti, menee se usein paremmin perillekin. Jos et ole vielä tehnyt reklamaatiota niin teepä sellainen kokemistasi vääryyksistä.

Katto ny jo peilistä, uskotko itsekään tuohon imarteluusi. on asiallista huomauttaa tuotteen loppumisesta hyllyllä, on erittäin asiaton liikkeen työntekijältä poistua paikalta tekemättä asialle mitään, (ja kritiikki oli esitetty työntekijälle asiallisesti)

Eli myönnä jo vakkarina ettet osaa huomioida epäkohtia kuten harvemmin käyvä, olet tottunut liikkeen epäkohtiin ja katsot niitä sormiesi läpi

• Vakkari
        ja koke ,,,,, kirjoitti:

Katto ny jo peilistä, uskotko itsekään tuohon imarteluusi. on asiallista huomauttaa tuotteen loppumisesta hyllyllä, on erittäin asiaton liikkeen työntekijältä poistua paikalta tekemättä asialle mitään, (ja kritiikki oli esitetty työntekijälle asiallisesti)

Eli myönnä jo vakkarina ettet osaa huomioida epäkohtia kuten harvemmin käyvä, olet tottunut liikkeen epäkohtiin ja katsot niitä sormiesi läpi

Liike ei minun silmään ole sen epäsiistimpi kuin mikään muukaan paikka, palvelu on ollut parempaa kuin muualla keskimäärin. Makuasioitahan ne osittain on. Ei tämä mitään imartelua ole, vaan omakohtainen kokemus saamastani palvelusta. Tee reklamaatio kyseisestä keissistä kun on jäänyt mietityttämään noin pahasti tuotteen loppuminen. En etsimällä etsi epäkohtia, jos huomaan jotain niin ilmoitan asiasta.

• ....
        Vakkari kirjoitti:

Liike ei minun silmään ole sen epäsiistimpi kuin mikään muukaan paikka, palvelu on ollut parempaa kuin muualla keskimäärin. Makuasioitahan ne osittain on. Ei tämä mitään imartelua ole, vaan omakohtainen kokemus saamastani palvelusta. Tee reklamaatio kyseisestä keissistä kun on jäänyt mietityttämään noin pahasti tuotteen loppuminen. En etsimällä etsi epäkohtia, jos huomaan jotain niin ilmoitan asiasta.

Epäsiistimpi, siitähän ei ole ollut tässä juttua, veditkö tämän esille ja miksi?
        voin kertoa "omassa kaupassani" tapahtuneen vastaavan tapauksen jossa tuote oli myös hyllystä loppu, mainitsin normaalilla tavalla asiasta myyjälle joka tarkasti tilanteen, totesi varastossa olevan lisää tuotetta jonka hän myös ystävällisesti nouti minulle, toisin kuin Lidlissä jossa oli kiire tauolle.
        Yritä nyt jo ymmärtää ettei tuo lidlin työntekijöiden kehumisesi muuta todellisuutta.

Tein reklamaation Lidlissä myyjälle, ja lopputuloksen olen kertonut, eikä se muuksi muutu, yritä nyt herra jumala ymmärtää ...

• Vakkari
        .... kirjoitti:

Epäsiistimpi, siitähän ei ole ollut tässä juttua, veditkö tämän esille ja miksi?
        voin kertoa "omassa kaupassani" tapahtuneen vastaavan tapauksen jossa tuote oli myös hyllystä loppu, mainitsin normaalilla tavalla asiasta myyjälle joka tarkasti tilanteen, totesi varastossa olevan lisää tuotetta jonka hän myös ystävällisesti nouti minulle, toisin kuin Lidlissä jossa oli kiire tauolle.
        Yritä nyt jo ymmärtää ettei tuo lidlin työntekijöiden kehumisesi muuta todellisuutta.

Tein reklamaation Lidlissä myyjälle, ja lopputuloksen olen kertonut, eikä se muuksi muutu, yritä nyt herra jumala ymmärtää ...

Siisteydestä ketjun aloituksessa nimenomaan oli kyse. Se, että sinua kohdellaan kuin prinsessaa "omassa" kaupassasi voi olla kyse siitä, että tiedetään sinun tiukkapipoisuutesi ja muutaman postauksen perusteella ylikorostunut tarpeesi tulla miellytetyksi, tai sitten sattuu olemaan erityisen palvelualtis työntekijä sattunut kohdalle. Ihmiset usein pelkäävät työpaikkansa puolesta ja mahdollisesti jo ennalta tunnettu reklamaatiokone tiedetään henkilökunnan joukossa. Häntä ei pidä suututtaa. Jokainen asiakaspalvelja on yksilö: on hyviä ja huonoja päiviä on väkisin, vaikeita asiakkaita on joskus enemmän, joka väkisin peilaa palveluun, vaikka optimitilanteessa niin ei kuuluisi ollakaan.

Annan vain realistisen palautteen näin "virallisesti" suomi24:ssä saamastani palvelusta, joka on keskimäärin ollut hieman parempaa kuin suomalaisissa bonuskorttiketjuissa. Haluan itse omalta osaltani tuoda satunnaisesti hyvää fiilistä myös kauppojen henkilökunnalle omalla käytökselläni. Tiedän heidän tekevän henkisesti raskasta työtä pienellä palkalla usein haastavien asiakkaiden kanssa. Tarkkailen palvelun laatua osin tietoisesti ja osin tiedostamatta jo oman työnkuvani vuoksi. Käyn Lidlissä koska hinnat ovat halvempia kuin suomalaisissa bonuskorttiketjuissa, jossa hinnanousua yritetään peitellä näennäisalennuksilla erilaisten bonuskorttien muodossa. Lisäksi saan parempaa palvelua sieltä. Sinulla on oikeus boikotoida Lidliä ja maksaa enemmän jos tuotteet ja palvelun laatu ovat sinun kokemuksesi mukaan paremmat.

• ...>..>.>
        Vakkari kirjoitti:

Siisteydestä ketjun aloituksessa nimenomaan oli kyse. Se, että sinua kohdellaan kuin prinsessaa "omassa" kaupassasi voi olla kyse siitä, että tiedetään sinun tiukkapipoisuutesi ja muutaman postauksen perusteella ylikorostunut tarpeesi tulla miellytetyksi, tai sitten sattuu olemaan erityisen palvelualtis työntekijä sattunut kohdalle. Ihmiset usein pelkäävät työpaikkansa puolesta ja mahdollisesti jo ennalta tunnettu reklamaatiokone tiedetään henkilökunnan joukossa. Häntä ei pidä suututtaa. Jokainen asiakaspalvelja on yksilö: on hyviä ja huonoja päiviä on väkisin, vaikeita asiakkaita on joskus enemmän, joka väkisin peilaa palveluun, vaikka optimitilanteessa niin ei kuuluisi ollakaan.

Annan vain realistisen palautteen näin "virallisesti" suomi24:ssä saamastani palvelusta, joka on keskimäärin ollut hieman parempaa kuin suomalaisissa bonuskorttiketjuissa. Haluan itse omalta osaltani tuoda satunnaisesti hyvää fiilistä myös kauppojen henkilökunnalle omalla käytökselläni. Tiedän heidän tekevän henkisesti raskasta työtä pienellä palkalla usein haastavien asiakkaiden kanssa. Tarkkailen palvelun laatua osin tietoisesti ja osin tiedostamatta jo oman työnkuvani vuoksi. Käyn Lidlissä koska hinnat ovat halvempia kuin suomalaisissa bonuskorttiketjuissa, jossa hinnanousua yritetään peitellä näennäisalennuksilla erilaisten bonuskorttien muodossa. Lisäksi saan parempaa palvelua sieltä. Sinulla on oikeus boikotoida Lidliä ja maksaa enemmän jos tuotteet ja palvelun laatu ovat sinun kokemuksesi mukaan paremmat.

Kyllä siellä oli mainintaa tuotteiden löytymisestäkin ....
        eipä löytynyt hyllystä, eipä ollut palvelualttiita työntekijöitä ...
        eli mikään ei muuttunut pitkästä litaniastasi huolimatta.

En Boikotoi lidliä tai muita, ostan vain siellä missä laatu kohtaa hinnan, lidlissä halpa hinta ei tuota aina takaa, en ole yhden liikkeen orja kuten sinä tunnut olevan

• Anonyymi
        Kokemuksesta kirjoitti:

Toisin päin mulla, kemiat. Paanakedonkatu toimii

• Anonyymi
        _Kokemuksestasi? kirjoitti:

Hmm, toisaalta, olet myyjien työpaikalla. Työpaikalla ei tarvitse paskaa kuunnella esimieheltä eikä asiakkaalta. Niin, ja muista tuo mitä kirjoitin ja pidä sitä maskia kun räit sitä schaissea kohti myyjää.

• 5588991

Onko pakko sitten käydä Lidlissä? Kyllä Porissa on paljon siistejäkin kauppoja.

• Kokemusta on

Suosittelen Ulvilan ja Nakkilan Lidlejä. Niissä palvelu pelaa.

• älyOniN

Missäs Ulvilassa olet käynyt Lidlissä? ja Nakkilassa? voi..voi.. Kertoisitko osoitteet niin päästäisiin sitten kaikki nauttimaan hyvästä asiakaspalvelusta? Kokemusta taitaa löytyä jostain muusta.

• L.I.D.L.
        älyOniN kirjoitti:

Missäs Ulvilassa olet käynyt Lidlissä? ja Nakkilassa? voi..voi.. Kertoisitko osoitteet niin päästäisiin sitten kaikki nauttimaan hyvästä asiakaspalvelusta? Kokemusta taitaa löytyä jostain muusta.

Ulvilan Lidl on Vanhassakylässä ja Nakkilan Lidl Pyssykankaalla.
        Ystävällisiä myyjiä ja alennetut hinnat joka päivä.

• huijauskoneet

Kannattaa Liiterissä muuten katsoa pulloja palauttaessa kuittia, että montako kone hylkää ilman syytä. Jos 30-40 kpl 0,40e panttisia palauttaa, niin kolme hylkää usein, vaikka pulloissa ei olisi mitään vikaa ja viivakoodi luettavissa. Onkohan tuo laskelmoitua huijausta, koska harva kuittia katsoo ja kehtaa kassalla asiasta valittaa.
      Sama juttu Pikkarin pullokoneessa, siellä hylkäysprosentti voi olla isompi.

• ja haa, aivan

Sama yleinen juttu tuo pullojen hylkäys muuallakin, ei tarvi olla kuin koodissa likaa tms.
        asian voit siis itsekin korjata, eikä olla peukalo keskellä kämmentä

• §§§§§

Olen todella huvittuneena seurannut tätä liiterin keskustelua.
      Voi poloisia..

• oletko ...

kenties kateellinen

• Pikku Paha

Sekös sinua huvittaa kun ostan Lidlistä täsmälleen saman ostoskori 23% halvemmalla kuin Suuresta Saatanasta?

• §§§§§
        Pikku Paha kirjoitti:

Sekös sinua huvittaa kun ostan Lidlistä täsmälleen saman ostoskori 23% halvemmalla kuin Suuresta Saatanasta?

Ai että ostan..heh.. No kun liiteristä ei saa kaikkea..ei niin millään...mutta toisesta paikasta saa..siis kaiken ja saa vielä boonukset päälle.
        Muuten, vieläkö liiterin naismyyjillä on merkki rintapielessä, kun on ne..???
        Kuulin, että Saksassa tämä oli yleinen käytäntö.

Hahhhaaaaaaa..kyllä mua naurattaa. Olen näyttänyt tätä viestketjua miehelleni ja on meillä hauskaa.

• plöööö
        §§§§§ kirjoitti:

Ai että ostan..heh.. No kun liiteristä ei saa kaikkea..ei niin millään...mutta toisesta paikasta saa..siis kaiken ja saa vielä boonukset päälle.

Hahhhaaaaaaa..kyllä mua naurattaa. Olen näyttänyt tätä viestketjua miehelleni ja on meillä hauskaa.

halvat on huvit, toisaalta täytyykin rahattomilla olla.

• Ajatusten Tonava
        §§§§§ kirjoitti:

Sokoslaisissa puodeissa nuo menkkamimmit erottuu hajusta ja siitä kun naama on nuoremmilla ketunvitulla ja vanhemmilla norsun.
        Tuo sun naurus alkaa olemaan aika väkinäistä. Olisko jo sunkin aika siirtyä parempiin kauppoihin.

• hihhahhoho

palaan tuohon ulvilan ja nakkilan lidliin!!! sorry nyt vain, mutta ei niistä kylistä lidliä löydy, eli en siis tiedä missä olet asioinut, ehkä siwassa?

• Tiedän tämän

Nakkilan Lidl on Pyssykankaan risteyksessä ja Ulvilan Lidl Vanhankylän S-marketin naapurissa. Satakunnan kaksi parasta ja hinnat edullisempia kuin muissa Lidleissä.

• polemik
        Tiedän tämän kirjoitti:

Nakkilan Lidl on Pyssykankaan risteyksessä ja Ulvilan Lidl Vanhankylän S-marketin naapurissa. Satakunnan kaksi parasta ja hinnat edullisempia kuin muissa Lidleissä.

Ei ole ulvilassa.eikä nakkilassa lidliä.Tosi on.Jos tämä on käsityksesi huumorista,niin ihmettelen.

• Anonyymi
        polemik kirjoitti:

Ei ole ulvilassa.eikä nakkilassa lidliä.Tosi on.Jos tämä on käsityksesi huumorista,niin ihmettelen.

Ulvilan lidl on kauppakeskus hansan naapurissa.samassa rakennuksessa myös alko.nakkilasta en tiedä,mutta harjavallassa on.

• kuukkarinkreivi
    • kihydftsipuh
    • EiOsuuskauppalainen

Herralahden Lidlissä aika usein asioivana täytyy antaa hyvä arvosana.
      Ne muutamat kerrat, jolloin olen kysynyt mistä joku tuote löytyy, olen saanut oikean neuvon.
      Tyhjiä laatikoita on joskus ollut, mutta ei se häiritse. Tietysti ulkoisesti se on kuin lato keskustan kauppoihin verrattuna.

Henkilökunta on ihan OK. Ei minua tarvitse "palvella liikaa".

Miehiä ei ole montaa näkynyt. Naisia on monenlaisia - toinen toistaan kauniimpia ja pari vielä kauniinpaa.(jos mahdollista)

• tykkääjäman

Herralahden lidlissä mielestäni hyvä palvelu ja nätit myyjät. Käsittääkseni pahvilaatikota käytetään sen takia ettei, tarvitse esim hedelmiä siirtää erillisiin myynti laatikoihin säästää kuluissa ka näkyy hinnoissa tykkään.

• Kas_asiakas

En jaksanut edes lukea kaikkia näitä kitinöitä. Totean vaan, että mulla ei ole ollut ongelmia ainoassakaan alueen Lidlissä. Tavara on edullista ja valikoima riittävää, sekä henkilökunta on aina jelppinyt (ne harvat kerrat kun olen apua tarvinnut).
      Hyvä konsepti.

• Takeoway

Harmittaa vaan, kun en aikanaan älynnyt ennemmin karistaa S-Marketin pölyt kamppeistani ja siirtyä Lidlin asiakkaaksi. Kolmanneksen halvemmat kuukausittaiset ruokalaskut tekevät mannaa kukkarolle!

• philujapherse

Vanha juttu jo. Miksi tällainen piti edes nostaa esiin.

• Sopiviapaikkoja

Ei Lidl ole vanha juttu. Paremminkin se aikoo lisätä myymälöittensä määrää.

• KuukkariParas
    • HeikostiSopeutuu

Tuntuu että joillain tulijoilla on pahoja vaikeuksia sopeutua porukkaan, joka asiaan suhtaudutaan rasistikorttia heilutellen.
      Tuossa äsken kaupalla osti nuori afrikanpoika olutta ja täällähän on ohjeistuksena kysyä paperit aina kun näyttää alle kolmekymppiseltä, no tästähän musta poika veti herneet nenään.

Lisänä siinä oli vielä sotkemassa sen yli viisikymppinen tyttöystävä joka lappasi niitä kaljatölkkejä
      muovipussiin ennen kuin se kassatyttö oli niitä ehtinyt laskea, tyttö pyysi tölkkejä takaisin kassista että saa ne laskettua ja musta jätkä veti siitäkin hernettä nokkaan.

Jäivät vielä sinne kaupan edustalle kiroilemaan ja kiviä potkimaan ennen kuin lähtivät, eikä se tyttöystävä edes osannut kunnolla ajaa sitä autoa, mutta oli sillä ainakin poikaystävä :D

• uusilakieivielävoimassa

Ei aamulla ennen yhdeksää saisi edes myydä olutta. Ei kai sentään Lidl ole syyllinen kauppa?
        Kai ilmoitit myös poliisille rikoksesta.

• SinäVääräuskoinenPlanttu
        uusilakieivielävoimassa kirjoitti:

Ei aamulla ennen yhdeksää saisi edes myydä olutta. Ei kai sentään Lidl ole syyllinen kauppa?
        Kai ilmoitit myös poliisille rikoksesta.

Kuka mainitsi kellonajan senkin vesipää?

• AnnaOllaPöhkön
        SinäVääräuskoinenPlanttu kirjoitti:

Kuka mainitsi kellonajan senkin vesipää?

Vesipäille ei kannata uhrata kommenttia.

• Vesipää
        AnnaOllaPöhkön kirjoitti:

Vesipäille ei kannata uhrata kommenttia.

Kirjoitus lähetetty 7.26 ja oli olevinaan tapahtunut äsken.
        Ketjun piti lisäksi vertailla Musan ja Paanakedonkadun Lidlejä.
        Jonkun päässä virtaa jotain muuta nestettä kuin vettä. (keltaista)

• SuhteellistaArmasWatson
        Vesipää kirjoitti:

Kirjoitus lähetetty 7.26 ja oli olevinaan tapahtunut äsken.
        Ketjun piti lisäksi vertailla Musan ja Paanakedonkadun Lidlejä.
        Jonkun päässä virtaa jotain muuta nestettä kuin vettä. (keltaista)

Joillekin se äsken voi olla vaikka eilen taikka viikko takaisin, eikä kukaan määrää mistä Lidleihin liittyvistä asioista ketjussa keskustellaan, vaikka se ei teidän ylhäisyydellenne tunnukaan sopivan :D

• Kurinpalautusta

Jo on taso laskenut jos sitä edes on ollut, jonot kassalla pari kassaa auki joista toinen kuulutetaan suljetuksi, ilmeisesti menee leipomaan välillä kaikki sämpylät olivat loppu, laittaisivat sen lonsivan ns turvamiehen leipomaan sämpylöitä kun turhan panttina oli.

• Sieltäedullisestiruokaa

Kumpaa Lidliä tarkoitat?

Paanakedonkadulla on henkilökuntaa taidettu vähentää, mutta laatu korvaa määrän.

Silloin harvoin kun siellä vartija on ollut, niin kyllä hän on auttanut henkilökuntaa. Sämpylää leipoen ei oma varsinainen homma luonnistu.
        Muutama hyvännäköinen myyjäkin löytyy. Vaikkei kaunis ulkonäkö olekaan välttämätön, niin plussaa se on silti.

• PattijoenJoe

Käyn molemmissa säännöllisesti. Asiat ovat kunnossa molemmissa. Ja paljon halvemmaksi tulee ruokaostokset kuin k-tai s-ketjun kaupoissa.

• SeOliParasKommentti

Samoilla linjoilla Pattijoen kanssa, halpa kauppa.

• KessuPori

Lidl ja Pick'n Pay takaavat sen että tälläinen pienituloinen syö hyvää ja laadukasta ruokaa.

• Anonyymi

Paanakedon Lidlissä on todella hyvännäköisiä myyjättäriä!

• Anonyymi

Mitä väliä. Aamupuuroni maistuu aivan samalta riippumatta kuka sen on kassalla rahastanut.
        Porin mikkolan marketissa olen ilokseni todennut että siellä on ollut viime aikoina miehiä kassalla. Vaikka olen mies, valitsen ilman muuta mieskassan. Mies on huomattavasti ripeämpi, ei lässytä turhia, ei katsele asiakasta pitkin nenänvarttaan ja esittele keinohymyään. Jono liikkuu ripeämmin, ja ongelmatilanteet selviävät hetkessä. Ei onnistu naiskassalta
        Nainen kassalla ilmeisesti luulee että hän on kaikkien asiakkaiden päiväuni, jos joku lökäpöksy on aamulla sille iskenyt silmää. Todella epämiellyttävää.
        Tulisi ymmärtää että asiakaspalvelu on muutakin kuin ylimielinen kestohymy. Mitä nätempi sen huonompi työntekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä. Aamupuuroni maistuu aivan samalta riippumatta kuka sen on kassalla rahastanut.
        Porin mikkolan marketissa olen ilokseni todennut että siellä on ollut viime aikoina miehiä kassalla. Vaikka olen mies, valitsen ilman muuta mieskassan. Mies on huomattavasti ripeämpi, ei lässytä turhia, ei katsele asiakasta pitkin nenänvarttaan ja esittele keinohymyään. Jono liikkuu ripeämmin, ja ongelmatilanteet selviävät hetkessä. Ei onnistu naiskassalta
        Nainen kassalla ilmeisesti luulee että hän on kaikkien asiakkaiden päiväuni, jos joku lökäpöksy on aamulla sille iskenyt silmää. Todella epämiellyttävää.
        Tulisi ymmärtää että asiakaspalvelu on muutakin kuin ylimielinen kestohymy. Mitä nätempi sen huonompi työntekijä.

näkee notta et ole saanut hymyysi palautetta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet saanut aina näteiltä naisilta pakit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe