Minulla on ollut kaksi kissaa, vanhempi kuoli vuosi sitten, nyt vanhin on 12v. ja otin kissanpennun. Tämä ainut kissa, joka oli vuoden ilman toisen kissan seuraa on ollut hyvin rauhallinen, arka jasosiaalinen ihmisiä kohtaan. Nyt kun pentu tuli, on vanhempi ollut hyvin agressiivinen pentua kohtaan, ei ole käynyt päälle, mutta sähissyt ym. ja vetäytynyt sohvan taakse. Totuukohan vanhempi kisu ollenkaan ja kauan siinä menee? Olisi surkeaa hävitää pikkuinen pois. :( Onko muilla samantapaisia kokemuksia?
Kissa vanhus ja pentu kissa
tikrutar76
1
117
Vastaukset
- Aika tasoittaa
Ei niistä parhaat ystävät tule.Kuten ei kaikista saman ikäisistäkään kissoista.Minulla samanlainen tilanne välillä kissolla meni ihan hyvin. Jopa vierekkäin söivät mut sitten sähisivät.Tilanne koirjaantui kuin riidanaloittaja kissa kuoli.Eiköhän sinun 12 v kissakin jossain vaiheessa jo kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662902- 2032270
- 741916
- 1021813
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1111616
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 811140
- 951099