Hei onko kuinka haitallista vetää aski jotain L&M forwardia aina kun oon juomassa eli noin kerran viikossa? Jotenki tekee aina niin hemmetisti röökiä mieli kupilla ollessa, eikä oikein pääse eroon. Onko keuhkosyövänriski olemassa? Muuten en siis tupakoi :). Tosin sairastan kyllä astmaa :/.
Onko haitallista?
rhrtjrj
2
109
Vastaukset
- annaperkele
Tottakai on mut kukaa ei tie miten suuri riski. Ja paha sanoa onko riski suuri, koska "suuri ja pieni" tarkottaa kaikille vähän eri määrää
- asdcawf
Kuolet luultavasti alle 30 vuotiaana jos et lopeta tapaasi heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871633
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1761217Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789