Varpaat ja päät kääntyvät, rumuus on sielunkauneutta ja kauneus on turhamaista.
V&D-Tavaratalo Haarlemissa tarjoaa joka kevät ja syksy kolme Sephora-meikkituotetta kympillä.
Tänä keväänä ostin kolme pientä irtopuuterirasiaa. Yhteishinta olisi ollut 49,20 euroa, mutta tarjouksesta sain ne kympillä.
Puuteri on tosi tehokasta vain pieni ripaus ja pelittää.
Kiiltääkö nenäsi kesäyössä ; ) Käytätkö meikkiä ja miten ja missä?
Puuterihuiska
13
85
Vastaukset
- Shoppailemaan kaikki
Kuulostaa niin hyvältä tarjoukselta että minäkin taidan käväistä hakemassa setin itselleni. Polkaisempa moponi käyntiin ja piipahdan Haaaaarlemissa puuterikaupoilla.
- ;))
Mahdunko tarakalle, vai onko peppusi kaksinistuva?
- Korppis*
;)) kirjoitti:
Mahdunko tarakalle, vai onko peppusi kaksinistuva?
Minä sitten ihastelen teitä itsenne kanssa keskustelevat, on varmaan antoisaa, varmaan jotenkin valaistuu. Siitäpä tulikin mieleeni valokynä, aika ovela tuote sekin vaikka ei valaise pimeässä.
- ;))
Korppis* kirjoitti:
Minä sitten ihastelen teitä itsenne kanssa keskustelevat, on varmaan antoisaa, varmaan jotenkin valaistuu. Siitäpä tulikin mieleeni valokynä, aika ovela tuote sekin vaikka ei valaise pimeässä.
Minulla ei onneksi ole tapana puhua itseni kanssa, liekö se täällä kovinkin maan tapa.
Aina on iloisia ja ihania ihmisiä riittänyt ilman tarvetta ylikorostaa minuuttani.
Kai täällä joku viriili mopopappa huolii leikillisen varavaimon huiskuostoksille?
Käytän meikkiä ja omistan puuterihuiskan :)
En käytä meikkiä, kun en sitä tarvitse.
- bessie*
Käytän joskus, koska se on minusta kivaa. Tarvitsemisesta jos puhutaan, niin taitaa olla minun kohdallani se leikki, ei niinkään meikki.
Joskus ihan omaksi ilokseni kokeilen erilaisia meikkejä esim. ennen saunaan/suihkuun menoa, siinäpähän peseytyvät pois samalla kun joka tapauksessa peseydyn. Haha, en mäkään "tarvi" kauneuteni on täysin sisäistä ja sitä ei huiskalla korjata. Mutta, kuten monesti todettua, kauneus on puuterihuiskan pitäjän silmässä.
- Korppis*
Paloma.se.co kirjoitti:
Haha, en mäkään "tarvi" kauneuteni on täysin sisäistä ja sitä ei huiskalla korjata. Mutta, kuten monesti todettua, kauneus on puuterihuiskan pitäjän silmässä.
mutta...mutta minä tarvitsen ehostusta, tiedät, sisäinen kauneuteni ei riitä.
Käytän vain, jos lähden viihteelle.
Puuteria en olleskaan, sipasu poskipunaa.
Tykkäisin meikata useemminkin, mut oon niin heevetin laiska pesemään pakkeleita pois. Tylsää hommaa.
Luomivärejä töllistelen usein kaupoissa, tosi harvon ostan.
Saako nykyään mistään vanhaa kunnon kakkumascaraa?- Korppis*
Löytyy, vanhan hyvän ajan kakkumaskara, en nyt muista merkkiä. Anttilasta ja Sokkarilta.
Meikkaan itsekin hyvin harvoin liekö laiskuus, ei enää viitti. Matkoilla enemmän kun on kaikenlaisia kissankekkereitä, mutta mitä täällä niemellä linnulle koristelemaan ihtiään.
- henrjii
Terve itsetunto, ja muiden huomioon ottaminen, on parasta pakkelia, se tekee ihmisestä suloisen.
- aidantakaa
Sinä se olet aina yhtä suloinen. Minä taidan virtuaalirakastua sinuun. :))
Ja taas kerran olet ihan oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734